Lancia 2.0 T agregati (Kappa)

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Kaj je s tem motorjem :?:

Ce kdo ve karkoli o teh masinah,bi prosil da napise, ker se to ne vem kok ma cilindrov...

Torej vse slabosti teh agregatov,a majo ketno al jermen, a to kej riba,kako je s turbinami itd...

Hvala
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

5 cilindras z alu blokom. 2.0 20v turbo. 2.0 16V turbo ( aka coupe turbo 16V , q4 , lancia )

ob vzdrzevanju vsi motorji ok. s tvojo nogo je pa tudi 5 cilindrasa mozno voziti z majhno porabo.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Z deli je problem, al je to pogosta zadeva :?:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kot je omenil že colibry, imaš 2 varjanti. Prva je 2.0 Turbo 16V z 205 konji in 4-imi valji, po FL-ju, torej od '97 naprej pa so motor menjali s 5-valjnim 2.0 20V Turbom in 220 konji. Predvsem ta slednji je res super mašina. Sicer kot vsi starejši turbo motorji malo mrtev v spodnjih obratih, potem pa neverjetno dobro vleče vse do konca. Občutek je definitivno kot, da je konjev kar nekaj več. Tudi chip tuning na nekaj deste konjev več gre skozi bp.

Ob pravilnem vzdrževanju gre ta motor zelo dobro in dolgo. Na tujih oglasih se jih najde kar nekaj s preko 200.000 km. Tudi zvok je precej dober, saj je konec koncev 5-valjnik. V bistvu je to pomojem eden najbolj vzdržljivih motorjev od FLARA.

Predlagal bi ti vsekakor novejši motor, saj je kappa po tem letniku tudi nadgrajena in določene napake so popravljene, določeni deli pa izboljšani. Vsekakor velja omenit, da imajo 3.0 (od 97 naprej) in 2.0 Turbo 20V Brembo zavore spredaj (enake kot V6 varjante 166k). Imata pa te dve verziji tudi serijski Viscodrive.

Kar se pa same kappe tiče, moja dela že dobrih 11 let super. Res malo izrednih stvari je bilo treba menjat, tako, da je avto kar vzdržljiv.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
claus
Alfist
Alfist
Prispevkov: 338
Pridružen: Po Feb 25, 2008 8:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Ka boš pa zdej zaeno gajbo kupu? :lol:
Na cesti si vzemi čas, ne življenja.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ne. Malo se je tale lastnik zmotil pri konjih, ima namreč 151kW.

FL model in starega najhitreje ločiš po treh stvareh - FL ima celotne odbijače v barvi vozila (torej tiste črne lajsne so v barvni avta), ima drugačen volan, in les v kabini je lakiran. Razlika je tudi v voznkovem sedežu, pred FL ima naslonjalo za roko pritrjeno na sedež, FL model pa ima naslonjalo enako kot Alfa 166, torej pritreno med sedežema. Dolčeni coupeji pa začuda nimajo naslonjala naprej. Po FL-ju mislim, da imajo vsi.

EDIT: Aja pa limuzine imajo spodnji del notranjosti pred FL-jem v taki tmeno beš barvi, po FL-ju pa je vse črno. Je pa še en zanimiv detajl, vse kappe 2.0 20V Turbo imajo kljuke in lajsne okrog stekel v barvi avta, pri vseh ostalih varjantah so kormirane.

SO pa dobri coupeji v tujini rpecej dragi: klik
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija