Renault Megane 1.5 dCi

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vprašanje za možne poznavalce dCi-ja v Renaultih.

Sodelavec ima avto iz naslova, letnik je tam nekje 2004/05, zadevca ima 74kW, nekaj čez 100 kkm, uvožena iz Francije in seveda ima probleme.

1. občasno se mu prižga lučka STOP, ko na polno pospešuje (malce še manjka do rdečega polja na obratomeru)
2. najnovejša pa je, da noče vžgat: motor vrti a ni ne duha, ne sluha, da bi potegnil. Nekajkrat se je še prižgalo obvestilo Injection fault. Sicer je potem v desetem poskusu vžgal in deloval čisto normalno. Seveda ko ga je pripeljal do servisa je normalno vžigal.
3. preden ga je peljal na servis je dotočil nafto in kazalec sploh ni reagiral. Premaknil se je šele ko je po nekaj urah poskusil zadevo ponovno vžgat.

No in končno - servis je dal diagnozo: 2 fuč šobi - 2x 500€ #-o , sicer baje obstajajo obnovljene (cca 200€komad) a še ne ve kako je z garancijo.

Vprašanje pa se glasi ali so res te šobe potrošni material na dCi-jih, ker glede na simptome bi se jaz prej posvetil čiščenju tanka, vodov in nizkotlačnoi črpalki, ter seveda sesalnega dela (EGR, lopute, ...) kot pa menjal šobe?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Odgovor: iz mojih izkušenj lahko povem, da šobe niso potrošni material v dci-jih. Fotr od punce ma megana 1.5 dci (80konjev) od novega, zdaj je star 4 leta ima 140000km in dela kot urca. Razen rednih servisov, enega kolesnega ležaja in ležaja alternatorja ni šlo po gobe nič drugega. Kolega ima cliota starega 5 let z enakim motorjem in prevoženimi 105000km pa tud še delajo šobe zaenkrat.
bmw325
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: So Avg 11, 2007 4:52 pm
Kraj: Kamnik

Moja boljša polovica ima cliota 1.5dci, letnik 2004, prevoženih 80.000 km, vseskozi servisiran na pooblaščenih servisih in je morala menjati 2 šobi :evil: #-o :oops:
Lahko rečem samo to, da ona nima sreče s tem avtomobilom, medtem ko prijatelj, ki ima identičnega (oprema bilabong) nima nobenih težav... :oops:
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Tudi naš Dci jih je imel menjane preventivno, je avto lepo delal in se je ravno v neposredni bližini TPVja (2km stran) prižgala neka lučka... Šli smo seveda tam takoj, ker smo lih bli tam... Mislim pa da šobe ja :roll: 512eur je blo :roll:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Se pravi standard #-o

A kake alternative oz škatlica brez oznak Rena... ni za dobit?

Oziroma ali pri njih tudi deluje enak princip kot pri FLAR grupi - obnovljeno (menjava staro za novo)?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

El Barto napisal/-a:Se pravi standard #-o

A kake alternative oz škatlica brez oznak Rena... ni za dobit?

Oziroma ali pri njih tudi deluje enak princip kot pri FLAR grupi - obnovljeno (menjava staro za novo)?
Maš ZS
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Recimo če mal primerjamo z fiat stilo jtd. Ko so blindirali ERG ventil in jim na nenadnem pospeševanju na autocesti za par trenutkov zasvetil check engine. Torej bi tudi sam prej pomislil na to, kot pa na šobe. Je pa čudno da bi dve šobe šle.
Za nevžig avta bi pa krivil grelne svečke oz napeljavo pri tem, ker po lastnih izkušnjah je tako, da pri mrzlem štartu avtu rabi te grelne svečke, potem ko je pa topel pa prec vžge brez njih (to bi pojasnilo to, da na servisu precej prižge).

IMO seveda :)
666
Odgovori
  • Informacija