VAG grupa napake

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Pri A3 se je rado dogajalo da je šel senzor za vrata v maloro, mislim tistega, ki skrbi da se lučka v kabini prižiga, pa daje signal ali so vrata zaprta. Vgrajen je v zaklep, tako da se celega menja.
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Deedko.
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: So Jun 19, 2010 3:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

to se spomnim, ko je kdo omenil da ima 2.5tdi si se samo za glavo prijel in mu rekel naj čim prej proda, ker servis je bil res drag;)
BMW-Ko razvada postane navada;)
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pepsi napisal/-a:A3 1.8, šla ena enota za ABS, poluščila so se stikala za šipe v 160.000km.
A4 1.8T, šla pečka za gretje, poluščena stikala, zamenjati je bilo potrebno en kolesni ležaj in "servo" zavor v 130.000km.
A4 1.9TDI, poluščila so se stikala za stekla in počil je zaklep sredinskega naslona za roko. Avto ima skoraj 200.000km.
Pepsi, kaj je bil pa tisti Audi, ki si ga ti imel in se je luščila in gubala cela notranjost. Od vrat do armaturke in vsega ostalega??

Drugače pa mislim, da VAG nima nič kaj več napak kot drugi, le govori se o njih malo manj.

2.5 TDI je imel težava z odmičnimi gredmi, ki jih je bilo treba menjavat vsakih 100000km.
2.0 TDI je tako imel toliko težav, da so celo tehnologijo menjali pri VAGu in šli na skupni vod.
Pa elektronska ročna naj bi crknila pri več kot 50% vseh novih passatih (sodelavcu že 3 krat, šefu dvakrat).
Pa olje pijejo nekateri TDIji zelo radi. Šala je, da je odvisno od dneva v tednu, ko je bil avto narejen ali bo olje pil ali ne.


In podobnih zgodb ima vsak koncern nekaj.


O ribanju 3.6 boxerjev, ki so sedaj v istem koncernu sem pa tako že pisal po tem forumu.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

2.0 TDI do 2008 je res imel veliko težav. Sicer obstaja več verzij tega motorja po katerih se da ugotovti če imaš eno od problematičnih verzij ali pa ne.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
kača_alfa
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Pe Feb 12, 2010 1:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

ko sem delal v brusilnici, na AC-ju je bilo za popravit največ bencinarjev vw audi, zvite glave, zaribani motorji, in bati, površinsko zviti bloki motorja, ki sicer nekateri pravijo da take mase pa nemore kr zvit, pa je bil rekorder audi ki sem ga poravnal in hkrati znižal za 40 stotink milimetra, na štirivalniku, dizlou je blo mal manj, je blo pa renaultov dci-jev ogromno, alfe imajo redko zvite glave za več k 10 stotink, res pa je da jih ni bilo toliko kot vwjev
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ja razlog tiči v tem da se vozi po cesti 150x več vwjev in renoltov. In tko k je Teo napisal, vsaka znamka ma napake, in vse živo se kvari...
kača_alfa
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Pe Feb 12, 2010 1:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

res je, ampak način vožnje je pa najpomenbnejši, alfe vozijo bolj tišači (niso pa vsi tišači), če bi vwja vozili na tak način k alfo bi ga prej zjebou.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Malo poglej kaj se kupuje za službene avte - teh res noben ne špara...

Pa to stereotipsko o tišačih velja za kake zjahane 156ke k so že davno odslužile svoje,pa jo dobiš za jurja pa dva pera.

Tisti ki si kup 159ko je ne bo tiščal po ovinkih ampak se bo hitro peljal po regionalki ali avtocesti - prav tako kot veliko ostalih lastnikov srednjega in višjega srednjega razreda...

Preprosto je tržni delež VAGa in Renolta prevelik da bi lahko delal take zaključke....

Ker grem stavit da od Leksusa pa niste nobene glave ravnali,prav tako ne od kakega Lambota ali pa Lotusa ali Dodga?
kača_alfa
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Pe Feb 12, 2010 1:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

ne teh glav pa res nisem delal :D hotu sm pa rečt to da vwja nemoreš tko vozit k alfo, ker ima lene motorje trapaste menjalnike, in mene kar mine ko vozim seat od fotra, in pač vozim počasi in ziheraško, ker nemorem hitr šaltat, k pohodm gas rabi in rabi ga je treba prosit, da o legi ne govorim, pa bo mel glih tko enkrat tolk kilometrou k alfa pa bo glih tko vse menjano, s tem da on vozi počasi in varčno jaz pa hitro, na koncu bomo rekl na tolk kilometrou sm na alfi menjal to, to, to, to, pri enakih kilometrih pa je fotr na seatu menjal isto, s tem da sem jaz skos obremenjeval motor in podvozje, on pa varčno in počasi skos.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Ker grem stavit da od Leksusa pa niste nobene glave ravnali,prav tako ne od kakega Lambota ali pa Lotusa ali Dodga?
tej avti se sploh ne kvarijo, saj ne poznam trenutno nobenega, ki bi imel z njimi probleme :P (poznam pa natančno 0 lastnikov teh avtov :lol: )

pač vse je same s****, do 100k km imaš mir, pol se pa stroški začnejo zaradi obrabe, pa al imaš mercedesa al pa yugota (v garaži 22let star yugo, 85k km, brez okvar...le cevi pokajo zarad starosti :lol: )

na serijske napake pa mislim da ni nobena firma odporna, mi gre pa pošteno na živce ko se govori, kako je VW kvaliteten in vse, italijani so pa jajc.

pač če si ne upaš kupit italijana ker se kvari, uživaj v nemcu in dvojnih stroških z njim (to je moje mnenje)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Teo napisal/-a:
Pepsi napisal/-a:A3 1.8, šla ena enota za ABS, poluščila so se stikala za šipe v 160.000km.
A4 1.8T, šla pečka za gretje, poluščena stikala, zamenjati je bilo potrebno en kolesni ležaj in "servo" zavor v 130.000km.
A4 1.9TDI, poluščila so se stikala za stekla in počil je zaklep sredinskega naslona za roko. Avto ima skoraj 200.000km.
Pepsi, kaj je bil pa tisti Audi, ki si ga ti imel in se je luščila in gubala cela notranjost. Od vrat do armaturke in vsega ostalega??
Luščila so se le stikala , zgubal pa se je zgornji del tapete pri oknu.. Enak problem imam sedaj na Spiderju, pač plastika ko je preveč izpostavljena soncu.. ;)..
2.0 TDI je tako imel toliko težav, da so celo tehnologijo menjali pri VAGu in šli na skupni vod.
Imeli so probleme z pokanjem glav. Če se malce spoznaš brez težave kupiš neproblematičnega. Trije tipi motorjev so obstajali, dva problematična, in en z manj kot 1% počenih glav (torej le v ekstremnih primerih in ni šlo za napako proizvajalca). Se pa strinjam da je bil tole z 2.0TDI obup, kar se lepo odraža na cenah letnikov 2005-2006, ko so 1.9TDIji dražji, čeprav so bili novi cenejši.
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Odgovori
  • Informacija