///M3 vs GTA

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Glih Italijani so pogruntali comon-ril, ki ga je Mercedes odkupil, če se ne motim. Mimogrede, revolucionarna pogruntavščina, ki jo vsi uporabljajo. 8)
Slika
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Fantje super debata. To mi je všeč, ko se trditve podkrepi tudi z verodostojnimi dokazi.

Coure, mogoče sem se malo preveč pesniško izrazil. Mislil sem, da jaz gledam predvsem na kvaliteto izdelave in ne na pospeške in lego. (pogumne besede od nekoga, ki vozi seat. Samo kaj češ, ko ni denarja) In dokler ni dolgoročnih izkušenj, je kvaliteta materialov in obdelave najboljši pokazatelj.

Glede zgodovine common raila in direktnega vbrizha goriva se seveda strinjam. Nanj sem popolnoma pozabil. V bistvu je začetnik common raila fiat, vendar ga ni imel tehnologije da bi ga dalje razvijal. Zato je bosch l. 93 kupil patent in ga dodelal do serijske proizvodnje. Za nagrado je lahko Fiat izdal prvi c.r. motor 1. oktobra 97 z alfo 156. Leta 98 mu je sledil mercedes. http://www.kfztech.de/

V bistvu sem s inovacijami mislil bolj na Abs, Esp, Asr, Airbage ter najnovejše modne muhe (i-drive, pdc,...) Je pa res CR bolj pomemben od le teh. (Čeprav se meni PumpeDuse zdi bolj napreden)

Keš za F1? Če ne bi fiat delal vlakov (pendolino) bi bil že 10× pod rušo, ferrari pa že last nemcev. :mrgreen: Na toyoto pa še malo počakajmo. Tudi z neskončno denarja v dveh letih ne moreš do olimpa. Pa spomnimo se ogromno podporo uprave F1 ferrariju. Brez Bernijeve pomoči bi Ferrari še moral par let počakat na naslov.

Aja, angleži pa klasični pristop? Kako je že bilo z 2. zavoro pri Mclarnu?
Pa kolikor je meni znano delajo vitalne dele za skoraj vse F1 motorje nepoznana podjetja v avstriji in nemčiji. Večina ekip uporablja Sachs ali Ohlins amortizerje. Zavore prav tako dela nek anglež.

Pri DTM-u ne poznam ozadja. Samo na tem forumu so ljudje trdili, da je alfa pr let tako dominirala DTM, da so ga morali ukinit. Bom pogledal kaj je bilo s štirikolesnim pogonom. Pa DTM so ukinli par let za tem ko je alfa zmagal pokal.
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

DTM so ukinili potem, ko je določeni gospod Bernie Eccle$tone prevzel 'skrbništvo' nad to serijo, in s tem poskrbel, da mu ta dokaj nepomembna dirkaška serija ne bi odžirala dragocenih gledalcev pred TV zasloni. :evil: :evil: Verjemite, to je bil dejansko glavni razlog za ukinitev, DTM je bil svojčas zelo popularen, v Hockenheimu so leta 1995 našteli podobno število gledalcev kot na dirki F1 na istem mestu. Čeprav, leta 1996 Alfe menda sploh več ni bilo poleg - ali pač? Spomnim se Mercedesa in Opla, Alfa mi je nekako ušla iz spomina.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:V bistvu sem s inovacijami mislil bolj na Abs, Esp, Asr, Airbage
Kaj od tega je na trg kot prvi iznajdel in lansiral BMW? Če že primerjamo ti dve znamki.
Po mojem skromnem vedenju je bilo v Alfah npr. elektrifikacija Sprednjih ogledal serijska, ko v precej držajih BMW še nekaj let ne.

Byrkus: Bobarvane v barve Martinija so iz tega leta.

