Walter de' Silva napisal/-a:V bistvu sem s inovacijami mislil bolj na Abs, Esp, Asr, Airbage
Kaj od tega je na trg kot prvi iznajdel in lansiral BMW? Če že primerjamo ti dve znamki.
Po mojem skromnem vedenju je bilo v Alfah npr. elektrifikacija Sprednjih ogledal serijska, ko v precej držajih BMW še nekaj let ne.
Byrkus: Bobarvane v barve Martinija so iz tega leta.
Fahrer Auto Punkte Siege
Manuel Reuter Opel Calibra V6 218 3
Bernd Schneider AMG-Mercedes C-Klasse 205 4
Alessandro Nannini Alfa Romeo 155 V6 TI 180 7
Dario Franchitti AMG-Mercedes C-Klasse 171 1
JJ Lehto Opel Calibra V6 146 0
Giancarlo Fisicella Alfa Romeo 155 V6 TI 139 0
Drugi Mercedesi pa so bili precej slabši, dominirali so pa Calibre in prvi tovarniški voznik Alfe Nannini, samo so mu predvsem nesreče preprečile kaj več... Ostale Alfe pa so bile to leto v privatnih rokah in temu primerno slabotnejše.
In tako samo največje število zmag priča o kvaliteti, druge priložnosti pa žal ni dobil. Tako kot tudi večje število Alf z najnovejšimi specifikacijami (brez vseh porodnih krčev, ki so normalni za prvo leto), ki bi sledile naslednje leto.
Res pa je, da so vse samo ugibanja, kaj bi se zgodilo naslednje leto.
Ker pa so bila na realni osnovi, je pač Mercedes potegnil par svojih štrikcev in zlomil serijo s svojim denarjem. V DTM-u ni dovoljeno zmagovati drugim kot Mercedesu... (morda le za leto, kaj več pa na-a)
Samo spet smo se odaljili od teme.
Napisal sem sem tudi par stavkov ob katere se pa nihče ni podrgnil.
Težko mi gre, kot zagrizenemu alfistu iz ust, samo če primerjamo zgolj M3 in GTA je zmagovalec znan že pred dvobojem.
Alfa si počasi gradi svoj ugled in vsaj kar se tiče malih motorjev (do 2000ccm) je eden boljših nenazadnje to dokazuje tudi na dirkah, kjer v turnih prvenstvih ponavadi zaseda najvišja mesta.
Če vzamemo samo naše SNP (skoraj serijska vozila) kar naj bi bil najboljši pokazateljo so rezultati sledeči:
2003
CHD (Cestnohitrostne dirke)
1.Aleš Hace - AR 156, 2.Igor Dekleva - AR 156, 3.Drago Božič- BMW
GHD (Gorskohitrostne dirke)
1.Igor Dekleva - AR156, 2.Aleš Hace - AR156, 3.Aljoša Tušek - Citroen Xsara
2002
CHD
1.Mišel Zupančič - Opel Astra OPC, 2.Aleš Hace - AR156, 3.Aleš Bužga - Opel Astra, 4.Igor Dekleva AR156, 5.Drago Božič BMW
GHD
1.Igor Dekleva - AR156, 2.Matjaž Zupančič - Ford Focus, 3.Aleš Bužga - Opel Astra, 4.Aleš Hace AR156, 5. Tušek.....
2001
CHD
1 Hace Aleš Alfa 156, 2.Marinšek Miro - Opel, 3.Dekleva Igor - Alfa 145, 4. Božič Drago - BMW
GHD
1.Igor Dekleva- AR145,2. Hace Aleš AR156, 3.Bužga Aleš - Opel Astra.... 7. Sven Božič - BMW
2000
Pri nas prvo leto nastopi Igor Dekleva z AR145 in osvoji v GHD na koncu 3. mesto.
Temu se ne da oporekat in lahko nasujem še morje rezultatov iz DP drugih držav. Razvoj je lepo potekal do TS in na koncu JTS.
Povsem drugače pa je pri motorjih večjih prostornin. Tam si pa Alfa mora še zgraditi ugled, če želi zasedat vodilna mesta.
V OSNOVI je motor v GTA enak tistemu, ki se vrti tudi v ShadowX-ovi 164QV, kar priča o tem, da je motor bil svoj čas resnični dragulj.
Celo tako velik, da še vedno dostojno nosi krono v Alfini paleti.
Da pa že sama Alfa ve, da ne motor napram konkurenci izgulja sapo, pove dejstvo, da mrzlično iščejo zamenjavo.
Vsi se bojimo kaj bo prišlo iz povezave z GM-om in kaj bo Alfa dodelala... samo taka so dejstva in kar se tiče motorja je M3 v lepi prednosti.
Upam pa, da ne za dolgo. Pri 2.0 pa je druga pesem.
Sam bi kjub temu raje vozil GTA, že zato ker je krona meni ljube znamke in prava raketa, pa čeprav ne najboljša...