Mini Cooper S

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

A se men samo zdi, al res nisi nikjer izpuha omenil. Ponavad je to pred odmično... (za S-a lahk dobiš Akrapota 8) )
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
Uporabniški avatar
Spasky
Alfist
Alfist
Prispevkov: 478
Pridružen: Po Okt 04, 2004 9:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

thunderbolt napisal/-a:Odlično =D> Si se pa kr spravu v predelave. Kolk konjenice računaš, da boš stisnu zdej ven. Kak diff si to nabavu? Nima tvoj minič že original nekaj špere?

Lp
diff je Quaife in res je, moj S že ima špero ampak drugačne sorte z lamelami, ki se obrabijo. Ta je čisto nekaj drugega z zobniki, mehanska in kot zanimivost doživljensko garancijo. Koliko to drži v praksi nimam pojma ampak se mi je zdelo lepo, da so mi to sami sporočili ter prosili moje osebne podatke za evidenco.
Lipicancev računam, da bo imel nekje zdravih 215 -220.
Z odmično - kolektorjem, izpušnim sistemom pa še nekaj več. ;)
Da se priti zelo daleč ampak vseeno bo to daily avto s katerim ne bo problemov tudi kako progo obiskat.
Vsekakor je pa za 1.6 mlinček (pol manj kot tvoj :lol:) z 1160kg(katere bomo tudi zmanjšali) ogromno lipicancev.
Mitsubishi Outlander
Mini Cooper S
Ducati Diavel
Uporabniški avatar
Spasky
Alfist
Alfist
Prispevkov: 478
Pridružen: Po Okt 04, 2004 9:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

divja kripca napisal/-a:A se men samo zdi, al res nisi nikjer izpuha omenil. Ponavad je to pred odmično... (za S-a lahk dobiš Akrapota 8) )
Glede na čip, ki bo notri ni problema se vse štela po potrebi in spremembah-dodatkih. Preden pride odmična bomo tudi kolektor uredili.
Akrapoviča dobiš samo za R56, ki ima en auspuh, R53 ima dva in je malo težje dobiti primeren sistem.
Najboljši je JCW in ga tudi iščem. :wink:
Mitsubishi Outlander
Mini Cooper S
Ducati Diavel
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da si eden redkih ki je šel menjat diff na plate za torsen (quaife)...

Ni to mal brca v rikverc?
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Samo res, quaife torsen je zobniški in je za večno kar je dobro, je pa to čisto drug tip špere in ni tako efektiven kot lamelni diff. Pri quaife-u ti bo notranje kolo rado zavrtelo v prazno in ko bo eno kolo izgubilo stik s podlago (robnik na apexu je tak primer) boš ostal brez vlečne sile na drugem kolesu.

Lamelni diff je the way to go za resno vožnjo, pač se ga obnovi na vsake toliko (cca 3 leta ali 50.000km) pa je mir.

Seveda je pa odvisno kak lamelni diff je v miniju serijsko, koliko ima zapore in kake kvalitete je...

Mi je pa všeč da se dogaja tuning :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Spasky
Alfist
Alfist
Prispevkov: 478
Pridružen: Po Okt 04, 2004 9:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

OK, eno je diff z več lamelami in eno je serijski diff kot pri Miniju, ki ima bogo lamelco z mislim da 25% zapore. Prijatelju, po par krogih na Racelandu se sploh ni več čutil.
Kakorkoli lamele ali pa quaife je sigurno več razredov bolje kot serijsko. Vsekakor mi je pa bolje, da mi ni treba na vsake 50k km menjat lamele.
Bom pa tudi sporočil kako apexe požira. :)
Mimogrede pa nisem edini s takim sistemom. Bo kar nekaj jeznih Minijev spomladi.
Mitsubishi Outlander
Mini Cooper S
Ducati Diavel
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torsen na dirkališču prehitro odpove. Za vsakodnevno izživljanje pa je OK.

Razen če ima mini dobro ABS elektroniko, potem se da marsikaj popravit s tem...
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Mogoče neumesno - kako lahko Torsen odpove na dirklišču? Verjetno si mislil da ni konkurenčen lamelnemu? Torsen je popolnoma mehanski, obrabit se ne more, pregreti tudi ne, če crkne pač ostaneš na mestu... al sem kaj spregledal :)
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja, ne odpove v smislu da bi "crknil", samo ni več nobenga efekta od njega, v trenutku ko je notranje kolo preveč razbremenjeno... Pač je eno mišjo dlako boljši kot navaden odprt diff...
Uporabniški avatar
Spasky
Alfist
Alfist
Prispevkov: 478
Pridružen: Po Okt 04, 2004 9:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

no toliko, da osvežim temo.
Mini še vedno pelje, oziroma se pelje presenetljivo dobro. Za lepljenje pasatov TDI na rit odbijača me ni strah. :mrgreen:
Odmično smo tudi montirali tako, da se motornega dela ne dotikam več...dokler kaj ne crkne. :)
Zdaj čakam večje diske (JCW), čeljusti že imam.
Zanimajo me še ploščice Ferodo DS 2500. Ima kdo kakšno izkušnjo z njimi?
Dogovarjam se še za izpuh (JCW) potem pa peljem malčka na valje, da vidimo kje smo. Po podobnih predelavah ostalih minijev pa pričakujem nekje 23x lipicancev.
Mitsubishi Outlander
Mini Cooper S
Ducati Diavel
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Te ploščice ima Alan na GTV-ju - so še boljše kot DS Performance (jih imam sam in avto zavira noro dobro v kombinaciji z brembo čeljustmi+310 mm diski). Obe verziji ploščic sta nekoliko dražji, a za razliko od raznih ostalih športnih ploščic (sploh napram EBC-ju Red in Yellow) zelo dobro zavirata že hladni, ko se pa segrejeta pa grizeta sijajno... vsaj midva z Alanom imava take izkušnje.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Odlične ploščice so! Sedaj na 330 diskih mi res po dolgotrajnem zaviranju prvo odpove olje (bo treba it res na racing zadevo) Ploščice pa mrzle primejo enako kot navadne, ko pa jih ogreješ pa grabijo zmeraj bolj. Pa niso glasne, zacvilijo res redko kdaj in tudi obrabljajo s ne pretirano. Moje so sedaj proti koncu pa so dale čez dosti "akcijskih" voženj, kak grobnik in par racelandov.

Priporočam in tudi sam jih bom spet kupil.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

da se uštulim umes, jaz jih bom tudi rabil-alan bi naročila skupaj? koliko že cca. pridejo?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Spredaj za 166 V6/kappo V6, cene iz europerformance.co.uk:

DS Performance: 177 funtov (ko sem jaz pred letom kupil so ble še 140 funtov)
DS 2500: 217 funtov


Zadaj:

DS Performance: 100 funtov (te so se pa malce pocenile)
DS 2500: 122 funtov
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Lahko bi vsi skupaj nabavili, če je Spasky za. Moje pridejo najceneje okoli 140 eu (mam FCP721H ploščice)
Bom še čez vikend malo pogooglal in ebay-al :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija