corsa colour edition

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Včeraj se je torej končalo moje "razmerje" z alfo 156, ki je trajalo kar celih 6 let in še nekaj drobiža. Zamenjal sem jo za novo Corso colour edition z 1.4 mašino.

Razlog ni bila potreba po novem avtu, ampak se je moja lubica začela kar pošteno kvariti. Skratka, menjalnik je šel rakom žvižgat. Ja, lahko bi kupil drugega ampak je štorija malce bolj zapletena. Pred kratkim sem vanjo vložil skoraj 2000e za velki servis in kar nekaj stvari zraven, vkljućno z menjavo ojničnih. Dan po tem, ko sem avto dobil nazaj, odleti cilinder za sklopko (2. v 14 mesecih!!!). Ok, dam zamenjat. Dan po tem, ko dobim avto nazaj, pa se začnejo oglašat ležaji in zobniki v menjalniku. Če seštejem vse te nevšečnosti in dejstvo, da me je lani doletela podobna epizoda z hladilnikom, sklopko itd., sem prišel do zakljućka, da nima več smisla. Zato je šla v menjavo.

Zamenjala jo je Opel Corsa D colour edition - seveda bela z črno streho. Kaj naj rečem. Z avtkom sem dokaj zadovoljen (kolikor sem pač lahko po 200 prevoženih kilometrih #-o ). Drugače je to moj 3. opel. In moram rečt, da je v primerjavi z prejšnjimi mojimi vozili te znamke, opazen velik napredek v kvaliteti notranjosti. Za motor ne morem še nič rečt. Me je pa presenetilo, da ima npr. pri 100kmh mašina le 2.750/min. Lafa se je pri tej hitrosti vrtela z 3000/min. 120km/h=3.000/min - Corsa, alfica 3.250/min. To me je dokaj presenetilo, saj sem pričakoval, da se bo manjši motor pri določeni hitrosti vrtel v večjih vrtljajih kot večji in močnejši motor =D>

Oprema... hja, kaj vse vsebuje... Raje bom napisal, kaj ne vsebuje, bom krajši. Torej ni: navigacije, elektrike na zadnjih šipah, športnega podvozja, usnja (razen volanskega obroča), gretja volana in zicev. Kar se ostale opreme tiče, je elektronske šare na pretek.

To je zaenkrat vse kar lahko povem o avtu. V kratkem nalimam še kako slikco če bo čas. Če pa imate kake izkušnje z takim avtom, pa na dan z besedo :D
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Si pa našel zamenjavo za alfico. 8)
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Pametna odločitev in zamenjava za sranje pokvarljivo :(
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

doma imamo b and w 1.4 16v novejši 100 konjski motor ( prve so mele 90 )
za moje pojme... best buy ko se kupuje nov avto...
lahko rečem odlična lega na cesti za kolikor toliko dinamično vožnjo
poraba 6.1 :D
živahen motor tud v nizkih vrtljajih
se pa opazi da je eco tec tko kot vsi ti opli... pohodiš gas.... neki časa nič pol se pa začne dogajat :)
v glavnem sama vožnja, oprema....za ta denat.... solidna....
če gremo primerjat z najbolj neumno opcijo.... osnovda dacia duster je 1-2k€ dražja.... in kaj dobiš..... :doubt:
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Primerjaš hruške pa jabuke (duster ma podvozje od x-traila mim grede) ampak nima veze.

Jst mam 90 konjsko verzijo. Motor je pogreb. Stopalka za gas je ekvivalentna luknji v kolenu. Pa nisem zahteven uporabnik.
Problem je tudi v menjalniku - v teh corsah so ble tri verzije, 90 konjska z doolgim menjalnikom, 100 konjska pred fl z kratkim menjalnikom (razlike pr 130kmh je cca 600-700 obratov) in fl z dolgim menjalnikom kot jo imaš ti

Kvaliteta izdelave ni nič boljša od italjanske - imam precej nepravilnih stikov po armaturi,škripajo zatiči ključavnic ko se zvija karoserija in jih moram skos mazat, je pa ugodna poraba in zelo nezahteven avto za vozit, tudi za relacije ni napačen,ampak če bi zbiral bi vzel 95 konjskega grande puntota.
Pa če nimaš tempomata - te pride 100 ali manj evrov na servisu z vgradnjo vred.
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

naša je pred fl in za uporabnika kot je moj oče izpolnjuje vse zahteve odlično :D

kakorkoli gandalf naj ti služi pa prilimaj kakšno sliko
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Danes prevozil 100km po hitri cesti. Poraba me je pozitivno presenetila. Povprečna se ni dvignila nad 5,6l/100km. Sicer koliko je to realno, bom videl pri tankanju, kajti podatek je z BC. Je pa lega na cesti dokaj suverena.

