Chrysler Voyager 2.4SE zamenjana mašina

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Prepihalo glavo kak mesec - dva nazaj. Glavo dol, da se vidi v kakem stanju so cilindri, pol pa naprej odločit al to porihtat al pa drugo mašino notri dat :)

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No fotru je uspelo za 60€ dobit nevrjetno dobro mašino. Jz sem mislo da bo neko sranje, odprem pokrov ventilov in prenesečen. Odmične, ventili, glava notri, vse čisto svetlo kot novo in čisto, nč zapečenega olja niti nič. Vidi se da je tudi velik servis bil narjen, ker je nov original Chrysler zobati jermen, tako da super nakup.

Stara mašina je medtem z težavo vn šla. Razstavit je potrebno do amena vse, pa še vedno sem 5 ur sam blok vn jemal #-o

Naprimer sam sprednji nosilec kak velik je
Slika

Vsi šravfi, ki držijo skupaj menda menjalnik in mašino. Našravfani okol in okol in kr ni jih blo konca
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Stara mašina pa razn prepihanega tesnila glave(ki je kovinsko) in zanč teflonov pri 350.000k v super stanju še vedno. Cilindi, kot da bi bli glihkat honani, nikjer nobenih črt, batni obročki dihtajo ko zmešani. Res škoda za ta tesnil glave, ker drugače bi bla neuničljiva mašina.

Slika


Je pa en problem tut serijski na teh Voyagerjih 2.4. Pred 1 letom je avto kr sam od sebe se začel vžigat oz premikat in nobenem ni blo jasno koga hudiča je to. Odkrili da je stoplen kabl zaganjača bil in pršo v stik. No zdej pa vzeli dol izpušni kolektor in je okol 15cm razpoka. Kaj zdej naredit? Povarit in zavit z heat wrapom? Pokajo vsi, tko da tutdi drugega vzet je brezveze.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Izpušni kolektor dostkrat poč zarad zabitega katalizatorja. Iz enakega razloga lahko prepiha tesnilo na glavi... zdj pa pomisl :D Odrež kat. ven pa poglejte v kakšnem stanju je, da ne boš čez 3 mes. ponavljal vaje z menjavo mašine ;) Sploh če praviš da so bili tefloni za k...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

varjenje izp. kolektorjev se nekak ne obnese za dalj časa
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Bvogri hvala za to informacijo. Tega pa res nisem vedel :D Bom preveril katalizator. Če je slab, kaj naredit? Novi vrjetno za ta avto stane glih 800€, ker že zadn lonc stane 300€, pa ga ni nč skupaj #-o Cev preko katalizatorja, da zgleda, kot da je gor? Kako bi bilo z izpušnimi plini na tehničnem? Tefloni so pa puščali na vlko ja.. Neki posebni tefloni k stanejo preko 20€ vsi.

Kosir glih to me skrbi! Ker za dlje časa vem, da to glih ni preveč zanesljiva varjanta, da se ga pošvasa.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

sm vidu na polotu ko je bil povarjen kolektor in ni nič spuščal že vsaj eno leto...

katalizator daš magari univerzalen, sej ne rab bit orginal, brez pa neboš naredu
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No original je 420€, univerzalni sem pa vido da se dajo že za 60-70€ dobit.

Sam prvo treba rešit sploh problem z izpušnim kolektorjem in preverit ta katalizator gor :doubt:

Glede na to da je pa avto večkrat kr tko cukal in nabijal obrate, čeprav ni blo nikjer nobenih napak v računalniku.. Mogoče glih zaradi zabitega katalizatorja?
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No mislim, da v katalizatorju nebo problem :D Posvetim v njega in vse kar vidim je prazn katalizator in cev na drugi strani. Plus tega da ma sam en ogromn srednji lonc in zadaj samo cev. Pa vedno nardi tehnični haha. Pomojem zaradi plina. Na bencin pa pomojem z enim loncom nebi uspel.

Torej "katalizator" ni kriv za počen kolektor in prepihano tesnilo glave.

Bi lahko kolektor še bolj počil/pokal če bo povit z heat wrapom?
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

če pušča kolektor ti lambda daje narobne podatke, ko zrak not vleče
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

No super da je v redu...

Poznam podoben primer pri Volvotu z zje*animi tefloni ko je zabilo katalizator, potem pa je najprej šla gibljiva cev nato je počil kolekotor 2x, nato je začel sekat nazaj in tudi tesnilo na glavi naj bi šlo zato. In baje ni edini primer. Pač bolje prevert če že delaš ;)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sem že novega naročil, ki stane 70€, pa smo pol gledali primerjavo stari, novi in se nam je dejansko butasto zdelo novega dat, ker je stari kljub 350.000 km še vedno super. Sachs potisni in sklopka, original vgradnja, nič ne ruži, še vedno dihta in ma mast v sebi, lepo se vrti, nč razmajan. Nevrjetno res.

