Lancia Thesis 2.0, 3.0 ali 3.2

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
patrikkogoj
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Če Avg 02, 2012 1:30 am

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup Lancie Thesis, letnik 2002 ali 2003. V ožji izbor sem postavil 3:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6274303&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6224185&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5833078&show=1

Sedaj pa me zanimajo vse sledeče stvari, tako da bi prosil, da me čim natančneje pomagate razsvetliti o teh zadevah:

1. Katerega od sledečih izgleda najbolj legitimen in je kateri od naštetih brezhiben ali bi morda lahko dodal še kakšnega v ta izbor iz avto.neta?
2. Kako je z zobatim jermenom, kakšni so stroški, na koliko km se ga v povprečju menja?
3. Ima po večini zelo zbite kilometre ali izgledajo realni?
4. Koliko stane servisa avtomobila na pooblaščenem servisu? Je boljše poiskati kakšne privatnika? Če da, kje?
5. Kako je z avtomatskim menjalnikom pri tej moči, je zelo glasen, ali "škripa"?
6. Kako so v povprečju ohranjene same Lancie Thesis, saj jih ni veliko?
7. Ali se mi splača ozreti na ponudbo, ki ima podano 1 leto garancije?
8. Koliko bi prišlo Obvezno Zavarovanje, brez kaskega, saj le-tega ne potrebujem (če pride do totalke bo škoda ob nakupu avta za 5000 takšna, kot da bi 2 leti plačeval kasko, kar je nesmiselno in iracionalno)

Hvala že vnaprej, če vam pade kaj na misel na kar se me splača opozoriti, me kar opomnite!
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Vzami tole s 3.2, je od forumaša s tega foruma (alfa_sport), in tudi pod oglasom ti piše kako je z avtom. Vse ostale na avto.net-u so vsaj meni tako-tako, ne zaupam jim kaj dosti. Pa tudi do letnika 2003 so bile razne težave z elektroniko (torej s 3.0 imaš lahko z elektroniko več težav kot s 3.2, saj je 3.2 bil vgrajen hkrati z manjšo prenovico kjer so odpravili te težave, 3.0 pa je potem šla iz prodaje).

Za tole srebrno 3.2 vemo, da je je bilo poskrbljeno kot treba, tako za motor kot za menjalnik. Ostalih jaz sploh ne bi gledal. Upam edino, da veš kolikšne so približne cene rezervnih delov za tak rang avta (ne mislim za velik in mali servis, ampak ostalo) in da se neorginal robe dobi izredno malo. Nekaj informacij boš našel tudi na lancia forumu.

2.0 Turbo je fajn motor, ampak ne v 1,8 tone težkem avtu, ker v spodnjih obratih ne da nič od sebe (sploh speljavnja v hrib znajo biti malce težavna). V Thesisa paše samo V6 ali 2.4 dizel (175 ali 185 konji), vse ostalo je premalo, saj je avto pretežek. Konec koncev je tale alfin V6 nekaj najboljšega kar so pri alfi naredili (sploh v zadnjih 30 letih).

Zavarovanje si pa izračunaj sam (pojdi na stran od AMZS-ja), ali pa na spletne strani od zavarovalnic. Vsekakor pa zavaruj zraven še luči in stekla pa ogledala, ker so cene novih zelo visoke (žaromet čez 1000€, ogledalo (čle je samozatemnitveno) pa skoraj 1000€, steklo ne vem na pamet).

Vedi pa, da ima Thesis spredaj in zadaj multi-link vpeje (torej vsega skup 16 rok/vilic), da imajo vsi elektronsko krmljeno podvozje (en amortizer cca. 500 € ali pa obnova, ki je mislim, da nekje 400 € za vse 4), da je večino stvari na avtu na elektriko (celoten interier, zunanje, kljuke (soft touch),...), in tako dalje.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
peterles
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Maj 24, 2005 8:28 pm