Fahrer Auto Punkte Siege
Manuel Reuter Opel Calibra V6 218 3
Bernd Schneider AMG-Mercedes C-Klasse 205 4
Alessandro Nannini Alfa Romeo 155 V6 TI 180 7
Dario Franchitti AMG-Mercedes C-Klasse 171 1
JJ Lehto Opel Calibra V6 146 0
Giancarlo Fisicella Alfa Romeo 155 V6 TI 139 0

Drugi Mercedesi pa so bili precej slabši, dominirali so pa Calibre in prvi tovarniški voznik Alfe Nannini, samo so mu predvsem nesreče preprečile kaj več... Ostale Alfe pa so bile to leto v privatnih rokah in temu primerno slabotnejše.
In tako samo največje število zmag priča o kvaliteti, druge priložnosti pa žal ni dobil. Tako kot tudi večje število Alf z najnovejšimi specifikacijami (brez vseh porodnih krčev, ki so normalni za prvo leto), ki bi sledile naslednje leto.
Res pa je, da so vse samo ugibanja, kaj bi se zgodilo naslednje leto.
Ker pa so bila na realni osnovi, je pač Mercedes potegnil par svojih štrikcev in zlomil serijo s svojim denarjem. V DTM-u ni dovoljeno zmagovati drugim kot Mercedesu... (morda le za leto, kaj več pa na-a)

Samo spet smo se odaljili od teme.
Napisal sem sem tudi par stavkov ob katere se pa nihče ni podrgnil.
Težko mi gre, kot zagrizenemu alfistu iz ust, samo če primerjamo zgolj M3 in GTA je zmagovalec znan že pred dvobojem.
Alfa si počasi gradi svoj ugled in vsaj kar se tiče malih motorjev (do 2000ccm) je eden boljših nenazadnje to dokazuje tudi na dirkah, kjer v turnih prvenstvih ponavadi zaseda najvišja mesta.
Če vzamemo samo naše SNP (skoraj serijska vozila) kar naj bi bil najboljši pokazateljo so rezultati sledeči:

2003
CHD (Cestnohitrostne dirke)
1.Aleš Hace - AR 156, 2.Igor Dekleva - AR 156, 3.Drago Božič- BMW
GHD (Gorskohitrostne dirke)
1.Igor Dekleva - AR156, 2.Aleš Hace - AR156, 3.Aljoša Tušek - Citroen Xsara

2002
CHD
1.Mišel Zupančič - Opel Astra OPC, 2.Aleš Hace - AR156, 3.Aleš Bužga - Opel Astra, 4.Igor Dekleva AR156, 5.Drago Božič BMW
GHD
1.Igor Dekleva - AR156, 2.Matjaž Zupančič - Ford Focus, 3.Aleš Bužga - Opel Astra, 4.Aleš Hace AR156, 5. Tušek.....

2001
CHD
1 Hace Aleš Alfa 156, 2.Marinšek Miro - Opel, 3.Dekleva Igor - Alfa 145, 4. Božič Drago - BMW
GHD
1.Igor Dekleva- AR145,2. Hace Aleš AR156, 3.Bužga Aleš - Opel Astra.... 7. Sven Božič - BMW

2000
Pri nas prvo leto nastopi Igor Dekleva z AR145 in osvoji v GHD na koncu 3. mesto.

Temu se ne da oporekat in lahko nasujem še morje rezultatov iz DP drugih držav. Razvoj je lepo potekal do TS in na koncu JTS.

Povsem drugače pa je pri motorjih večjih prostornin. Tam si pa Alfa mora še zgraditi ugled, če želi zasedat vodilna mesta.
V OSNOVI je motor v GTA enak tistemu, ki se vrti tudi v ShadowX-ovi 164QV, kar priča o tem, da je motor bil svoj čas resnični dragulj.
Celo tako velik, da še vedno dostojno nosi krono v Alfini paleti.
Da pa že sama Alfa ve, da ne motor napram konkurenci izgulja sapo, pove dejstvo, da mrzlično iščejo zamenjavo.
Vsi se bojimo kaj bo prišlo iz povezave z GM-om in kaj bo Alfa dodelala... samo taka so dejstva in kar se tiče motorja je M3 v lepi prednosti.
Upam pa, da ne za dolgo. Pri 2.0 pa je druga pesem. ;)

Sam bi kjub temu raje vozil GTA, že zato ker je krona meni ljube znamke in prava raketa, pa čeprav ne najboljša...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ne govorit o inovacijah in Italijanskih avtomobilih. Brez njih bi avtomobili bili še danes pol picikli. Ne da pa se mi utrujat našega Da Silvo z vsemi patenti, ki so jih naši sosedje uvedli v avtomobile vse od 1900 pa tam do 1960. Na teh temeljih pa so nato gradili tudi drugi. Drugače pa boš v vsej literaturi našel podatek, da je v svet avtomobilizma največ pomembnih patentov prinesla Lancia(samonosna karoserija je le krona vsega, kolesni ležaji, posamezne obese... do jutra, če je treba).

