Porsche Cayenne TDI

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

Dandanes si noben manager ne mora privoščit proizvodnjo brez profita. Trendi med rajo kaj prinaša profit pa so znani. Vse drugo je samomor tovarne, razen če financira izgubo npr. država. Lasniki hočejo profit in to je dejstvo. Prej ko se s tem sprijaznimo lažje nam bo.
V nasprotnem primeru imamo eno podjetje več na smetišču zgodovine, kjer je že precej imenitnih znamk ki tega niso dojele (npr, Bugatti (original), NSU, Borgward, Meibach (original), Isota F., Austin, Matra......)
Uroš
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

To je oboje sicer res, ampak so znamke, kjer imajo njihovi lastniki raje manjši profit kot pa izgubo ugleda samega branda in identitete. Pri avtomobilih je to Ferrari, pri fotografiji sta to Leica in Hasselblad, pri optiki Swarovski in tako bi lahko naštevali v nedogled podobne znamke. Ne gre pa tu za izgubo, ampak za manjši profit od možnega, da s erazumemo.


Gre za koncept spremembe trženja v zadnji polovici prejšnjega stoletja. Takrat so vsi začeli opažati trend velikega razslojevanja kupcev in s tem sprememb njihove kupne moči. Če so do tedaj vsi ponujali kar se da kvalitetne izdelke za določeno ceno, se je takrat začela delitev na spodnji rob kupcev in nekvalitetne izdelke in na zgornji rob kupcev ter drage in kvalitetne izdelke.

In pri odločanju kateri pristop ubrati so se različne avtomobilske znamke odločile različno.

Porsche je šel v to delitev in je na trg ponudil Boxsterja za tiste, ki si Porscha prej niso mogli privoščit. Ferrari na drugi strani pa se je odločil za drugačen pristop. Kako do najcenejšega Ferrarija je popolnoma zaostril in dvignil kvaliteto na primerno raven. Dobičke ima seveda Porsche mnogo večje, Ferrari pa ima seveda toliko višji ugled.

In lastnikom Ferrarija je očitno trenutno ugled bolj pomemben od čistega dobička (ki ga Ferrari seveda še vedno prinaša, a ne toliko kot Porsche), saj se ne spuščajo v projekte ala Porsche Boxster ali Dino. Vsaj dokler bo Montezemolo na čelu Ferrarija ne bo poceni Ferrarija, pa čeprav vsi vemo kako dobro bi se prodajal Ferrari za recimo samo 100000€ ali pa 60000€, ko je sedaj najcenejši že bolj proti 200000€.


Saj podobno je tudi drugje. Tako je urbani mit, da če moraš vprašati koliko stane kamera Leica, potem raje kupi nikon ali canon, ker za Leico itak nimaš dovolj.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Tudi Ferrariju gre dolgoročno "le" za dobiček, le da so pri tem ubrali drugačno strategijo. Očitno so ocenili, da lahko višjo ceno vseh izdelkov vzdržujejo le tako, da ne gredo pod določeno cenovno mejo in ostajajo pravi ekskluzivni proizvajalec, med tem ko je šel Porsche bistveno niže glede dostopnosti izdelkov širokemu potrošniku (ala Boxster...).

Kot rečeno govorim dolgoročno - kratkoročno bi jim verjetno manjši modeli prinesli več dobička, hkrati pa bi na dolgi rok pomenilo to odliv dela kupcev dražjih modelov (ki zahtevajo ekskluzivo).
Zadnjič spremenil andrejk, dne Po Mar 31, 2008 11:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

kakor koli sučeš, skupni imenovalec je v kapitalizmu vedno dobiček pa naj bo večji ali še sprejemljiv. Ko ne bo dobička tudi proizvodnje ne bo, razen če da injekcijo kdo drugi npr država z namenom ohranitve del. mest ipd. Trend razlojevanja pa je danes v upadu, razen v ekstremnih primerih kot je npr vrhunska tehnologija, vrhunska kvaliteta ali vrhunski design. Vedno več tovarn se še poslužuje in se še bo v prihodnosti bolj nekako dveh divizij proizvodnje ene za petičneže druge za malo širši krog (tudi ekološki vidik). (tudi Omega uro dobiš od cene ki je bila pred desetletjem rezervirana za druge znamke, boxterja si omenil, itd)
Vse je torej v dobičku, ki pa je odvisen od dobre marketinške podpore. Le ta mora ( naj bi ) prepričala in napadala nek segment potencijalnih kupcev. Ta del pa pri AR žal močno peša kot smo že ničkolikokrat ugotovili. Če nam paše ali pa ne verjetno AR (ki nima pedigreja kot Ferrari ali Maseratti žal), mora delat male avte, pa karavane, pa dizle in bo najbrž moral tudi naredit kakega đipa, enoprostorca, pa tudi hibrida. Mi zaenkrat nismo v ligi Ferrari-Maseratti-Porsche, ampak Audi-Bmw to nam mora bit jasno, kljub bleščeči zgodovini in kakšnem vrhunskem-butičnem modelu npr 8c.
Uroš
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Uroš,

