Stran 1 od 1

vžge po 10 s crkne

Objavljeno: So Mar 29, 2014 3:12 pm
Napisal/-a alfasan
Hyundai dizel vžge in po 10 s crkne. Gas je mrtev, ne moras nic dodajat. Avto ne spelje, ker nima moči. Kadi cist belo sivo in smrdi.

A je mogoce dof zapacan, sam ne verjamem, ker se je vceraj z avtom prevozilo 200 km brez problema.
Mogoce egr zapacan.
Kaksna ideja
Avto ima 145.000 km , realnih, ker je od prvega lastnika.
Hvala

Objavljeno: So Mar 29, 2014 5:20 pm
Napisal/-a Binji
Premikam v ustrezen forum...

Objavljeno: So Mar 29, 2014 5:25 pm
Napisal/-a alfasan
Hvala,
Sam jajca od kitajca "korejca" še vedno ne vžgejo.
:)

Re: vžge po 10 s crkne

Objavljeno: So Mar 29, 2014 7:40 pm
Napisal/-a folc
alfasan napisal/-a:moj vmesnik Kadi cist belo sivo in smrdi.
tesnilo glave?

Objavljeno: So Mar 29, 2014 11:43 pm
Napisal/-a TribesMan
Skoraj 100% EGR ventil zaštekal v odprti poziciji...

Objavljeno: Ne Mar 30, 2014 8:59 pm
Napisal/-a alfasan
TribesMan napisal/-a:Skoraj 100% EGR ventil zaštekal v odprti poziciji...
Hvala, ga jutri dol snamemo in zbrcamo.
Porocam, ...

Objavljeno: Po Mar 31, 2014 3:55 pm
Napisal/-a minimi
Poročilo je verjetno ribato?

Objavljeno: Po Mar 31, 2014 9:04 pm
Napisal/-a alfasan
minimi napisal/-a:Poročilo je verjetno ribato?
Natanko tako :)

Objavljeno: Po Apr 14, 2014 3:11 pm
Napisal/-a alfasan
vprašanje??
ok. to da jeribato motorja že vemo. oz. ni ribato v tehničnem smislu ampak je sčohan bat in cilinder.

a je možno d apride do takšne okvare zaradi uporabe napačnega olja.
Tale avto ima dpf. prejšnji lastnik pa je uporablaj namesto ustreznega olja kr polsintetično 10-40 in to so mu notri nalili celo naservisu.
Fak al so šalebajzerji.
No v glavnem dobili smo drug motor, upam da bo pasal, je pa 2 leti mlajši in ima samo 30.000 km.
zraven smo dobili še sklopko, vztrajnik in egr ventil.

Objavljeno: Če Maj 01, 2014 9:01 am
Napisal/-a alfasan
avto je končno sestavljen.
motorček prede kot nov.
Sam še vedno primerjat hyundaja z alfo je :)

strošek popravila:
-drug motor+ sklopka + ležaj + vztrjanik + egr + vse napeljave na motorju s 30.000 km, razen sesalni kolektor je ta star.
-motorno olje 5-40 C3
-pogonski jermen + šponarji
-filtri
-testiranje 4 injektorjev + popravilo enega injektorja
-delo
-odvetnik
2100 €


Zdaj pa ne vem kaj je najbolje, da števec nastavimo na kilometre, ki jih je imel nov motor ali pustimo tako kot je in se samo zabeleži v servisno knjigo koliko kilometrov je imel motor in koliko jih je na števcu.