Ja sam še vedno ostaja dejstvo, da so taka platišča domena italjanskih športnih avtov ne pa nekih samokolnic...
S to pofukano globalizacijo in vsesplošnik kopiranjem avti in posledično znamke izgubljajo svojo dušo in postajajo samo stroj, katerega edina funkcija je premagovanje poti iz točke A v točko B...
Kdo bi z užitkom vozil Alfo, če bi se v njej vrtel isti motor kot v recimo astri ali golfu?
Praktično še edino Alfa ostaja zvesta svoji filozofiji "Cuore sportivo", vse ostalo se zgublja v množici, še Honda je zanikala svojo zgodovino in se vrgla v neke kvazi enoprostorce...in vsaj pri meni zgubila zadnji del zanimanja (ko sem se odločal za avto sem razmišljal med Civic in 145)...
Želim vozit dokaj mlad in športno naravnan avto za pmetno ceno, to mi trenutno omogoča samo še Alfa in ravno zato me vsako kopiranje in s tem uničevanja značilnosti neke posebne znamke razžalosti in in bi primerjal s skrunjenjem relikvije...
Jaz pač nočem karnek povprečen avto, HOČEM DUŠO!
Me prav zanima kdaj so se tovrstna platišča prvič pojavila pri ALfi, da se niso mogoče še pred 1978