Enostavno ne da se mi več nadaljevati te teme. :|
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Pa še podobna tema na Avtomobilizem.com

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
Slika
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Jeeeeee. So upoštevali moje mnenje in zbrisali omenjeno temo. Roka pravice še vedno rula :lol: :lol: :lol:
Slika
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

BMW in Alfa! Nekaj splošne primerjave, nekaj pa Alfa 156 proti BMW3

Oblika:
No tukaj ne bi izgubljal besed, je pa res, da je zadeva subjektivnega značaja. Vseeno pa: predlagam, da si denimo ogledate zadnjo izdajo Alfe 156 in BMW 3. No zame škoda izgubljati besed. Trojka me z obliko še nikoli ni preveč prepričala. Pa pustmo to.

Imidž:
Ok, itak je to dobro vidno v naši državi, pa tut drugje: Ko nek folk (največkrat sumljive inteligence) na tak ali drugačen - hiter način pride do denarja, je najboljše zdravilo za njegove komplekse in "travme", ki jih je doživljal ko še ni imel toliko denarja, najdražji BMW, Audi ali Mercedes. Čeprav sploh pojma nima o obnašanju, o avtih, sploh ve ne katere kombinacije pašejo skp, važno da se v družbi dokaže. Tak dandanes skor zagotovo ne bo kupil Alfe in prav je tako.
Zato v mojih očeh, lahko je v splošnem prepričanju ljudstva mnenje drugačno, ampak na mnenje ljudstva jez itak ne dam NIČ, imidž BMW-ja nekaj s čimer se sam ne bi ponašal. Predvsem zaradi¨"pameti in vedenja" vsaj polovice njegovih kupcev. Men so denimo "carji" tistih nekaj izjem, ki so in bodo v našem prostoru, pa tudi drugje po EU, za svoj stil, pa tudi užitke kupili napr. Maserati, dražjo Alfo,... Nekaj posebnega. Zelo fejst se mi zdi, ko se kak naš poslovnež pripelje v Nemčijo na sestanek s 166 napr., kljub temu, da tam raje vidijo svoje avte in da so določeni Nemci s tem včasih kar malo obsedeni.
Današnje Alfe niso poceni in tisti ki jo kupi, ve zakaj jo tudi ve kaj hoče, ima svoj stil, kar za kupce nemških zvenečih imen v polovici primerov ali več ne bi moral reči.

Kakovost, opremljenost
Ne bom reku, verjetno so detajli pri BMW predvsem izdelki bolje kot pri Alfi. Vendar pri Alfi doplačaš recimo par 100 tisočakov in imaš že zelo hudo notranjost, stilistično popolno, v barvni kombinaciji po želji. Poglejte si prenovljeno 156 v notranjosti - svetujem. Kaj pa pri BMW 3 dobiš v osnovni ceni???? Grdo črno plastiko, v kateri jez z mojimi očmi ne vidim nobene posebne kvalitete, oz. me sploh ne zanima kake kvalitete je, če z njo nisem zadovoljen. Barvne kombinacije v cenejših izvedbah so zame pri BMW slabe, sedeži prav tako, ni opore za roke, nobene posebnosti ne vidim. Če hočeš pri BMW lepo notranjost, dobre sedež se lahko pogovarjaš v več miljonih. Presneto dobro pa znajo napr. osnovne različice stolov slabo narediti (enako v trojki kot v petki), da bi te lahko utemeljeno prepričali k nakupu boljših stolov in doplačilo 1 - 2 miljonov. Hmmm.

Motorji:
No napr. če primerjamo 1,8 BMW - Alfa, mislim da ni debate - bolj prepriča Alfa.
2.0 JTS proti BMW 2.0 (mislm, da ni treba izgubljat besed)
3,0 Alfa - 3,0 BMW (ja tukaj je v prednosti BMW, kar se tiče porabe in navora, ampak BMW-jev motor je zelo nov, Alfin pa star, počakajmo na novi rod V6 od Alfe). Še vedno bi pa izbral Alfinega, ker mi 100% ustreza.

