Mnenja o Chrysler 300M

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
Udovč
Alfist
Alfist
Prispevkov: 298
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 5:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Breg ob Bistrici

Pozdravljeni,

ker sem v fazi menjave avtomobila ,bi vas prosil za mnenje.
Prišel sem do "final 2" in sicer:

-Lancia Thesis
-Chrysler 300M

Zanima me vaše mišljenje ,izkušnje itd...
Nagibam se bolj na stran Lancie ,ampak zelo solidnega 300M dobiš že za malo denarja.
Sta pa oba dva malo bolj eksotična za slovenske razmere ,vem...
Definitivno si želim večji avto kot ga imam zdaj (159 presenetljivo ni bistveno večja od 156) zato sta mi ta dva padla v oči.

Hvala za odgovore!
kača_alfa
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Pe Feb 12, 2010 1:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

sam bi se odločil za lancio ker verjetno manj pije če uzameš jtd, 300m trenutno so na netu sami bencinarji, z 200hp+ in to pomoje pije ker američani pač delajo požrešne avte, pomoje je lancia tudi cenejš za vzdrževat jermen je poceni, za 300m ga sploh nisem najdu, no presodi sam
Če je kaj hudo narobe z motorjem imaš JTDjev veliko, od 300m pa so redki.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Udovč napisal/-a:159 presenetljivo ni bistveno večja od 156
Prtljažnik 159-ice je kar precej večji (v Alfa rangu :mrgreen: ), kot je pri 156-ki, še večja razlika je pri SW...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Odvisno do kam se boš stegnil.
Normalno bi ti rekel thesis. Dobra stran je, da se začneš pozdravljati kot motoristi ... tolk malo nas je. Dobro je, da imaš zavarovanega. Jaz sem imel srečanje s srno in je avto še kar dobro odnesel a je kljub temu zavarovalnica morala dati 4 jurje in potem še sprednje steklo (kamen) 800 EUR. Glede prtljažnika se bojim, da boš razočaran, je pa zato dnevna soba v potniški kabini.
Američani so po drugi strani poceni, če najdeš pravega popoldanca za servisiranje. Baje so 2.7 mašine bolj za en drek, 3.5 v 300C pa tudi.
V vsakem primeru težka odločitev.

Če kupiš thesisa domnevam, da ga boš lažje prodal kot chryslerja. Je pa thesis zadnja prava lancia, ki jo ne delajo več. Kar delajo sedaj bodo chryslerji z lancia značkami.
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Razmišljaš o 300M ali 300C?
...če imaš v mislih 300M, kot si napisal, potem definitivno Thesis...
Uporabniški avatar
B.I.S.H.O.P.
Alfist
Alfist
Prispevkov: 404
Pridružen: Pe Dec 28, 2007 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Vozilo: Fiat 500L 1.6 mjt 120KM Cross
Kraj: Vodice

Thesiske ne zna noben servis popravit kot je treba :? En kup elektronike in ko to crkne, adijo pamet. Thesisk tud ni velik na cesti, tako da znajo bit servisi še kako dragi. Chrysler je sicer hud videt, če je pa kvaliteten je pa drugo vprašanje. Med njima bi po zelo zelo velikem razmisleku vseeno raje vzel thesis, pa na stran začel dajat evre za popravila
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Nista primerljiva avta, ker je Thesis, (in ne ne pretiravam) 2-3x višjem nivoju.

Thesis je tudi 2x bolj zrihtan od Chyslerja 300C, in skoraj 2x njegove cene - govorim o novema avtu.

Tako, da sploh ne vem kaj naj napišem v odgovor na to temo, ker je izbira povsem mimo.


Samo vsedi se v enga 300M in enga 300C in potem v enega Thesisa (sploh če ima usnje). Pri Thesisu je ena zanimiva stvar - zunanje mere so E-razred, interier je pa F-standard. Taka je bila tudi zapoved pri razvoju avta, zato pa ko se lastnik E-klase vsede v Thesisa ga (podzavaestno) takoj primerja z S-klaso, mislim da to pove vse ;).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

B.I.S.H.O.P. napisal/-a:Thesiske ne zna noben servis popravit kot je treba :? En kup elektronike in ko to crkne, adijo pamet. Thesisk tud ni velik na cesti, tako da znajo bit servisi še kako dragi. Chrysler je sicer hud videt, če je pa kvaliteten je pa drugo vprašanje. Med njima bi po zelo zelo velikem razmisleku vseeno raje vzel thesis, pa na stran začel dajat evre za popravila
Servis je kot pri vsakem drugem avtomobilu višjega ranga (upam, da nisi primerjal s kakšnim mlinčkom) tko da ne vem kje tebi ta podatek. Motorji so skoraj skupni z AR 166 tko da si lahko predstavljaš glede stroškov servisov.
Tole sicer trkam, ampak meni na elektroniki ni še nič crknilo, da bi moral menjati.

