živjo zanima me nekej, gre z večji dizelski motor, volvo d13A, ima injectorje 6 celindrov motor ,za seboj pa ima 15500 delovnih ur. pa me zanima, ko hladen motor prižgeš, ne kadi nič, ga pustš laufat da se ogreje na delovno temperaturo, ne kadi nič, mogoče kdaj mal črno,
ko pa je ogret, ugasneš motor, potem pržgeš 10 minut laufaš pod štant gasm, potem k obremeniš motor, modro kadi močno, ene 2 minute pol pa nič več, pa moči nič ne zgubla, turbina menjana preventivno, potem ( ne vsakič, ponavadi če je parkiran pod klancem) če ga neugasnem, pa laufa na mestu, k spelem ene 5 sekund kadi modro, kdaj tud sivo, pa porabe olja ni vidt, da bi kej več piu, ob polni obremenitvi, normaln vleče, mu moči nič ne zmankuje,
na uradnem sevisu so izmerili preko testerja kompresijo, je vredu, pa injectorji tud preko testerja za diagnozo, in je en mehanik rekel, da so verjetno tefloni, sam so to men čudn zdi, če bi bli tefloni, bi tud mrzu modr zakadu, k bi ga uzgav, je pa res da okol sesalnega kolektorja se vid mal mastno, samo nebi pa izkluču tud injectorjev, da kej ne nagajajo, sicer porabo nafto bom mal spremlov, so pa rekli na servisu, da modro je sigurno olje, načeloma je lahko nafta, da po injectorjih kadi črno, pa da nima moči, lahko tud belo, če je prenizka delovna temperatura, se komu kej svita od kje bi biu ta moder dim