Pozdravljeni po dolgem času.
Za naslednji dve leti sem opustil nov AR projekt......................definitivno pride 164-ka, ko bo denar za njo, sem pa v tem času poiskal nadomestek za svoj vsakdanji avto. Hyundai je svoje delo v 3 letih in 100.000 km opravil z odliko. Edini avto, ki me nikoli ni pustil na cedilu, tudi ko na servisu priteče samo 7 dcl iz karterja avto še vedno deluje brezhibno. Vendar je bila potreba po nečem bolj udobnem večja zato sem si pred 3 tedni pred hišo pripeljal Šveda, narejenega na platformi Japonca v tovarni na Nizozemskem.
Iskanje AR 156 SW, seveda me drugo kot 2.5 V6 ni zanimalo ni obrodilo sadov, zato sem se ob ugodni ponudbi in poznanstvu lastnika Volvo servisa odločil za V40 2.0 T.
Nekaj teh. podatkov. Letnik 98, opreme ravno toliko da jo človek nadzoruje z eno glavo in dvema rokama, motor 2.0 16V soft Turbo (163 KM), ki zadovoljijo v vseh pogledih.
Po 3000 km lahko strnem prve vtise. Poraba od 8,4 do 12,5, izdelava 6 let starejše Alfe 164 pa je svetlobna leta nad Volvom. Tu se vidi sodelovanje z Japonci, saj so plastike in materiali bolj XY razreda in je v tem pogledu Alfa daleč naprednejša. Je pa avto za relacije 600 do 700 km dnevno zelo udoben in ob tem motorju še prav zanimiv za kakšno "zajebancijo" s kakčnim TDI nadobudnežem.
No pa da ne bom samo pisal evo še par slikc.
Prav primeren za zimske radosti. Ko mi je zmanjkalo idej sem se šel sankat.
LP Luka
P.S.: Ima pa avto tudi nekaj italijanskega. Ko je prišel iz tekočih trakov so ga italijanski novinarji označili za najlepši karavan na svetu.