Voznost, podvozje:
Ne da se mi več na dolgo pisati, vendar, večji užitek mi je dinamično vozit Alfo kot BMW, ker nudi boljšo povezanost med strojem in vožnjo, zelo velike užitke, predvsem pri hitrostih do 140 po magistralkah, mislm da je občutelk v Alfi nenadomestljiv. Mejo je v Alfi lažje in bolj predvidljivio napovedati, kot tudi zelo visoko pri BMW. Pač sebe bolj čutim za volanom Alfe kot BMW, ampak to je tudi subjektivna ugotovitev. Edina svetla točka BMW-ja je zadnji pogon, z močnim motorjem se je kar užitek z njim igrat, pri motorju 1,8 pa tudi 2.0 pa mora za igrice biti na cesti vsaj voda, če ne že sneg, sam pol vse skp rata nevarno za kam se zaletet. Potem mislim, da je pri večjih hitrostih 170 +, BMW3 malo bolj prepričljiv kot Alfa 156.

Da ne bo kdo mislu da nabijam kar tko: Pri nas je bil BMW 320d, 530d, vozil sem še vweliko ostalih različic, tko da BMW poznam. Poznam tudi njegove težave, ki so se pri nas pojavljale, končna slika pa bi bila taka :x :x , če nam nebi tudi krepko po preteku garancije, le te zaradi nekoliko vez še vedno priznavali.

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Končno sem vozil še GTA, tako da lahko podam kratko primerjavo z BMW 330i turing. V bistvu primerjava ni mogoča, GTA je toliko boljša, da je v drugem razredu.


PS: Res je, v njo zadaj ne spraviš pralnega stroja! :lol: :D
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ja normalno, da je v drugem razredu. Kaj si pa ti mislil?

Žal u enem nižje ampak vseeno je dober avtomobil. Posebej z ročnim menjalnikom, ne on selespeed.

PS: Lepo ne, če zna BMW naredit športen avto s katerim se lahko celo z družino na morje pelješ. :lol: :D
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter, jaz bom tebi zanalašč zrihtal vsak mesec enega testnega BMWa, da ne boš več neumnosti pisal. Veš, včasih pomaga tudi, če kaj pelješ in šele potem sodiš.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Walter de' Silva napisal/-a:Ja normalno, da je v drugem razredu. Kaj si pa ti mislil?

Žal u enem nižje ampak vseeno je dober avtomobil. Posebej z ročnim menjalnikom, ne on selespeed.

PS: Lepo ne, če zna BMW naredit športen avto s katerim se lahko celo z družino na morje pelješ. :lol: :D
Midva bova še kolega postala! :mrgreen:
Slika
mikelis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: So Maj 08, 2004 1:37 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Otočec
Kontakt:

