Zadnje novice

Moj novi daily driver

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Če Avg 25, 2016 1:24 pm

lizard napisal/-a:
alfa-156 napisal/-a:Mogoče kot zanimivost včeraj videl, ko se je delal moj avto je pripeljal model zraven X6M z Akrapovičem celim cca 700HP. Ja kak zvok pa to naredi iz mesta :badgrin: \:D/ :-# :-#


Pa ja... ni slab zvok, dokler ne slišiš kakšen atmosferski V8, npr. maseratijev ali amg-jev (prejšnje generacije), ki dobesedno poteptata novejše turbo V8 motorje. Od spredaj ko se pelje proti tebi pa turbo v8 motor skorajda ne slišiš, razen nekega sikanja :)



Hja stvar okusa, samo da bi lahko ocenil zvok boš moral najprej slišat 4.4 v8 biturbo FULL akrapovič z downpipe... Ko avto s 700 konji potegne, verjemi je grmenje sikanje itd.... Običajni atmosferci so narejeni okoli +/- 400 konjev brez večjih razlik bili in bodo... Vse kar je okoli 500 je že s prisilnim polnenjem. Meni osebno so te avtomobili težki in nič posebnega 400 konjev v povprečju v 2 tonah = 240 konjev v 1 tonskem avtu .., je veliko zvoka in zmerno pospeševanje... Ko pa vidiš kravo 2,4 tonsko s 700 konji kako se premakne in moram rečt poln v8 zvok z pridihom turbine. Meni osebno najlepši zvok recimo NISAN GTR 6 cilindrov biturbo. :wink:

Se pa strinjam, da avto ki jih imaš ti v mislih razne bmw 750, 550 4.0v8 biturbo motorji so brez zvoka, ko pridejo original. Samo tukaj je to M motor in še AKRAPOVIČ. Aja razen zvoka pa hvala lepa, je dec povedal, da je ravno imel servis malo večji nič resnega, nobenih zavor ali turbin in je dal 7.000 eur... Pa še so neke zadeve bile... :mrgreen:
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Avg 25, 2016 2:28 pm

Akrapovic in 700 konjev gor ali dol, atmosferski V8 dajo od sebe precej konkretnejši zvok, turbaki zvenijo kot da so zadušeni. Ja so močnejši, varčnejši in precej prožnejši, zvok in odzivnost pa sta slabša. Sicer pa ni vse v konjih pri vožnji avta.

Glej pri 1:50: https://www.youtube.com/watch?v=7L14a5fTzog

700 konjsko M5ko (enak motor kot v X6M) in akrapovicem se komaj kaj sliši ob atmosferskem AMGju (pa tudi ko se sam pelje BMW ni ravno nek vau zvok za V8). Proti kakemu zvoku Maseratija pa je M5 kot prestrašena čivava :) že atmosferski V8 v M3jki E90 je bil občutno bolj "udomačen" od maseratija. Je pa atmosferski V10 v prejšnji M5ki bil povsem druga stvar z res lepim zvokom. Podobno nov Quattroporte s turbo V8 motorjem ne pride niti blizu prejšnjemu po zvoku.

Tako, da pomojem to ni ravno stvar okusa :) Pa tudi praktično vsak test novejših (performance) turbo motorjev je povedal enako - zvok motorjev je precej manj razburljiv odkar je turbo revolucja zavzela avtomobilizem - kar je tudi logično, saj je turbo na poti indukcije zraka in izpusta, torej tam kjer največ zvoka pride iz motorja.

Ali pa M5 (aktualni) in prejšnji QP (oba (domnevam da) s stock izpuhom da je primerjava bolj fer): https://www.youtube.com/watch?v=KCq-GW_O5FY

Med šest valjnimi zvoki pa je alfin (busso) V6 zaenkrat kralj (po mnenju raznoraznih avto revij, in posameznikov) in tako bo verjetno tudi ostalo zavekomaj, ker podobno turbo šestvaljniki ne dajo od sebe takega zvoka kot starejši atmosferci :)

@peruccy: oprosti da ti smetim temo ;)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4795
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a Hranata » Če Avg 25, 2016 7:04 pm

lizard napisal/-a:Tako, da pomojem to ni ravno stvar okusa :) Pa tudi praktično vsak test novejših (performance) turbo motorjev je povedal enako - zvok motorjev je precej manj razburljiv odkar je turbo revolucja zavzela avtomobilizem - kar je tudi logično, saj je turbo na poti indukcije zraka in izpusta, torej tam kjer največ zvoka pride iz motorja.


ob tole se moram edino obregnt, ker je definicija izvora zvoka popolnoma napačna. Zvok je tlačno valovanje zraka (boljše plina). Z lonci ga zadušimo, ker režemo določene frekvence proč (nižje in višje) s hitrim prehodom iz manjšega na večji premer cevi. In turbo porablja prav to tlačno (in toplotno) energijo izpušnih plinov. Če bi porabil popolnoma vso energijo se iz izpuha nebi slišalo nič razen mehanskega zvoka, ampak to spet močno poslabša izkoristek (potrebuješ tlak, da izpušni plini gredo skozi lonce/DPFje/filtre). Glasnejši motor zato lahko kaže na slabši toplotni izkoristek. In zato so moderni turbo avtomobili 'tihi' - veliko več energije poberejo iz 1g / L / kg goriva, nasprotno so bili včasih turbo motorji enako ali če ne celo bolj glasni od atmosferskih motorjev. Smo jih pa povezovali z požrešnostjo bencina :) Šele z turbodizli je prišlo razmišljanje, da lahko turbo dejansko pomaga pri izkoristku in ne samo poveča konjažo.

