Ne spomnim se dobro ali sem že kdaj spraševal o tem avtomobilu na tem forumu??
Zanima me ali ima kdo kaj izkušenj s tem Citroenom oziroma kaj koristnih informacij. Predvsem me zanima vzdrževanje tega avtomobila, če so bile kakšne pogoste okvare in tako naprej.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Dvomim, da boš dobil kaj veliko informacij tukaj glede tega avta, preveč specifična zadeva.
Meni je C6 neka vrsta francoskega Thesisa. Celoten avto delno pokvari interier, ki ni ravno na nivoju tekmecev, kar sicer priznavajo tudi citroenarji (vzrok je baje v tem, da so imeli avto že razvit, in so ga na trg lansirali prepozno in takrat je konkuenca v interierju bila že stopnico više). A razen tega je avto vsaj meni zaradi svoje posebnosti in redkosti zelo všeč, odzadaj ima ogromno prostora, sicer tudi na račun majhnega prtljažnika. V udobju pa ga verjetno ne prekaša noben avtu podobnega ranga. Edino glede avt. menjalnika sem prebral kakšno kritiko v testih, da zna biti zmeden in na trenutke ne v katero prestavo naj da.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
S Xandrejom sem se že parkrat pogovarjal o tem avtu. Interier je meni eno stopnico nižje samo an sredinski konzoli, ostali je kar tip top. Sredinska konzola pa je vzeta iz C5, kakor tudi volan in je zato malo za tekmeci. Jih pa nadigra pri udobju, s HUD, lane.asist in podobnimi bonbončki.
Ne vem pa kako so motorji kaj vzdržljivi in za servisirat.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
3.0 V6 je verjetno najbolj vzdržljiv in preverjen, a glede na to kako kilometrino delaš verjetno gledaš za dizli, torej 2.2 ali 2.7 HDI,... pomojem je 2.7 še največ na kakšnem Peugeot, zaradi 407 Coupe, ki jih je večino ravno 2.7 HDI z enakim avt. menjalnikom kot v C6.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Huh, sam sem nekajkrat vozil C6. Sicer ne vem, če je ta tema sploh še aktualna, ampak vseeno.
Vozil sem 2.7HDI z avtomatskim menjalnikom in pa 2.2HDI z ročnim - po pravici me je slednji bolj navdušil, saj je avtomatski menjalnik izjemno len in posledično "požre" veliko moči in tudi dodatnega goriva.
Vožnja v tem avtu je enostavno rečeno "nebeška". Avto je narejen za kruzanje - za vse ostalo ga je tudi škoda. Notranjost je mene (z izjemo sredinske konzole in volana) navdušila - sploh pri 2.7HDI, kjer je bil avto praktično full option. Udobni sedeži, izjemno prostoren tako spredaj, kot zadaj - nekoliko manj v prtljažniku, ampak tudi tam ne moremo govoriti ravno o pomanjkanju.
Kako je z vzdrževanjem in hibami pa na žalost ne vem - poglej na citroen bilten, če je slučajno kak lastnik gor.
Je pa avto precejšna redkost na cestah, ne samo v Sloveniji. Tudi to dejstvo ne priča ravno v prid "ugodnemu" vzdrževanju, čeprav ni to razlog za majhno prodajo. Lizard je dal lepo primerjavo s Thesisom - mislim, da kar spadata v "isti" ekskluziven koš, iz katerega izbirajo zgolj poznavalci, zanesenjaki in določeni petičneži, ki niso obremenjeni z znamko, temveč z luksuzom. Vsekakor pa ta avto, tudi če bi bil sam nakup poceni, ni za nekoga, ki nima globoke mesečne denarnice (velja tudi za ostale avtomobile tega ranga).
Če je zanesljivost na mestu, potem je seveda dober nakup, če ni, potem pa zna biti tole zlata jama za servise in slaba poroka za lastnika. Tak avto prodati, tudi ni ravno enostavno, ker je klientela enako ekskluzivna, kot avto sam.
menjalnik nič ni len, kar spodobno dela že v normalnem modusu (ob zaviranju ali ob odvzemu plina sam sproti prestavlja navzdol, kar ni zmeraj praksa pri avtomatikih), zelo gladko in tekoče, v sport modusu pa postane še bolj odziven
zasnova menjalnika je iz hiše Porsche
zanimivo je, da 2.7 hdi aut. enako hitro pospešuje kot 3.0 V6 bencinc z ročnim menjalnikom.