Huh, me nekaj časa ni blo tukaj. pa vidim, da se je debata razvnela, me veseli. Pa tudi kolikor berem je na zavidljivem komunikacijskem nivoju, če odštejem enega uporabnika.SHadowX napisal/-a:Sigurno ti bo odgovoril tudi rockson, s katerim sva se spoznala pred nekaj leti, ko sva se oba preizkusila kot avtomobilistična novinarja.StReEt AlFa napisal/-a: Bravo, dokazal si svojo inteligenco in poznavanje avtomobilskega sveta
1. Problem proizvajalcev ni v pohlepu, ampak imajo vsi zelo drag razvoj, ki ga pri takšnem avtu plačaš. Enkrat pojdi na testno v avtohišo peljat enga MB. Pa boš videl, koliko stvari ti lahko nudi več, kot pa tvoja ljudska 166 2.4 JTD
2. Če bi malenkost bolj poznal avtomobilističen svet, bi si mogoče prišel gor, da 3.2 motor v VW Tiguanu sploh ne obstaja. In če bi znal brat bi uvidel, da se govori o "veliki" trojici BMW, Audi in MB. Torej gre za Q5-ko, če nisi sposoben po sliki ločit. (zgleda, da te malo slepota daje, glede na to kaj voziš)
Najprej te prosim, da se ohladiš, poješ zvrhan krožnik žgancev z mlekom, obrišeš nos, potem pa se malo informiraš.
Mogoče boš takrat razumel kakšno subtilno insenuacijo. Q5 in Tiguan si namreč delita platformo in motorje enako kot je to primer pri Touaregu in Q7.
S tem pogori tudi tvoj argument o super dragem razvoju, saj so v primeru Q5 "razvijali" le obliko. Pri tem so stroški razvoja porazdelijo skoraj na polovico pri obeh modelih. Pa kaj ti razlagam, saj nedvomno poznaš kakšni so varčevalni ukrepi v moderni avtomobilski industriji.
Resnično ti predlagam, da se naučiš malo bolj strpno komunicirati, in namesto, da takoj začneš udrihati po postu, ki ga niti ne razumeš v celoti, si ga le preberi še enkrat namesto, da izpadeš zaletav najstnik...
@Shad - hvala, da si že namesto mene razsvetlil nevedne
Dodatek - Touareg si deli platformo še s Cayennom. Torej je porazdelitev stroškov še toliko večja.
Razvoj vsakega novega modela avta je drag - podjetje pa se odloča o tem kako velik budget bo projekt imel. Večji kot je budget bolj ima projektna ekipa proste roke za inovacije (bolj ali manj potrebne). Takoj ko imaš v igri iste platforme, so stroški razvoja drastično nižji - s tem bi lahko bila tudi cena.
Primer Xsara picasso in C4 picasso - prvi je na platformi Xsare, drugi pa ima povsem na novo razvito platformo (ni na platformi C4). Že iz tega razloga si avtomobila sploh ne moreta biti cenovno konkurenčna.
Ampak ok - smo tudi že malo off topic s tem.