Teo napisal/-a: Ne gre pa tu za izgubo, ampak za manjši profit od možnega, da se razumemo.
Tole sem jaz napisal, sedaj pa ko berem odgovore mi izgleda kot da redko kdo bere kaj sogovorniki pišejo.
Pri Ferrariju, ki smo ga omenjali gre za dolgoročno stabilnost in večanje vrednosti delnic, ki niso nujno vezane samo na dobičke, ampak še na kar nekaj drugih faktorjev.
Glede alfe je vse jasno, so množični proizvajalec in temu primeren bo njihov razvoj.
Glede Porscheja pa so tudi stvari že jasne. Porsche izgublja pozicijo na trgu, ko bi lahko za svoje avtomobile zahteval tako veliko provizijo kot recimo Ferrari. Vsi njihovi višji modeli 911 kot so GT3, GT2, Turbo in ostalo morajo biti vsi precej cenejši že od navadnega F430, kljub temu, da so morda nekateri med njimi tehnično gledano boljši. V višave s cenami kamor se uvrščajo F430 Scuderia, F612, F599 pa porsvche niti v sanjah ne more uvrstit nobenega svojega avtomobila.
In o tej razliki sme govoril jaz. Ferrari se je načrtno odrekel večanju svoje prodajne palete s poceni avtomobili in SUVji. Zato je lahko ohranil mnogo višje cene svojih modelov in si je dvignil ugled napram Porscheju. Seveda ima zaradi tega dobiček mnogo manjši kot prej omenjeni tekmec, a očitno je to načrtna poteza njegovih lastnikov.
Če pa ima kdo drug kakšno boljšo razlago zakaj Ferrari ne dela poceni avtomobilov s katerimi bi enormno zaslužil in povečal svoj dobiček v nebo , pa bi jo vsekakor rad slišal, ker tudi mene po svoje čudi, da italijani takšni kot so niso šli v to smer.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.