Recimo ce bi vi zdajle kupovali nov avto, imate nekje v mislih vrednost 26k€, nek lizing na avto bi bil dobrodosel, kaj bi vzeli?
Edine zahteve so:
- avtomatik
- vsaj 135konjev
- xenon zarometi
- dizel
- sedezi z cim vec udobja in po moznosti nastavljivi v cimvec strani (c5 ima v 8 strani recimo, kar je zelo vredu!)
- naj bo visji srednji razred (torej ne kaksne dacie logan ali pa chervolet cruze)
Sm se kaj pomembnega pozabu? Garancija je itak vsepovsod enaka dve leti, 5 let pri kii na strojelom.
Torej? Kaj bi vi?
Sam sem se odlocal med Insignio in citroen c5, danes sem sel z obema na testno voznjo, moram reci da je c5 kar par korakov pred insignio, kar se tice udobnosti (stoli so precej neudobni v insignii, polno nekih crickov ze v novem avtu, notri se motor slisi za znoret, medtem ko c5 je ravno nasprotje..).
Pomoje je C5 zelo dobra izbira. Rahlo futurističen avto, z zelo olajšanim vstopanjem in izstopanjem (dvigovanje,spuščanje vozila) z solidno motorizacijo.
Glede na to da je avto precej denarja bo racionalen kupec gledal na garancijo, ki jo dobiš veliko pri Kii (5 let je vsesplošne garancije, 7 let pa na motor+menjalnik), Škoda&Seat nudita 4 leta brez omejitve kmjev, prav tako ima podobno Renault (mislim da omeji na 150k km?) - pa laguna je tudi precej dober predstavnik razreda+servisna mreža+pri nas jo dobiš res "poceni".
Nemci po večini odpadejo ker bodo bolj mizerno opremljeni. Mogoče kak Tiguan ali pa Quasquai. Nissan ima dobro garancijo,4x4 + precej ugoden je glede na konkurenco. Sicer se to malo opazi v notranjosti,ampak ok,vsega pač ne moreš imet.
Torej če kupcu športnost ne diši je izbire malo morje.
No, na alfo ne grem zaenkrat, poleg tega da je vsekakor predraga za skromno opremljenost, bi poiskusil se nekaj ne-italjanskega za spremembo.
Kar se tiguana in kvaškaja tice je pa problem visina za vstop. Namrec z protezo se zelo tezko vsedem v visji avto, zato gledam tiste bolj pri tleh:D
Skoda se mi zdi sorazmerno drazja za to kar ponuja v primerjavi z c5tko. Kia pa nazalost nima avtomatskega menjalnika v boljsem motorju, samo v 1.6dizlu..
Pri c5 imam edino skrb kako je z tem hidravlicnim vzmetejem in kako se to kvari ter kasneje kaksni so stroski z vzdrzevanjem tega..
Pri C5 te lahko najmanj skrbi vzmetenje, prvič zato ker je v garanciji 5 let oz. 200k km, drugič pa ker dejansko ta stvar deluje in ne crkuje...če kdo ve kako se to dela, ve to Citroen...
Meni se do danes ni jasno, zakaj se po Slo. vali malo morje R lagun, C5, ...., dočim Crom pa ni.
Predlagam, da si vzameš nekaj časa in avto vsaj poizkusiš.
Vem, ni več nova oblika, avto tudi v osnovi ni cereme de la creme na temo oblike, vednar tako funkcionalnega avtomobila še nisem imel možnosti vozit.
OK, res se funkcionalnost izkaže šele čez nekaj časa (jaz sem imel avto na testu en dan), vendar mi je bil tako všeč, da sem bil zelo blizu nakupa. (kupil se drug rabljen avto, pa mi je bilo kmalu žal)
Croma res ni nek estetski presežek, a se je navadiš. S polno opremo notri in avt. menjalnikom je super. V notranjosti res prostorna, usnjeni sedeži tudi naredijo svoje... Skratka jaz imam same dobre stvari za povedat. JTDm pa tudi vsi poznamo. Govorim namreč, ker je brat kak mesec nazaj kupil Cromo, sicer rabljeno, ampak vseeno.
glede C5 in vzmetenja...ali ni bilo rečeno, da ravno pri tem modelu so naredili oba tipa vzmetenja....torej pnevmatsko (za stare stranke, ki prisegajo na to) in Običajno vzmetenje z fedri ( za nove kupce, ki so skeptični glede pnevmatike)
Drugače pa C5 definitivno lepši kot insignia....mogoče ne na prvi pogled, ko pa nekaj časa gledaš insignio sploh ni več tako zanimiva...