jst se tazadnje honde civic tudi s palco ne dotaknem,
kar pa ne velja za akordko
O katerih lastnostih pa je sploh govora? Logično je, da ima lažji in manjši avto s šibkejšim motorjem nižjo porabo mar ne?alfafil napisal/-a:-kaj vem,če je verjeti teh. podatkom,ima bencinarka z 140KM,boljše lasnosti od recimo 147 2,0 ,in nenazadnje nižjo porabo
1,4 ts ma 12 sek. do sto....da ne boš mislu,da maš raketo87pepsi napisal/-a:res je moja 1.4 Ts gre zihr do sto prej k v 11s... V 7.5s ne v ene 10 bi šou pa že za stavt..
tehnični podatki so itak čao... najboljš se je usedet pa probat mal po ravnem mal po ovinkih, mal hitr mal počas... Itak ga maš k se v njem dobr počutiš ne za to k ma nosilnost 800kg
Zdj si mi pa prou ubou nedeljoskerž napisal/-a: 1,4 ts ma 12 sek. do sto....da ne boš mislu,da maš raketo
ne morš se primerjat z močnejšim avtomobili,z lahkoto pa se lahko kosaš z avtomobili istega razreda,sploh,če so na sporedu ovinki87pepsi napisal/-a:Zdj si mi pa prou ubou nedeljoskerž napisal/-a: 1,4 ts ma 12 sek. do sto....da ne boš mislu,da maš raketo
Sj vem ampak itak jo nimam za divjat... če jo pa prtisnem gre pa še zmeri dost
p.s. za pir da jo pod dvanajst pa zihr spravm
a ni ravno odzgoraj zivahna ta hondica. nad 4,5 k obratov. tudi sam se jo vozil, pa ni sla nikamor, ce je nisem priganjal v obrate. mogoce sem prevec razvajen z dizelskim navorom, ampak po obcutku in karakteristikah se tam gori boljse znajde.jagatinho napisal/-a:Šel sem na testno vožnjo tudi z navadnim 5 vratnim civicom 1.8 pred mesecem in pol, bil zelo zadovoljen, ampak je bila cena nedosegljiva.
V visokih obratih je res bolj bogi, zelo pa potegne v nizkih in srednjih. Zelo lepe, modre lučke na armaturi ima, lega na cesti tudi odlična.
Tudi accorda so mi dali peljati, prav tako super, ampak predrago za moj žep.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov