Moram, da malo zmešam drek
Bljek
http://www.algerlablanche.com/thematiqu ... orento.jpg
Nekaj časa nazaj sem gledal eno oddajo (pa nisem več siguren katero) kjer so opravili anketo med lastniki terencev in ugotovili, da se jih več kot 80% še nikoli ni zapeljalo niti iz mesta oz asfaltne ceste (kaj šele na makedam, gozd, v vukojebino). Ko govorite o uporabnosti SUV-ov, potem glejte širšo sliko uporabe, saj se takšnia avti sigurno ne delajo za vožnjo po krasu in prekmurski ravnici med poljami koruze. Jih pa imajo pri nas policaji za vožnjo po Mariboru in še verjetno kje.
Uroš napisal/-a:ko se ti jebe za luknjaste slovenske ceste, ko ti je vseeno za 10 cm visoke pločnike na katere ne moraš parkirat,
OK, slo ceste so nekaj posebnega...makedam je boljši, pa se vseeno vozimo z alfami po njih. Na pločnike se pa ne parkira
Ozi napisal/-a:in seveda nekaj kar je marsikomu zelo pomembno "btk attitude", ki si ga kamot z takim avtom privoščiš.
Am...a ni btk attitude naloga pregrešno dragih avtomobilov ala Rolls Royce in Maybach itd? Delavci nimajo za jest, ti pa si Roycea kupiš - boli te k****! Če parkiraš na pločniku, te je strah gosopda redarja in njegovega plačilnega naloga
OK, edino če greš k urologu in te res boli k. pa ni parkplaca in ga postaviš na pločnik - potem ja
Je pa vseeno nedovoljeno...
In ja, edina akcija, ki jo takšni terenci izvajajo povečini, je parkiranje na pločnikih. Če kdo hoče, grem jutri malo po MB pa jih sigurno najdem min 10 v 1 uri...
Streetalfa napisal/-a:Kaj ti misliš, da bi bil alfin terenec "spuščen" in imel nizkoprofilne gume?
A ti misliš, da ne bi bil?
Ljudje ki jih imajo samo za statusni simbol in se vedno sami vozijo samo po obvoznici...to je pa enako kot čefurji pa bmw
Am, takšnim ljudem se reče slovenec, ker za slovenca je avto statusni simbol (pa naj bo fičo ali BMW, le da ima en negativno, drugi pa pozitivno asociacijo)
LaserJamm napisal/-a:če so SUvi res brezvezni in neuporabni.
Če niso, potem pa mi naštej 5 stvari, ki jih tipičen Münchenčan dela s svojim terencem...
LaserJaMM napisal/-a:Zakaj pa ti voziš GTV in ne Ford Puma?
Ker je GTV za moške, puma pa za pičke
(zdaj sem pa jaz sebyjev odvetnik...to bo keša zopet!) Samo resno, si ti človek videl, kako Puma zgleda
Kot avtomobil, ki je bil spredaj udeležen v nesrečo z divjo živaljo...GTV ima tudi svoje prednosti.
LaserJaMM napisal/-a:v USA jih vozijo od nekdaj, v EU se je začelo ko sta Merc in Bmw dala na trg ML in x5...
ZDA situacija je neprimerljiva z Evropsko ali kero drugo. V ZDA se prodajajo avti, ki so (pre)veliki, udobni in ni važno, koliko pijejo (ob njihovih cenah bencina), poleg tega se bolj ali manj vozijo po popolnoma ravnih cestah kilometre in kilometre. Pri nas pa se gleda na porabo bencina, uporabnost, praktičnost, lepoto, notranji dizajn, varnost, zavarovanje, emisije itd itd. V Angliji veljajo (dragi in bolj prestižni) SUV-i še zmeraj za statusni simbol - vozijo jih bolj ko ne premožni nogometaši iz neznanega razloga. In pa Škoti ter Valežani, ko grejo ovce gledat
Pa ne vem, če ima v bistvu kaj dosti veze s tem, da je kao terenec - po moje je bolj takšen avto pokazatelj lastnikove osebnosti (ali mu manjka pozornosti, ugleda, občutek velikosti, kompenzacija za nekaj...bi Freud znal kaj povedat na to temo in jo povezal z neko fiksacijo)
Ameriški takoimenovani terenci pa pravzaprav to niso; spadajo v podmeno poltovornjakov (half-truck, truck, angleži mu pravijo lorry, kar pomeni dobesedno tovornjak (TAM-ič)) - razen seveda evropskih in japonskih SUV-ov.
Drugače pa: SUV - Sports and Utility vehicle - športno-delavsko vozilo. Zame je pravi terenec kakšen Nissan Terrano, pa Niva, pa kak podoben (o teh sem se mel možnost prepričati na lastni koži in so me presunili; tudi Niva, ja, zaradi svoje enostavnosti in rje); zagotovo pa ne X3, X5 in Q7. So že večkrat dokazali, da to niso.
Malo karikirano, pa vseeno:
http://www.youtube.com/watch?v=u2LLMxlkT-Y
je pa pač GTV za moje pojme neuporaben avto. Pa je avto u piko k nov...pa ne morm niti golf palc dat notr....
Če bi se o GTV-ju podučil, bi vedel, da ni bil narejen za ljudi, ki igrajo golf. To je domena Audi TT-ja. Če pa meriš uporabnost avtomobila z možnostjo pakiranja golf palic v njega, pa nevem, če je to pravi kriterij za oceno. Drugače pa GTV - gran turismo veloce - hiter grand tourer.
StReEt AlFa napisal/-a:alfa bi morala glede na trenutno situacijo, ponuditi avto kot je ix35
Ne, alfa bi morala ponuditi takšen garancijski rok na nova vozila, kot jo ima KIA, pa čeprav je en velik bulšit, ko bereš drobni tisk. Samo tako bi se lahko otresla imidža znamke, ki se pokvari takoj, ko avto zapelješ iz salona. Če ti vžge. Samo tako. Naslednji korak bi moral biti seveda revolucija pri svojih pooblaščencih in nato še zapolnitev vseh segmentov, ki so prestari in se še zmeraj prodajajo ali pa jih ni (ni prave 166 naslednice, GT, roadster, kakšna cabrio izvedba razen spiderja). Skratka izdelava seksi, hitrih avtomobilov. Je SUV alfa pravi odgovor za finančno rešitev znamke? Ni šans. Kamal je zastarel, tista dvignjea 147 tudi. Ostane tako samo še izdelava popolnoma novega modela, za kar je spet potreben kapital in vlaganje in 2-4 leta razvoja. Medtem časom bo tale SUV zopet za vsemi ostalimi in ne bo konkurenčen nikomur, stal pa bo enako kot kak X3, ki ga pa nemec v 99,99% ne bo kupil, ker mu bo AutoBild & Co svetoval nakup bavarca. Simple as that.
Vseeno se mi zdi, da pa je Giulietta kar pravi korak po dolgem času v pravo smer - poleg seveda MultiAira in TBi-ja. Vsaj nekaj.
Naslednji pa je itak 3.0 TBi, ki bo sekal