No z moje strani konec offtopica, mimo tega res nisem mogel :)
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 604
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Avg 25, 2016 7:35 pm

Ti dam povsem prav, podobno tudi moderna formula izkorišča zvok oz. energijo zvoka, in so zato tudi (med drugim) moderni turbo F1 motorji toliko tišji od npr. tistih turbakov iz 80ih.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4795
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Če Avg 25, 2016 9:01 pm

urbancebulj napisal/-a:16 sekund...
:cry: :oops: :-k


A nisi zadovoljen? Za stock turbo to ni švoh...

Glede zvoka pa... Meni osebno top:
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Avg 25, 2016 9:07 pm

Armytrix so res besni izpuhi. :) Med V12 je tudi meni lambojev top.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4795
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Pe Avg 26, 2016 8:54 am

lizard stvar okusa kot sem rekel. Meni osebno noben v8 do kolen ne seže zvoku AUDI S1 B GRUPA iz 80. rallye, tko dobesedno do kolen ne seže...
Pač recimo meni je v8 kračast zvok, ki se razsteza relativno počasi, sicer grmi ampak kot se reče mi ne dela kurje polti, med tem ko tale zvok "comment not needed" MONSTER od zvoka in je avto samo 2 + LIT (5cyl) motor in single turbo. :mrgreen: :mrgreen:


KA SI TI JA MALO NOR !

perrucy sry za offtopic je mal debata zaživela. :P
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Pe Avg 26, 2016 8:46 pm

Ni panike :)

1bar


Motor laufa super. Nobenih znakov ne kaže, da mu več boosta ne bi odgovarjalo. BTW... temp. olja še ni bila čez 99‘C in temp. vode čez polovico, pa ga glih ne šparam. Zelo zadovoljen z trenutnim stanjem:


Zdaj pa malo chillax, ker je šel cel tank v dveh dneh nastavljanja. Bom pa moral nabavit drugi turbo elbow. Stock je premajhen za več boosta in full boost bi lahko par sto obratov prej nabil. Pa seveda boljšo sklopko + vse kar gre zraven... Never ending story...

'talla
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » To Sep 06, 2016 9:34 pm

Prišel Turbo Elbow (dihtunge itak pridejo OEM)
Slika

Končno našel cajt in "popravil" Turbo Timer. Lani imel zvezanega na serijsko ročno - vse OK. Letos pa z to blesavo (zelo mi je žal, da sem ta najbolj nepraktičen "mod" dal na avto) hidravlično ročno, tako da vklop prek ročne odpade. Zato sem moral nabaviti "Sparco dual horn button"
Slika

Prva tipka bo za TT. Drugo bo pa za Greddy boost controller, kateri ima opcijo "on the fly" spreminjati med Hi/Lo boost-om. Ko je mokro, moram vedno šaltat na Lo boost - 0,55bar. Pa za launch je super. Anyhu... Greddy hoče več kot 100€ za to stikalo. Zato sem ga sam napravil. Konektor je navaden "audio jack", kot ga imajo slušalke
Slika

Zadeva špila!
Slika

Zanimalo me tudi, koliko še dajo stock injektorji od sebe. Zato sem probal z malo čez 1.2bar in ni mu bilo všeč. Malo sem gledal po forumih o max hp za stock injektorje in pri večini so dobri za 370-380hp. Se pravi sem tu nekje z 1bar. Tako da za zimski projekt že imam plane - stage 3 sklopka + 555cc injektorji + Z32 MAF + debelejše MLS tesnilo glave + če SAFC2 ne bo kos tem predelavam, bom nabavil Greddy E-Manage Ultimate - z njim bom lahko kontroliral še predvžig in VVT, ne samo gorivo... 10s ali nižje, bo drugo leto!

To be continued...
'talla
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Sr Sep 07, 2016 8:40 am

TOP, a to ljubiteljsko "šraufaš" al si tudi v fohu mehanike, elektrike tuninga itd ???
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a urbancebulj » Sr Sep 07, 2016 8:48 pm

Pod 10 od 100 do 200?!
WTF, kje boš to vozil?!
:mrgreen:
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1414
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 4:27 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Če Sep 08, 2016 8:02 pm

Sproti se učim, kot večina na forumu... Po poklicu sem čisto drugo :)

10s ali manj, to je samo referenca za konje "na cesti". Trenutni turbo bi naj bil dober tam ~450hp. Z to konjažo je pa že krepko pod 10s. Važno mi je, da bodo vse komponente izkoriščene do max. Deli za stage 2 so tak dragi, da nima smisla kupit, če jih ne izkoristim. Za primerjavo - do stage 1 se da priti z malo čez jurja. Samo za zgoraj naštete dele, pa bo tam med 3-3.5k...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » So Sep 10, 2016 12:07 am

perucy da te malo zbodem, da boš pohitu s turbino. Danes merjeno. :mrgreen:

Slika
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Po Sep 19, 2016 11:04 am

=D>

Pred zimo ne bo nič, ker ni dnarja...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Po Okt 03, 2016 8:08 pm

Dobil OEM Jecs 555cc injektorje za dobre pare, zato sem jih moral vzeti
Slika

Čez vikend pride montaža in nastavitev piggy-ja, da bo pripravljeno za drugo leto...

'talla
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostali avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov