Moj novi traktor projekt
Objavljeno: To Mar 07, 2017 6:31 pm
Da ne bo govora samo o Japoncih, se pripravlja nov projekt - šparaven traktor. Govora je o Peugeot 205 '90, kateremu manjka še 4 leta do oldtimer-ja. To je bil tudi en od razlogov za nakup. Pred 11 leti, ko sem delal izpit za avto, sem se slinil za 205 GTI-jem. Vsi vemo kak so redki in kakšne cene imajo danes No, jaz pa imam v mislih nekaj drugačnega - namesto 1.1i, pride not 1.9TD (imam vse papirje za homologacijo), kateri z nekaj predelavami, pride z lahkoto čez GTI-jevih 128ps. Za avto ki tehta manj kot 800kg, je to dober power-to-weight
Motor je iz mojega prvega avtoja - Citroen ZX. Vendar je že pred 8 leti, ko sem ga še vozil, imel čez 350000km. Zato bo deležen komplet remonta...
Ta "205 TD projekt" se v bistvu vleče že nekaj let. Sem že imel doma kandidate za swap, vendar so bili vsi gnili do amena...
Potem pa enkrat lani, z drago naletiva na solidno ohranjenega (sploh za svoja leta), kateri se je nahajal le 3km proč. Avto je vozil starejši gospod, kateri se je po 20tih letih lastništva odločil za "prodajo". Cena je bila simbolična, ker se poznamo. Avto sem dobil za tri lidlove viskije
Takoj kak je bil avto doma, sem že čekiral, kak bo pasal sesalni kolektor, FMIC in cevi...
Ker je bil avto vozen počasi in bolj malo, je bil zelo zaspan, notranjost zanemarjena, vzmetenje še original, bremze za prvo silo, itd. Celoten avto je bil potreben ogromno TLC, katerega je tudi dobil. Trenutno stanje:
Na avtoju je zamenjano že ogromno delov, vendar nisem skoraj nič slikal, ker ni kaj za videt. Od vseh luči, do gum, komplet zavore, na motorju zamenjano praktično vse kar se še da nabavit itd. Bolj pomembi deli so:
Kayaba Ultra SR + vzmeti od GTI-ja
Powerflex stabilizator gumice + sprednje roke TRW (nimam slike)
Vmes sem dobil še enega istega 205 za dele - ker se mi ne splača kupovat prek ebay razne malenkosti, ker je poštnina več, kot so vredni deli. Menjal bom oboje vrata in prtljažnik, ker so butnjeni + razne plastike v notranjosti
Bosch pumpa in injektorji grejo na komplet obnovo
Deli za TD se pa počasi nabirajo
Plan je:
- Stock FMIC od R33
- Sesalni kolektor od BX-a, da bom lahko odstranil TMIC in šel na FMIC
- Generalka na motorju
- Obnovo zaganjača + alternatorja
- Obnova črpalke + injektorjev
- Vse cevi za vodo pridejo nove
- Sklopka + priključni deli
- Shortshifter
- Obnova zadnje preme
- Sprednje bremze od GTI-ja (266mm zračno hlajeni, sedaj imam navadne 239mm)
- Prednji odbijač od GTI-ja
- Turbo bo za začetek stock - je dovolj za tam 115-125ps
- itd. itd.
Se nadaljuje...
'talla
Motor je iz mojega prvega avtoja - Citroen ZX. Vendar je že pred 8 leti, ko sem ga še vozil, imel čez 350000km. Zato bo deležen komplet remonta...
Ta "205 TD projekt" se v bistvu vleče že nekaj let. Sem že imel doma kandidate za swap, vendar so bili vsi gnili do amena...
Potem pa enkrat lani, z drago naletiva na solidno ohranjenega (sploh za svoja leta), kateri se je nahajal le 3km proč. Avto je vozil starejši gospod, kateri se je po 20tih letih lastništva odločil za "prodajo". Cena je bila simbolična, ker se poznamo. Avto sem dobil za tri lidlove viskije
Takoj kak je bil avto doma, sem že čekiral, kak bo pasal sesalni kolektor, FMIC in cevi...
Ker je bil avto vozen počasi in bolj malo, je bil zelo zaspan, notranjost zanemarjena, vzmetenje še original, bremze za prvo silo, itd. Celoten avto je bil potreben ogromno TLC, katerega je tudi dobil. Trenutno stanje:
Na avtoju je zamenjano že ogromno delov, vendar nisem skoraj nič slikal, ker ni kaj za videt. Od vseh luči, do gum, komplet zavore, na motorju zamenjano praktično vse kar se še da nabavit itd. Bolj pomembi deli so:
Kayaba Ultra SR + vzmeti od GTI-ja
Powerflex stabilizator gumice + sprednje roke TRW (nimam slike)
Vmes sem dobil še enega istega 205 za dele - ker se mi ne splača kupovat prek ebay razne malenkosti, ker je poštnina več, kot so vredni deli. Menjal bom oboje vrata in prtljažnik, ker so butnjeni + razne plastike v notranjosti
Bosch pumpa in injektorji grejo na komplet obnovo
Deli za TD se pa počasi nabirajo
Plan je:
- Stock FMIC od R33
- Sesalni kolektor od BX-a, da bom lahko odstranil TMIC in šel na FMIC
- Generalka na motorju
- Obnovo zaganjača + alternatorja
- Obnova črpalke + injektorjev
- Vse cevi za vodo pridejo nove
- Sklopka + priključni deli
- Shortshifter
- Obnova zadnje preme
- Sprednje bremze od GTI-ja (266mm zračno hlajeni, sedaj imam navadne 239mm)
- Prednji odbijač od GTI-ja
- Turbo bo za začetek stock - je dovolj za tam 115-125ps
- itd. itd.
Se nadaljuje...
'talla