lizard napisal/-a:Pa ja... ni slab zvok, dokler ne slišiš kakšen atmosferski V8, npr. maseratijev ali amg-jev (prejšnje generacije), ki dobesedno poteptata novejše turbo V8 motorje. Od spredaj ko se pelje proti tebi pa turbo v8 motor skorajda ne slišiš, razen nekega sikanjaalfa-156 napisal/-a:Mogoče kot zanimivost včeraj videl, ko se je delal moj avto je pripeljal model zraven X6M z Akrapovičem celim cca 700HP. Ja kak zvok pa to naredi iz mesta
Hja stvar okusa, samo da bi lahko ocenil zvok boš moral najprej slišat 4.4 v8 biturbo FULL akrapovič z downpipe... Ko avto s 700 konji potegne, verjemi je grmenje sikanje itd.... Običajni atmosferci so narejeni okoli +/- 400 konjev brez večjih razlik bili in bodo... Vse kar je okoli 500 je že s prisilnim polnenjem. Meni osebno so te avtomobili težki in nič posebnega 400 konjev v povprečju v 2 tonah = 240 konjev v 1 tonskem avtu .., je veliko zvoka in zmerno pospeševanje... Ko pa vidiš kravo 2,4 tonsko s 700 konji kako se premakne in moram rečt poln v8 zvok z pridihom turbine. Meni osebno najlepši zvok recimo NISAN GTR 6 cilindrov biturbo.
Se pa strinjam, da avto ki jih imaš ti v mislih razne bmw 750, 550 4.0v8 biturbo motorji so brez zvoka, ko pridejo original. Samo tukaj je to M motor in še AKRAPOVIČ. Aja razen zvoka pa hvala lepa, je dec povedal, da je ravno imel servis malo večji nič resnega, nobenih zavor ali turbin in je dal 7.000 eur... Pa še so neke zadeve bile...