3.2 je med temi tremi sigurno najboljša izbira. Lastnika osebno poznam, pri njemu ni polovičarstva ali nekaj na hitro narejenega. Za tole lancio je takrat obrnil okrog pol Nemčije, da je dobil takšno, ki je zadovoljevala vse njegove kriterije glede kvalitete in opreme. Preventivne preglede je delal sam - serviserjem že dolgo ne zaupa, spolh pa ne od takrat ko so mu na pooblaščenem servisu in pri tehnični službi uradnega uvoznika razlagali, da olja v menjalniku ni potrebno menjati. No pa se je izkazalo, da ga je in da se v njega toči samo posebno olje, ki ga predpisuje Toyota (menjalnik je namreč od Toyote).
Avto je v odličnem stanju, je pa seveda tako kot je napisal lizard - vzdrževanje - glede na cel kup elektronike in ostalih tehničnih posebnosti ki jih ta avto ima - ni poceni. Protivlomno steklo na vratih ki ga ta lancia ima stane več kot 400€ recimo...
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ja jest sem ta ... torej večinoma sem ti odgovoril že na ZS.
Bi pa še enkrat poudaril, da:
- se ti splača zavarovati divjad, svetlobna telesa, stekla in luči, ker to ni nek velik strošek, prihranek je pa lahko velikanski
- redni servisi so bili narejeni v lastni režiji na 15000km, olje v menjalniku menjano že recimo 3x (oz. vsak drugi servis). Je vsaj narejeno tako kot se zagre, ker imam z nekaterimi servisi res blazno slabe izkušnje iz prejšnih avtomobilov, ki so bile povečini AR.
- kar je crknilo je bilo izključno (razen menjalnik krmilna plošča) menjano na pooblaščenem servisu torej iz glave (obe zadnji zavorni čeljusti, nočna mora električnih pogonov ročne zavore, se dobi nadomestek, ki je sicer tudi original TRW sam da je skor pol cenejš)
(veliki servis na pooblaščenem servisu)
(menjalnik krmilna plošča pri fušarju, ki pa se najbolj spozna na avtomatske menjalnike ... sem pa naredil doktorat iz tega)
(Spredaj kpl podvozje obnovljeno dve leti nazaj)

Šipa protivlomna menjana zaradi petih poskusov vloma (tko da v avto ti ne bodo prišli razen s težko artiljerijo), in spredaj je nekaj površinskih delov (havba, desni blatnik in desna luč, odbijač, dva park senzorja) novih zaradi naleta srne (globinskih poškodb pa ni bilo). Airbagi so ostali celi !!! Poškodbe sanirane na pooblaščenem servisu !!! ter menjana sprednja šipa zaradi kamna (tudi original in seveda pooblaščenec). Overall je bilo škode za cca 6 jurjev (za vse imam fotke poškodb kjer lahko dokažem, da ni bilo večjih poškodb) in ravno prejšni teden sem imel možnost (splet nesrečnih dogodkov, zgleda se divjad lima na ta avto) skoraj spet nabasati srno tokrat v levo stran, pa sem se odločil da thesis preživi (ker pol bi bila ekonomska totalka) pa tudi če na mojo škodo (bi se vsaj "znebil" avta), srna pa tudi. V mokrem se ustavi kot po tračnicah, srna se je pa usrala sred ceste.

Prodajam pa zato, ker že imam drugo vozilo, a bi si tudi rad ponovno kupil topless (cabrio). Če ga ne bom uspel prodati, bo šel v račun tko da meni se ne mudi, ker še vedno iščem pravo verzijo topless ... kot je bilo rečeno ... nisem polovičar. Tega ki ga imam sedaj sem iskal skoraj leto dni.

In ja ... avto ni nov, tako da znaki obrabe pri 150000km so, le ti pa so vsaj realni in večinoma voženi relacijsko. Zimske gume na alu platiščih so OK, letne bo pa treba spomladi kupiti (za letos so pa še).

Če bi imel plac v garaži bi ga dal na klonce samo za božat, ampak ponovna želja po kabrioletu je čist premočna.

P.S.1: Avto vseskozi garažiran in recimo da imam ogledan topless in ga ne kupil ravno zaradi tega ker thesis pa ne bo na atmosferskem luftu, platnena streha pa tudi ne.

P.S.2: Napisano tako kot je brez mašnc tko da ....
Odgovori
  • Informacija