in glede AR lahko rečemo hvala bogu, da je tako, sicer bi se večina nas zdajle vozila v Fiatu ;)
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Teo napisal/-a: Ne gre pa tu za izgubo, ampak za manjši profit od možnega, da se razumemo.
Tole sem jaz napisal, sedaj pa ko berem odgovore mi izgleda kot da redko kdo bere kaj sogovorniki pišejo. ;)


Pri Ferrariju, ki smo ga omenjali gre za dolgoročno stabilnost in večanje vrednosti delnic, ki niso nujno vezane samo na dobičke, ampak še na kar nekaj drugih faktorjev.


Glede alfe je vse jasno, so množični proizvajalec in temu primeren bo njihov razvoj.


Glede Porscheja pa so tudi stvari že jasne. Porsche izgublja pozicijo na trgu, ko bi lahko za svoje avtomobile zahteval tako veliko provizijo kot recimo Ferrari. Vsi njihovi višji modeli 911 kot so GT3, GT2, Turbo in ostalo morajo biti vsi precej cenejši že od navadnega F430, kljub temu, da so morda nekateri med njimi tehnično gledano boljši. V višave s cenami kamor se uvrščajo F430 Scuderia, F612, F599 pa porsvche niti v sanjah ne more uvrstit nobenega svojega avtomobila.


In o tej razliki sme govoril jaz. Ferrari se je načrtno odrekel večanju svoje prodajne palete s poceni avtomobili in SUVji. Zato je lahko ohranil mnogo višje cene svojih modelov in si je dvignil ugled napram Porscheju. Seveda ima zaradi tega dobiček mnogo manjši kot prej omenjeni tekmec, a očitno je to načrtna poteza njegovih lastnikov.


Če pa ima kdo drug kakšno boljšo razlago zakaj Ferrari ne dela poceni avtomobilov s katerimi bi enormno zaslužil in povečal svoj dobiček v nebo , pa bi jo vsekakor rad slišal, ker tudi mene po svoje čudi, da italijani takšni kot so niso šli v to smer.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

Teo, vse je res potrebno je dodati le še to, da je Ferrari Italijanski nacionalni ponos in paradni konj Italijanskega dizajna in industrije. Kot takšen dobi tudi veliko bonitet od države in prav je tako.
Uroš
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

Ob tej novici sem se kar stresel:

Citiram;

>> Tako, zdaj je uradno, nemški proizvajalec športnih avtomobilov bo v začetku prihodnjega leta svojega uspešnega SUV-ja kupcem ponudil tudi z dizelskim agregatom Audijevega porekla. Trilitrski šestvaljni TDI bo zmogel 175 kW (240 KM), z njim pa bo Cayenne povprečno porabil 9,3 litra plinskega olja na sto prevoženih kilometrov, kar je ekvivalentno 244 gramom ogljikovega dioksida na kilometer vožnje. Motor bo sicer serijsko sklopljen z menjalnikom Tiptronic S, najprej pa ga bomo dočakali na evropskih tržiščih.

Zeleni veter, ki so ga očitno ujeli pri Porscheju, bo prihodnje leto Cayennom prinesel tudi nove motorje z direktnim vbrizgom goriva, s čimer bodo tudi bencinski agregati v povprečju porabili petnajst odstotkov manj goriva kot doslej. Kasneje se enak update obeta še družini 911, še vedno pa je v igri tudi hibridni Cayenne. Porsche je za prvo leto pri Audiju sicer naročil 15.000 agregatov, torej naj bi tam nekje bila tudi letna prodaja. <<

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4498


#-o #-o #-o

...škoda da nekatere, znamke zaradi dobička tako kvarijo svoj ugled. Vedno so bili masovni proizvajalci avtomobilov ( Mercedes, BMW, konceren VW - Audi, Reno... ), ki delajo vse, od navadnih avtomobilov, do kombijev... Nekaj več pa so veljali tisti eksotični ( Porsche, Ferrari, Aston Martin... ) Pri meni je Porsche izgubil ogromno že ko je naredil terenca. Sedaj bodo pa še dizla prodajali. Moslim, grozno, no. Njabolje da se kombi naredijo ( Porsche Transport GT3 :firedevil: ), ga bo res lepo videt na gradbišču umazanega parkiranega zraven Citroena Jumper. In pol naj jim sledi še Ferrari in Aston Martin. Vsa čar so zgubili in to le zaradi dobička.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Odgovori
  • Informacija