Pri nas je tudi eden doma (mama.press), sicer 1.6 THP s hidraktivnim vzmetenjem, in je avto, sploh za svoj denar res špica. Je bolj udoben od vse konkruence in tudi dražje "nekonkurence" navkljub 18 colskim gumam. Tudi dvojna zasteklitev vseh stekel naredi svoje, sploh na AC je avto res prijetno tih.
Slabe strani avta so, da ima v kabini glede na zunanje mere bore malo prostora, majhno a opazno tresenje sredinskega vzvratnega ogledala ko greš čez kake luknje, in meni osebno pač citroenov volan - povsem nedirekten, nekomunikativen in sterilen.
Je pa dizajn eden boljših v klasi.
Damijan napisal/-a:
Sam sem se navduševal nad DS5, dokler ga nisem videl v živo, kako majhna stvar je to. Potem grem pa gledat podatke in razberem, da je C5 tourer dobrih 30 cm daljši. :B
DS5 je v bistvu narejen na platformi C4-ke, zato je tudi tako majhen, dokaj neudoben (sploh za citroena) in brez opcije hidraktivnega vzmetenja. C5 pa je, kolko vem osnovan na platformi C6-ke. Zato pa je tudi taka razlika med obema, sploh med vožnjo.
Prihajajoč C5 (2013/2014) si bo pa delil platformo z Insignio, tako da čau-čau "hidro" udobje.