Opel Ampera

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Saj to sem hotel povedat, da rabimo samo nuklearno energijo in nobenih teš,panelov in veternic. Imamo svoj uran, pač trenutno predrag, ampak stvari se lahko hitro obrnejo. Me pa zanima kdo bo prepričal našo javnost o tem? Hitro bi bil referendum, češ da lahko pride kakšen taliban ven z gmajne :) No čeprav pri nas hodijo iz šume še ta beli in partizani. Prvo pa mora naša nesposobna vlada odstopiti :) in še to dvomim, da se bo zgodilo.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

TribesMan napisal/-a:Ni vse tako enostavno. Nuklearka potegne za seboj veliko stvari (odpadki recimo)... pa da ne bo pomote... jedrskega goriva ni neskončno mnogo, ga bo zmanjkalo slej ko prej. (Razen če končno začnejo razvijat reaktorje na Torij, ki jih nekateri opevajo kot rešitelje vseh energetskih problemov...)
V žirovskem vrhu ga je baje ogromno. Skladiščenje pa je najmanjši problem, če je zadeva narejena globoko pod zemljo. Tudi takih bunkerjev in rovov je v slo ogromno.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

THOR napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Ni vse tako enostavno. Nuklearka potegne za seboj veliko stvari (odpadki recimo)... pa da ne bo pomote... jedrskega goriva ni neskončno mnogo, ga bo zmanjkalo slej ko prej. (Razen če končno začnejo razvijat reaktorje na Torij, ki jih nekateri opevajo kot rešitelje vseh energetskih problemov...)
V žirovskem vrhu ga je baje ogromno. Skladiščenje pa je najmanjši problem, če je zadeva narejena globoko pod zemljo. Tudi takih bunkerjev in rovov je v slo ogromno.
Sej to že je:

http://en.wikipedia.org/wiki/Thorium_fu ... d_reactors

LP
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

TribesMan napisal/-a:Indukcijsko polnjenje med vožnjo ne pride v poštev, ker je izkoristek preslab, in absolutno prevelika investicija v infrastrukturo. (pol pa razpoka asfalt, pa pride Mujo s tavelkim bagrom... ;))
Že v poskusni fazi je izkoristek 70+% kar je precej dobro. Poleg tega ne potrebuješ cele trase elektrificirat ampak manj kot petino. Poleg Seula kjer je prototipna proga bo spomladi 2013 odprta prva komercialna linija (3-je busi, 16 km) v ZDA. Vsaj za javni transport je tehnologija zelo perspektivna.

To je edina tehnologija ki je trenutno že izvedljiva. Vse ostale zahtevajo revolucionaren preskok, trenutno stanje zmožnosti shranjevanja energije je npr. 30:1 za dizel:Li-ion na Kg, z upoštevanjem izkoristka vred. Torej majhni koraki tu ne pomagajo.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

EOS(Cink-zračna baterija): prihodnje leto naj bi družba na trg poslala cink-zračno baterijo, ki so jo razvijali in testirali v laboratoriju več let, kljub nižjim proizvodnim stroškom in vplivu na okolje pa njihova baterija ponuja boljšo energijsko gostoto od baterij, ki sedaj napajajo elektro motorje električnih vozil.
Baterijo Aurora 1000 so razvili za domačo, poslovno in avtomobilsko uporabo, v primerjavi z litij-ionskimi pa bo bistveno cenejša. Če je pri slednjih sedaj za kWh potrebno odšteti med 700 in 1,000 ameriškimi dolarji, bo ena kilovatna ura pri cink-zračni stala 160 ameriških dolarjev oziroma preračunanih 132 evrov. Podjetje poudarja, da je cink bogat, preprost za izločanje in predvsem, nestrupen. Napovedujejo, da bo baterija Aurora 1000 imela življenjsko dobo 10.000 polnilnih ciklov oziroma 30 let, obenem pa bo hitreje napolnjena kot litijska baterija.
Podjetje je že najavilo okvirno ceno. Za baterijo z zmogljivostjo 70 kWh bo potrebno odšteti 12,000 ameriških dolarjev (preračunanih 9,926 evrov), slednja pa naj bi omogočala domet med 482 do 547 kilometri. To pa je domet, ki se že lahko kosa s klasičnimi avtomobili in postavlja na rob tiste, ki še vedno vztrajno trdijo, da električna vozila še kmalu ne bodo kos klasičnim.
Pa tudi IBM se pospešeno ukvarja z razvojem baterij, pa Renault-Nissan v povezavi z LG... !

http://www.eosenergystorage.com/
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja ja... sadimo rožice...

Preden bo Cink zrak v uporabi bo preteklo še ogromno vode. Problem je polnjenje... še najenostavnejše je "mehansko" polnjenje z menjavo anode in elektrolita... kar seveda ne moreš naredit doma.
Za polnjenje iz vtičnice so jako neugodne, pa še zkoristek polnjenja "charge to discharge" je samo okoli 50%. Torej ven dobiš samo pol energije ki jo vložiš v polnjenje, ostalo gre v izgube.

Drug problem je zelo mala specifična moč. Samo okoli 100W na kilogram (LiPoly okoli 7000W/kg). Kar jih naredi zelo neugodne za avtomobile. Avtomobili rabijo trenutne moči tudi preko 100kW, kar pomeni da bi morala biti taka baterija težka eno tono da bi dobil to moč ven. Seveda jih je možno kombinirat s super kondenzatorji ipd... samo to je slaba rešitev.

Uglavnem Cink zrak je bolj baterija kot akumulator, zato IMO ni primerna. Zaenkrat...
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Pa ne no, naslednje leto pridejo nove, dosti boljše baterije. So že napovedane. Revolucija bo 8)
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Jap, jaz jo že testiram doma na traktorju. Tomo vinković gre za popizdit :)
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

No. cink-zrak baterije se sicer ze uporabljajo za npr. slusne aparate (gumb) :) - vendar so nepolnilne. Kot zanimivost. Nevem pa koliko so v sorodu z z temi, ki se opisujejo par postov visje...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je sorodna tehnologija polnilnim cink zrak akumulatorjem... ima dobro lastnost, veliko kapaciteto, in je zelo primerna za naprave ki porabijo malo (nizka moč) in rabijo dolgo avtonomijo (recimo slušni aparat)
Odgovori
  • Informacija