Kar se tiče vožnje... električna "trakcija" je zakon. Tle ni debate. Zvok gor ali dol. Ko zahodiš zadeva _GRE_ instantno. Če mislite da je Arese V6 odzivna mašina... pol pejte probat karkoli električnega, da boste vedl kaj je odzivnost.
Kar se tiče "zastarelosti". To kar je bilo leta 1900, nima s tem kar se danes razvija praktično nič skupnega, razen 4 kolesa. Takrat se je šlo za DC pogonske sklope, ki ne sežejo do kolen AC motorjem v nobenem pogledu. Bencin je takrat zmagal zaradi praktičnosti.
Kar se tiče edinega problema. Dokler ne bo cenejšega/lažjega/bolj ekološkega hranjenja energije pač ne bo nič, ali pa bomo morali krepko spremeniti potovalne navade.
Gorivne celice niso nobena alternativa baterijam. Vsak ki ve kakšni so rezervoarji za vodik mu bo jasno zakaj.
Indukcijsko polnjenje med vožnjo ne pride v poštev, ker je izkoristek preslab, in absolutno prevelika investicija v infrastrukturo. (pol pa razpoka asfalt, pa pride Mujo s tavelkim bagrom...
)
Pač to je trenutno en in edini razlog zakaj se ne vozimo na štrom. Baterije so predrage, letna proizvodnja baterij niti približno ne more pokrit proizvodnih kapacitet avomobilske industrije (niti 2%) in nudijo premalo dosega. Sicer Tesla S je dober primer kaj se da naredit, če denar ni problem in če se pristopi k zadevi tako kot je treba (od začetka osnovat avto na elektriko, ne predelovat dinozavrov...) tako da prihodnost je na vidiku. Vprašanje je kdaj in s kakšnimi "baterijami".
Kar se tiče Ampere. Vozil. Kar se tiče vožnje, super, na elektriko gre popolnoma avtonomno brez bencinarja, dokler so baterije polne. Ko zmanjka pač vklopi bencinarja in preko sklopk aktivira planetarne prenose, tako da se del energije iz bencinarja prenese direktno na kolesa, višek pa polni baterijo (to je bolj logično, saj ima planetarni prenos 90+% izkoristek, generator in elektromotor skupaj pa kakih 60%)
Dosega je dovolj za večino.
Bencinar ni moteč, me pa bega zakaj so izbrali tako neoptimiziran motor, 1.4 Ecotec pač ni nekaj kar bi človek porabil za "range extender". Trenutno so na trgu izdelki ki so trikrat manjši/lažji, optimizirani na točno določene obrate, s super izkoristkom (tam nad 35%), tišji... (Recimo Mahle in Lotus imata nekaj takih produktov ranga 20-50kW)
Cena Ampere niti ne tolk super, notranjost še malo manj (se vidi da je Američanka v osnovi).
Ideja je dobra, pač trenutno je tehnologija na taki ravni da smo to sposobni proizvajat v večjih količinah. Tudi GM si ne dela utvar da bomo čez 10 let vsi vozili take hibride, ker priznajo da bi za to morali pokupit 20 kratno letno proizvodnjo baterij.
Kaj bo pa čez 10 let pa noben ne ve. Verjetno bo takih avtov čedalje več, ko bo pa nafta predraga bodo pa prevzela primat, potem bo pa samo odvisno ali bomo imeli baterije in infrastrukturo da bomo lahko še naprej potovali kot danes, ali pa se bo treba prilagajat.