Mam problem
Po vrsti. Punca je šla s svojim P207 v soboto na pot domov v Mb, vmes se je imela namen ustaviš še v Celju da nekaj kupi. Ko je prišla iz AC v Celju je opazila da je avto v prostem teku nenormalno glasen. Avto je parkirala in opazila da iz njega teče "neka" tekočina, sem ji rekel na pusti in počaka da pridem pogledat.
Ko sem prišel sem videl da je iztekla vsa hladilna tekočina, pod avtom je bila ogromna luža in vidne so bile tudi kapljice ko se je vozila. Potem je avto vžgala za par sekund in je bil prisoten zelo glasen zvok in okolice jermenov (tak klak-klak-klak ponavljajoč zvok). Videl sem da ni druge kot da kličeva asistenco.
Ko je prišel tip z avtovleko, je pogledal zadeve in še preden je vžgal je rekel da je 100% šla vodna pumpa. Avto je tudi on vžgal, in rekel da skoraj sigurno ni nič drugega kot pumpa, in da bo treba menjat jermena in šponarje.
Potem je avto zapeljal na avtovleko (avto je sam prišel na kamijon, ga ni z vitlom gor vlekel), in potem ko smo pripeljali do Peugeot servisa v Slov. Bistrico (ker se avto tudi redno servisira), ga je tudi tam brez problemov vžgal in zapeljal dol. Avto je kresnil vsakič brez problema, in tudi ko je dodal malo obratov, je tist glasen ropot skoraj utihnil. Avto smo pustili tam, ker je bila že noč...
No. Potem smo počakali ponedeljek. Popoldne po šihtu je od punce mama nesla na servis ključe od avta. Jaz sem jih poklical, jim povedal kaj je in so rekli da bodo pogledali. Me kličejo nazaj čez par ur in pravijo da je vodna pumpa, in da je tudi jermen fajn zbrušen... So rekli da bodo naročili material in zamenjali, in če ne bo nič drugega je to to.
No pride torek popoldne, greva iz Lj ravno proti Mb, kličem še iz Lj, in pravi da so ravno začeli z menjavo, in da bo čez eno uro sestavljeno.
Prideva tja, mi reče da so setavili in probali vžgat ampak avto ne vžge. Jest mal čudno gledam, češ kako ne vžge, in mi začne razlagat da je zelo verjetno da je preskočil kak zob jermena, in je skrivilo kak ventil. Mu razložim da je avto do trenutka ko smo ga ugasnili pred servisom delal in užigal brez težav. Ni mi znal povedati odgovora kaj bi bilo krivo da je avto prej vžgal, zdaj pa ne.
Pokazal mi je tudi vodno pumpo, ki je bila čisto fertik, os je bila "postrani" kak milimeter, odbite so bile tudi tri lopatice na pumpi, ki so jih našli v ceveh. Ker je bila os pumpe postrani je jermen hotel "zlezt" dol in je drsal ob plastiko in ostale dele, zaradi tega ga je odbrusilo približno tretjino širine. Tip je rekel da je čist možno da zaradi tega ker je bil jermen tolk ožji da je preskočil...
Ampak da bodo še pregledali vseskupaj, ker je bila ura že toliko da so zapirali. In da me pokličejo drug dan.
No danes dopoldne me kličejo, da so vse preverili in dokončno sestavili ampak vseeno ne vžge, in da so vzeli dol pokrov ventilov, in da se vidi da so vsi izpušni ventili udarjeni.
Že včeraj sem bil malo sumničav, ampak zdej mi je pa že par ljudi potrdilo, da ni variante da bi avto vžgal s pokrivljenimi ventili, še manj pa da je prišel po 20% klančini na avto vleko...
Torej, ker zdaj obstajajo opcije, da mi hočejo prodat nekaj kar ni zjebano, ali nekaj kar so oni zjebali (namerno ali po pomoti). Me zanima kakšne opcije imam v dokazovanju mojega prav? Vem da bom zlo težko dosegel karkoli pametnega, zato vprašam za predloge...
Edino pričo ki jo imam da je avto delal do trenutka ko smo ga pripeljali je tip od avtovleke.