pero666 napisal/-a:a tud velikih servisov ni blo? Ma verigo? Pa bremze? Sam za info me zanima, ker sodelavec je mel hondo, pa tud ni NIKOL nic popravljal. Razen naskrivaj
Novi 1.8VTEC ("novi" od 2006--->) imajo verige.
turko napisal/-a:
to je mišleno predvsem na VTEC, ko se pri teh "xxxxRpm" nekje +4000Rpm vklpi VTEC in mašina postane poskočna, do tja se jo pa seveda da peljati čisto normalno tudi v 5i prestavi na 1500, tudi malce manj pa še vedno ne kašla
ampak v tem območju je avto "mrtev"
1.8 VTEC je povsem zadovoljivo poskočen že od 1500 rpm dalje. Nad 4500rpm pa tudi zelo zadovoljivo potegne za teh 140 konjev. Še največja posebnost je njegova ekonomičnost, kjer VTEC res prednjači pred razno raznimi pogruntavščinami Alf, BMWjev, Audijev in podobnih..
Če direktno primerjam z dvema 2.0 Twin Sparkoma s katerima sem imel/imam izkušnje je od obeh precej bolj ekonomičen, odziven in nasploh boljši, mirnejši. Pri Hondi gre zamera k drugim zadevam, bolj ličarske narave, motorji so res 1A in so lahko bili vzor kako se da narediti avto po sistemu "tankaj tako kot voziš"..