Upam da ni nič narobe, če predstavim še mojo bivšo raketo, ki je kljub starosti še vedno eden mojih najljubših avtomobilov. Če gre pa komu v nos naj se pa tema briše.
U glavnem....
Kakšne 2 leti nazaj sem imel dosti sposojanja domačega avta, ki ponavadi ni bil na voljo ravno takrat ko ga rabiš, tako da sem začel iskat nekaj zase.
Že takrat je bila v igri alfa 145, vendar sem po parih ogledih in bolj kot ne podrtih avtih obupal nad alfo za nekaj časa. Tako sem čisto po naklučju zasledil na internetu oglas za Renault 19 1.8 16V. Oglas prodajalca:
Ker sem tako ali tako hodil v Maribor na fax, 19ka je bila pa v Laškem sva s kolegom skočila pogledat. Po ogledu in kratki preizkušnji vožnji ni blo več dileme, plačamo in odpeljemo.
Seveda ko pridem domov je blo treba takoj par slik naredit. Slike so primerne letnemu času (začetek marca) in vremenu.
Namontiral se je avtoradio (Pioneer 6800):
Potem pa poslikat:
Zdej mislim da je že čas da povem kaj o avtu:
Prevoženih ko sem jo kupil, 208kkm, letnik 95, 1.8 16v 99kw, 11let je bil lastnik starejši gospod, tako da je bil in motor in karoserija v odličnem stanju, brez rje, komplet v original stanju.
Kar se tiče opreme ni imela samo abs-a, klime in pa usnjenih sedežev, ostalo je imela vse kar se je dalo dobiti pri R19 16V + bonbonček komplet črna notranjost, ki so jo imeli samo zadnji letniki 19ke.
Ker smo bli že 15 marca pa je blo treba menjat feltne smo kupil še bele žmigovce:
Krajšo antenco, ker original je kar malo prevelika:
Športni filter (na 4000rpm se je zadrla nenormalno) :
Opral smo jo, spucal, dal gor original litke, pa je že kar solidno zgledala:
Sledil je servis, menjava zadnjega lonca ki je pregnil in vžigalnih kablov, ter zajle za sklopko, ki mi jo je utrgal 500m pred domom. To je bil pa tudi edini problem ki sem ga imel z avtom starim 12-13let in 215kkm prevoženih.
Še ena slika števčka, povprečna poraba pa glede na mojo takratno vožnjo presenetljivo nizka.
Naprej smo se pa spravli na notranjost, komplet osvetlitev je šla v modro (slaba slika):
Prej:
Potem:
Sedeži so original iz ene razbite 19ke ki je šla za dele, dobil sedeže za 100€.
Mal je blo treba tud muziko zrihtat, po večkratnem spreminjanju, je bla tole končna verzija:
Impulsov prednji sistem, stealthov ojačevalec, caliber kabli...
Tegale pioneerja 305f...
Je kmalu zamejal Dragster, 15" :
Dobil sem še original podalšek na sredini odbijača, ki mi je manjkal:
Ker nisem ravno pristaš kroma, sta šla prednji znak in antenca v črno, za moje pojme je avto zgledal veliko bolše.
Pa še ena iz srečanja, par 19tk na kupu.
Potem je bil spet čas za servis, 400€, vsi 4 diski + ploščice, vsi 4 ležaji, olje filtri, se je kar nabralo...
Pa še par zadnjih slikc, kakšen mesec, mesec pa pol preden sem kupil 166ko.
Stara želja po alfi se je počasi spet prebujala, tako da sem začel gledat za alfami, ampak ni bla več na tapeti 145 1.4, če bom menjal grem na V6, drugo sploh ni alfa. Na netu sem že prej enkrat spremljal ambrotovo ki se je prodajala, ko sm zbral denar, pa pogledat, in to je blo to.
19ka je mogla kraljici odstopit svoj prostor.
Čez dva dni je 19ko odpeljal kolega in se pri 245kkm, še vedno vozi brez problemov, res hvaležen avto.
Sicer pa če bi bilo doma malo več posluha (prostora je zadost), bi 19ka ostala doma in bi se zrihtala za "vikend ride", pa se ni izšlo.
Zdaj uživam z alfo, upam da bo laufala vsaj pol tolko dobro kot 19ka, če pa ne pa grem še zmeraj lahko po drugo 19ko.