Bom ti jaz povedal.V bencinski pumpi je membrana ,ki je obkrožena z enim belim plastičnim obročkom.Tisti obroček poči in skozi luknjico na ohišju šprica bencin ven.Jaz sem po popravilu črpalke šel na morje in vso pot je curela.Pred tem sem dal original membrano z tistim klinom novo gor.Potem sem še eno kupil in ista zadeva.Stvar sem rešil z membrano od stoenke in klinom za pogon od lade.Nikoli več ni počil tisti obroček.Neverjetno ampak resnično.Prvič mi pa pumpa ni curela ampak je crkoval avto ko se je ogrel.In domov sem prišel tako,da sem se vsake toliko ustavil in polil črpalko z mrzlo vodo in se je zagnala.Imam malo morje izkušenj z sicer dobrim avtom ampak čudnih manir.HyperJack napisal/-a:Moja stoenkica, že nekaj časa ni bila registrirana. Sem mislil, da bo letos spet prelomno leto, pa mi je v nedeljo pri sprehodu spustila bencin. Pri delovanju pumpe bencin konkretno teče. Kje da se lotim dela, ima mogoče kdo servisno knjigo za omenjen avto. Na brzino sem pregledal, vendar nisem videl kje bi puščalo. okoli pumpe je na frišno mokro. PRedvidevam da je od starosti kakšna cev preparela?
Očitno si imel še premalo stoenk , prvi lastnik, prva barva, lahko ti še račun pokažemtrafo66 napisal/-a:Lepa stoenka,ki ni bila slab avto v svojih časih.Posebej 101 special,ki je bil eden boljših avtov te klase pred letom 1980 kljub socializmu.
Ampak tele barve se pa ne spomnim,čeprav sem bil lastnik kar nekaj stoenk.To je nekdo pobarval naknadno.
Ko sem bil star 16 let sem popolnoma uničil fotrovo stoenko special z 73konji.Na streho je šla.
Drugače tale tvoja stoenka je res kot nova.V pikico spedenana.
Na srečo ima moj frgazer narejen povratni vod. Tako da kot si napisal, že naročena Magneti Marelli električna črpalka.Damijan napisal/-a:Kaj pa, če se ogneš mehanski črpalki in enostavno dodaš nizkotlačno zunanjo električno črpalko?
Se pri oldtimerjih to precej prakticira pa še enostavna montaža je.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov