No vprašanje je sledeče (žal ni nagradno ):
- ali se res ECU "zaklene", če se odklopi akumulator pri novejših Cliotih (letnik 2000 in novejši) in seveda pri novejših Daciah
- in če se ali je res samo servis opremljen s stvarmi za "odklep" le tega
No da še pojasnim zakaj to sprašujem:
- s sodelavcem bi rada namontirala alarm s centralnim zaklepanjem (sedaj ima samo centralno na ključek) v Dacio Sandro (sicer je roba uporabljena v njej neverjetno podobna Loganu)
- in med montažo bi bil precej bolj sproščen, če bi lahko delal na napeljavi pri odklopljenem akumulatorju, kot pa priklopljenem
PS
Sem pa prebral na A.com, da je nekdo dobil napotek od serviserja, da je treba uporabit podobno proceduro kot pri resetu ECU-ja pri Alficah (2 ure odklop, 10 min ppčakat po priklopu, 90 sec kntakt, 90 sec ugasnjeno, vžig in ogrevanje, potem pa furca)