Kar se pa kvalitete izdelave tiče (Miholl), ne morem še nič konkretnega povedat. Premalo km je še za mano.... Zaenkrat nič ne škripa in tudi kakih šlampastih stikov v notranjosti ni za opazit. Bom videl, kaj bo čas pokazal...
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

No ja, bi lahko kakšno rekli na kvaliteto izdelave v corsi :) BTW prvi lastnik od 2008 dalje.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Alfaspider napisal/-a:No ja, bi lahko kakšno rekli na kvaliteto izdelave v corsi :) BTW prvi lastnik od 2008 dalje.
gandalf napisal/-a:Kar se pa kvalitete izdelave tiče, ne morem še nič konkretnega povedat. Premalo km je še za mano.... Zaenkrat nič ne škripa in tudi kakih šlampastih stikov v notranjosti ni za opazit. Bom videl, kaj bo čas pokazal...

Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Danes zopet tankal po dveh izpraznjenih rezervoarjih. Vožnja večinoma po regionalni cesti, avtoceste je blo bolj malo. Moram priznat, da sem kar pošteno presenečen. BC je vseskoz prikazoval povprečno porabo 5,3l/100km. O tem sem bil seveda skeptičen, saj ponavadi kaže BC premalo, oz. se pojavlja kar nekaj odstopanj v realni porabi. Tudi meni je lagal. Ampak v drugo smer :) :) Na roko izračunana poraba znaša 5.23l/100km =D>
Je pa res, da je vožnja umirjena, saj do službe in nazaj praktično nimam možnosti za vožnjo hitrejšo od 90km/h...
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-ni neka zamenjava,ampak če si se tako odločil,naj ti služi
-kar luštna zadeva je v tem paketu,poraba na relaciji,pričakovana,saj ima 100KM :wink:
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Po petih mesecih vožnje lahko povem kaj več. In sicer:
Avto ni slab. V 15.000 prevoženih kilometrij znaša povprečna poraba 5,6l/100km, z tem, da sem tu pa tam kak tank imel povprečje tud 5,2. Zaenkrat kakih čričkov še ni slišat, pa tudi kakih znakov obrabe v notranjosti ni (še) za videt. Kar se same vožnje tiče, se kar pozna, da ima avto kratko medosno razdaljo, saj na neravninah poskakuje kot kaka koza :) Pri samem udobju v vožnji napram stari alfi pogrne. Je pa res, da je povsem drug razred avta.
Sem pa ščasoma opazil nekaj malenkosti, ki me nervirajo. Stopalke so recimo preblizu skupaj (glede na mojo velikost noge - 46 :lol: ), Prednji sedež se ne pomakne dovolj nazaj, tako da imam v skrajno zadnji legi sedeža volan še vedno "med nogami" in pa manjka mi sredinski naslon za roko, ki sem se ga navadil pri 156-ki. Drugače, kot prevozno sredstvo od A do B pa je super.

Opazna pa je tud mentaliteta oz. odnos do avta. Medtem, ko smo doma vsi alfo tretirali kot "družinskega člana", je tale corsa le prevozno sredstvo. Celo moja boljša polovica je po prodaji lafe pokazala simptome "a-virusa", ta mali pa itak vsakič, ko na cesti vidi kako alfo, opozori na kačo :lol: =D>

Bo treba zamenjat zgleda... 8)
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

To sem ti že tak povedal, da se prej ko slej naveličaš švaba, ker ni to avto za alfista po srcu :)
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Sredinski naslon za roke se da kupit. Mislim, da kar na Opel servisu. Ga ima babica in je dobra zadeva. Sam, če se ne motim, malo moti potem pri prestavljanju.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Nekaj sem brskal po navodilih za uporabo in naletel na podatek, da je za najbolj eko voznjo pnevmatike priporocljivo napolnit do 2.7 bara. A ni to nekam dosti? Se mi zdi, da bi to lahko bilo na AC, ko se gume posteno segrejejo in tlak se naraste v njih, kar nevarno... Kako mnenje?
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Odgovori
  • Informacija