Thesis in 300M sta svetlobna leta narazen kar se tiče vsega predvsem pa kar se tiče materialov.

Jaz bi izbral thesisa.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Problem pri elektroniki zna biti ta, da če kaj zafrkava v Sloveniji dejnasko ni pravega mojstra za Thesisa (ker je tečaj trajal v italiji pol leta, in za teh 10 prodanih v SLoveniji vejretno nima smisla da bi koga tja pošiljali), drugače pa pod kožo elektronika v tem avtu ni kaj dosti drguačna kot v nemški konkurenci.


Pomembno je, da gledaš Thesise od l. 04-naprej. Prevertene km pa imajo itak verjento vsi ki so n avto.net-u, kot pač večino avtov pri naših prodajalcih.


Pri takema vtu se je seveda treba zavedat v kkašnem rangu je, potem gre vse ensotavno naprej, le predstavo o cenah (nepričakovanih stroškov) je treba imet.

Kot primer, jaz sem na kappi za vse 4 fedre dal 100 € (neorginal), za Thesisa pa obstaja samo orginal, in eden (zadnji) je stal skoraj 200 €, čeprav sta avta več ali manj isti razred, a za Thesisa skorajda ni neorginal delov, kot pač za večino takih avtov ni.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ni debate sploh. Thesis. Madona, za ta avto v tiptop stanju dam takoj dekovca in levo ledvico tako mi je lep. Še danes mi dizajnersko ni bolj , ne bom rekel lepše,ampak bolj v pozitivnem pomenu posebne limuzine na trgu.. Z drugimi besedami, črnega Thesisa s temnjenimi stekli bi upal parkirati na zebri in bi nekako domneval da ne bom dobil kazni, tako "gangster" avto izgleda napram drugem plehovju.


Vseeno iskreno, če gledaš v istem cenovnem rangu 300m in thesis, potem vzami 300m, ker dober 300m mora biti cenejši kot slaba thesis.. Če si se zatipkal in govorimo o 300C , hja težka, tudi 300C mi je ena izmed teh "posebnih" limuzin, pa vseeno, interior pri Thesisu je toliko nad 300C in 300M da ni debate.. :wink:

Če bi na Thesisu zamenjal samo dve stvari:
- Pogon na zadnjo stran.
- Značko od enega izmed svetih tri (Audi, BMW, MB)

Bi bil to najbolj opevan in epski avto na svetu kadarkoli izdelan.
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Res je, avto je bil tako dober, da ko je prišel na trg, ob enakem času kot MB E-klasa so se pri Mercedesu bali da jim bo pošteno kradel kupce, in ko so po nekaj letih to priznali so ob tem dodali, da ko so videli kako slab marketing imajo italjani, je kakršnenkoli strah bil odveč.

Imam pa še eno par zanimviih dejstev o Thesisu oz. razvoju:


- Za Thesisa so naredili posebej novo platformo, z visoko stopnjo varnosti in togosti, s popolnoma novim multi-link vpetjem tako spredaj kot zadaj, ki vključuje tudi Skyhook aktivno blažnje (resda je platforma na nek način izvirala iz Alfe 166, a je na koncu bila precej drugačna, večja razlika kot recimo med Compact platfomo in C-Evo oz. med Bravom in Giulietto)

- F-segment standard interierja (F - je razred kjer najdemo A8, S in 7-ico)

- Zelo sofisticirana elektronika, v tistem času najbolj anpredna kar so jih kadarkoli vgradili v katerikoli serijski avto Fiat Grupe (čeprav so zaradi tega imeli precej težav pri razvoju in je avto na trg prišel skoraj leto kasnej, kot so predvideli) in

- Ultra majhne tolerance pri izdelavi in izredna kvaliteta izdelave, do danes še vedno avto, ki je imel najbolj stroge standarde kadarkoli narejen pri Fiat grupi.
Zadnjič spremenil lizard, dne So Feb 05, 2011 10:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
B.I.S.H.O.P.
Alfist
Alfist
Prispevkov: 404
Pridružen: Pe Dec 28, 2007 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Vozilo: Fiat 500L 1.6 mjt 120KM Cross
Kraj: Vodice

@Alfa sport:
točno to sem mislil, kar je napisal @lizard
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

@Udovč: pasta italliana !!! :wink:
Slika
Odgovori
  • Informacija