Sklopka prav tako lamela še 7mm debela, potisna plošča malo pobrušene vzmeti. Vglavnem vse bo še zdržalo najmanj 100.000km vožnje od očeta sigurno. Bi dali itak lamelo obnovit, ampak je vztrajnik, lamela, potisna plošča vse skupaj zanetano in ni razstavljivo. Cena novega kompleta 500€+ :doubt:

Slika

Slika

V nedeljo pride izpušni kolektor pošvasan, tako da naslednji teden je akcija in mašino nazaj dat. Potem pa sam še ena tesnila sesalnega kolektor iz amerike počakat.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Torej..nadaljevanje.

Nova mašina(ki sem jo prvo očistil)

Slika

Slika

Te kanali na zadnji strani so oljni kanali :mrgreen:
Slika

Karter je bil cel potolčen zato je sledila menjava

Slika

Obužujem tesnila pri američanih! Gumjasta, ampak ne postanejo trda in ne pokajo. Tesnila pa na vsakem šravfu skoraj.

Slika

Slika

Potem pa snameš karter in ti ta stvar v oči pade. OLJNA PUMPA! Ni čudno da so vsepovsod 2 cm oljni kanali.

Slika

Slika

Pa 1 m dolga desna polos. Od mašine do kolesa, nikjer vmes vpeta.

Slika

Slika

Slika

Izolacija kablovja, ki je par cm pod izpušnim kolektorjem, da nebi spet prišli kabli zaganjača v stik

Slika

Nova bencinska pumpa

Slika

Pošvasan izpušni kolektor. En možakar doma švasa in res obvladal. Je švasal dolgo časa nazaj za formulo 1 pri porscheju.

Slika

Slika

Slika

Očiščene obe površine kolektorja z žičnato krtačo na fibrci

Slika

Slika

Montaža kolektorja

Slika

Slika

Slika

Izpuh je prišravfan na kolektor, zatem pa do srednjega lonca, ki je proti zadnjemu koncu ni nikjer obešen! Zato pa poka. Tako da sedaj pride takoj za kolektorjem obešen izpuh.

Slika

Očiščen spodnji del kolektorja

Slika

Slika

Slika

Tesnjenje kolektorja

Slika

Slika

Narejena nova puša za ročko menjalnika, ker originalna je vn padla in je ročka mela lufta, da se sploh ni dalo lepo v brzine zadet

Slika

Slika

Evropski in ameriški

Slika

Slika

Očiščen ameriški kolektor

Slika

Zategnjene cevi za plin z vezicami, ker mojster, ki je montiral plin jih je samo nataknil...

Slika

Slika

Slika

Kablov in cevi za plinsko napravo je abnormalno veliko

Slika

In pa sestavljena

Slika

Vzet tank dol, ker se brez tega ni dalo zamenjati bencinske črpalke

Slika

Potem pa probal vžgati avto in se je samo vrtelo v prazno. Krivec je bil pa senzor, ki ga je oče odtrgal ko ga je hotel iz stare mašine vn vzet, nato pa je nalepil samo konektor. Dobili drugi senzor, ki pa je bil za evropsko mašino in je imel drugačne konektorje. Tako da je sledila prevezava.

Slika

Slika

Zopet vžig. Tokrat uspešen, ampak je mašina hudo čudno delala in crkavala. Iz avspuha je tekla voda, v vseh 4 cilindrih voda. Je blo hudo čudno kaj je zdej to. Vzamem dol filter zraka odprem loputo gasa in vn teče "voda", ki je dišala čudno. Skratka cev za pranje vetrobranskega stekla sem priklopil na sesalni kolektor... Kompletna mašina je bla v vitreksu in posledično tudi uničeno novo olje. Pa še zdej diši izpuh po vitreksu :mrgreen: #-o

Evo še dokaz kake "razlika" je med cevjo za vakum plina in cevjo za vitreks.

Slika

In pa kaj naredi vitreks olju..

Slika

Slika



Za konec pa še posnetek normalnega delovanja :D

http://www.youtube.com/watch?v=0SI1kK93K0E
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

fajn da laufa, edino moti me barva lambde sonde, to je cist prevec belo prerevna mesanca(lahko ej zatot ut dihtngo spihal. ker je blo prevroce use skup
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Bravo, vitreks... bravo :D


@Crazy
jah počen izpušn tud vpliva na mešanco...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Je očiščena, zato je tko bela. Drugače je bla lepo črna.

Še dolgo nebom pozabo vitreksa :doubt: 1 mesec se jebeš, pol pa vžgeš mašino in je voda vsepovsod. Prvo mi je na misel padlo da je totalka prepihana glava.

Sreča, da se je vse ok končalo in samo z uničenim oljem.


Ga je pa itak še potrebno priklopit na računalnik in nastavit delovanje plina in ostalih stvari ponovno.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Odgovori
  • Informacija