moder dim - poraba olja neopazna

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
man&alfa
Alfist
Alfist
Prispevkov: 418
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 12:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: žlebe

živjo zanima me nekej, gre z večji dizelski motor, volvo d13A, ima injectorje 6 celindrov motor ,za seboj pa ima 15500 delovnih ur. pa me zanima, ko hladen motor prižgeš, ne kadi nič, ga pustš laufat da se ogreje na delovno temperaturo, ne kadi nič, mogoče kdaj mal črno,
ko pa je ogret, ugasneš motor, potem pržgeš 10 minut laufaš pod štant gasm, potem k obremeniš motor, modro kadi močno, ene 2 minute pol pa nič več, pa moči nič ne zgubla, turbina menjana preventivno, potem ( ne vsakič, ponavadi če je parkiran pod klancem) če ga neugasnem, pa laufa na mestu, k spelem ene 5 sekund kadi modro, kdaj tud sivo, pa porabe olja ni vidt, da bi kej več piu, ob polni obremenitvi, normaln vleče, mu moči nič ne zmankuje,
na uradnem sevisu so izmerili preko testerja kompresijo, je vredu, pa injectorji tud preko testerja za diagnozo, in je en mehanik rekel, da so verjetno tefloni, sam so to men čudn zdi, če bi bli tefloni, bi tud mrzu modr zakadu, k bi ga uzgav, je pa res da okol sesalnega kolektorja se vid mal mastno, samo nebi pa izkluču tud injectorjev, da kej ne nagajajo, sicer porabo nafto bom mal spremlov, so pa rekli na servisu, da modro je sigurno olje, načeloma je lahko nafta, da po injectorjih kadi črno, pa da nima moči, lahko tud belo, če je prenizka delovna temperatura, se komu kej svita od kje bi biu ta moder dim
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je sigurno od olja. Ce bi ti nagajali injektorji imas bel dim ko je motor hladen, crn dim pod polno obremenitvijo, ali siv dim po daljsem delovanju pod nizko obremenitvijo, ko se saje naberejo v izpuhu...
Uporabniški avatar
man&alfa
Alfist
Alfist
Prispevkov: 418
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 12:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: žlebe

a pa je možno da bi bli tefloni krivi, ker ponavadi če so tefloni, kadi avto modro tud hladen
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Da bi morda turbo souščal in bi olje pritekalo skoz kompresor in bi ga potisnilo v motor. Saj si reko, da je bil menjan, ampak nikar ne veš. Če je to, glej, da ti ne pobegne.
http://www.youtube.com/watch?v=Lmgx__Xvt-8
Če bi ti nagajalo tesnilo na glavi in bi olje počasi prehajalo v cilindre, čeprav v to zelo hudo dvomim.
Oljni obrčočki na batih morda.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
man&alfa
Alfist
Alfist
Prispevkov: 418
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 12:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: žlebe

http://www.youtube.com/watch?v=M4glFDo1yTY evo tlele 2 primer ,

ne tud intercooler cev smo dol uzel, ni nč masntna, sam če biu na turbini olje uhajal, poj bi skoz kadil, , pa tud cevi so suhe, do intercoolerja, in bila je zamenjana pred 8 mesci, dal original tovarniško obnovljeno, pa tud čez prejšno je mal skoz ležaj u intercooler uhajov ole, no pa tud pr teh urah je predpisana menjava turbine,

če bi bli obročki, običajno ni kompresije, motor ne vleče več dobr, kadi modro tud ob polnih obremenitvah, in prvi pokazatelj je poraba olja, drugi pa to da šprica olje zaradi uhajanja kompresije iz iberlaufa, ma pa ta motor iberlauf tko kt stari traktorji skoz pokrov ventilov šlauf vn, bi tud po tej logiki vn šprical, poraba olja je pa običajna pri meni na 50000 km ga morm dolit vmes 5 litrov, pa tud notr v števcu mam elektronsko šipko mi zdele po 19000 km kaže da je od servisa popil 2 litra,

če bi dihtnga na glav, ponavad prej voda začne uhajat v kompresijo, pa tud antifriz je čist, pa pri teh motorjih ni s tem problemov,


na sevisu je reku najverjetneje so zato krivi tefloni, samo a je možno da se zarad temperaturnega raztezanja tefloni, postanejo tko pusti, pa še je reku, da k grejo na dopolnilna izobraževanja gor, pravjo, če motor zelo dolgo časa laufa brez obremenitve je normalno, da modro pokadi, samo pr men tega prej ni delov, sem pa opazu na ispušnem kolektorju, ki ima sestavljenega iz treg delav, tam na dveh spojih se vidjo take bele lise
Uporabniški avatar
r2
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 613
Pridružen: Po Nov 10, 2003 11:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

enkrat sem imel primer da je belo kadilo zaradi tega ker je bila diza slaba. mislim da je bila ta glava na koncu, kjer šprica not, počena
Uporabniški avatar
man&alfa
Alfist
Alfist
Prispevkov: 418
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 12:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: žlebe

r2 napisal/-a:enkrat sem imel primer da je belo kadilo zaradi tega ker je bila diza slaba. mislim da je bila ta glava na koncu, kjer šprica not, počena
ja če pa šprica enkrat injector, pa tud moči nima, pa hitr se nardi da bat prepiha
Odgovori
  • Informacija