Precej zanimiva debata, ni kaj. Veliko različnih mnenj a so si na nek način podobna. Primerjati alfo s sprednjim pogonom z beemvejem z zadnjim. Različna svetova, različni fani. Beemvejevci so bili vedno nekaj ekstra, alfisti tudi. A ravno zaradi tega se lahko primerjata znamki. Morda nobeni drugi nista tako "ekstra" od drugih, razen morda ljubiteljev hrošča in spačka (spet dva nasprotna klana), kot ti dve. Kdor vozi alfo in kdor bmw, svojemu lepotcu odpusti tistih "nekaj" napak.
Kvaliteta in zanesljivost. Vemo, kaj je globalizacija in da se tovarne vse bolj povezujejo. So se že v 80. letih, samo se ni toliko govorilo o tem. V italianskih avtih so BOSCheve tohnikalije, in nasprotno. Celo slovenska ISKRA je med najpriznanejšimi izdelovalci ALTERNATORJEV. (mimogrede je beseda tekla o murčelagu - prednje luči zanj delajo v Saturnusu, kot tudi za večino drugih nemških ciz). Pregovorno so si italiani pridobili slab sloves glede kvalitete, nemci pa dobrega, francozi pa "s slabim plehom". A kaj je res? Poglejmo ADAC nemške statistike napak na avtih. NR1 je bil forf scorpio, potem laguna in tu nekje mercedes. Potem pa ostale zadeve. Zmagala je navadno tojota (pa tud japonci niso ne vem kaj - naš novi nissan almera je že kar neki servisa skozi dal). Glede pleha, zmagujejo francozi na kreš testih, elektronika zajebe nov audi a3 (pregorela neka varovalka za klimo in se je avto ustavu).
Pregovor, da je če crkne alfa to "italian", če pa crkne vw pa "smola", so neupravičene. Najkvalitetnejši avto v naši družini in sorodstvu je bila ALFA 164 Super V6TB, ki je naredila 199.000 KM z enim velikim servisom (pri zegi za okoli 550.000 SIT) in eno menjavo prvih vilic (30.000 SIT), in čist nč več. Torej ornk 100.000 servis, pa pika. V sorodstvu pa sem imel v mislih nove (pasat 1.9, nexia 1.5, rover 416, petka, nissan 1.5, samara 1.5, tvingo in xantia 2.0 activa turbo), ter rabljene (croma 2.0, lancia delta, punto, golf 1.6, pasat 1.6 D, accent, megane, ford orion). Pa še to je verjetno alfa zmagala samo zaradi vrhunske ohranjenosti in vzdrževanosti.
Zakaj pa so opustili pri alfi kopico revolucionarnih in delikatesnih podrobnosti in tehnologij pa naj odgovori FIAT. Alfa 75 je sam biser tehnologije. Pa avto ni nikoli bil popularen (razen v ljubiteljskih krogih), še bolj brca mimo je bila alfa 90. Prodajni hit pa je alfa 155 (bila), še vedno se jih veliko vozi, celo na mojem dvorišču stoji. Pa je poleg 145ke najbolj fiatovska alfa. Torej zato! poenotiti motorje, podvozja (croma 164, thema, saab 9000), in čimveč delov. Zato prvi kolesni pogon. Zato vrstni motorji, ki jim je treba pač dati tvinspark, da ni so res čist isti. alfi so revi vzeli še moj najljubši motor 1996 ccm V6 Turbo. Samo še trinula24 je res alfin. In njega povrtana izvedba GTA. Saj tud nemci toliko ne menjavajo tehnologijo, kot se marketing trudi prikazati. Folksov dizl je že kar iz leta 74, ko so ga za prvega golfiča naredli v principu isti (novi materiali, nova dodatna elektronika in pa sedaj pač SDI). Neposredni vbrizg v dizle pa je pogruntala firma MAN in ga prvič predstavla v tovornjaku leta 1923. Novost pač... Podvozja - McPerson je že zelooo star. res je, da je lancia (ki je bila prej izdelovalka kočij) pogruntala izjemn oveliko izboljšav, žal propadla na imiđu, ko se je povezala z amerikanci, ki so zapravilu ugled. Lamborgini, genialec za popravljanje kmetijskih strojev, pa je Enzu predlagal kaj drugega kot listnate vzmeti, pa ga je ta vrgu na cesto. In naredu je svoj avto.
Zapiranje vrat je drugačno pri bmv, kot pri alfah? Jest osebno nikoli nisem maral nemškega načina dihtung, ko moraš kljuko vtrgat, da zaloputneš vrata. Italiani lih tako tesnijo, pa se zapirajo vrata na "clap".

Torej čakajmo zamenjavo pri alfi, ko nam "more" končno ponudit kak nov strup v obliki motorja itd. BMWji pa ostanejo še vedno legende na drugi strani alp. Pa posebna BMW šola za zaimsko vožnjo (hihi - 75kot zna vozit tud kaka mamca, ker je lepo uravnotežena, pa brez posebne šole). Je pa tud vedno manj beemveja pred prvo osjo in vedno več zadaj. Pa akumolatorje vzat tišijo.
sam o navitosti pa sem že zadnjič neki namignil. Če je pred par leti benetonov motor v F1 žrl 63 litrov na 100, sesalne kolektorje na valj je imel 12cm premera, potem je jasno, da z vlivanjem goriva v mlinček dosežeš večjo moč. Ker pa tak motor doseže optimalni pretok in mešanje (zmesi) samo pri visokih obratih, so začeli delati variabilno geometrijo sesalniha kanalov. Mal gasa, tenka lukna, več gasa, večja lukna (venturijeva cev, pa fizika). Vse hočjo narest, da bo en avto za vse potrebe. Tu je tud Vtec not vštet. O GDI pa ni fora, da ne blo dnarja. Brca v temo je bila. Motor so podhranili z gorivom pri nižjih obratih, posledično prerevna zmes je bila škodljiva za motor (pregrevanje vitalnih delov - ventili...) in za okolje (katalizator ni deloval optimalno. V ostalem režimu delovanja motorja pa tako in tako nadoknadil vso porabo. Mitsubishi, pregovorno nepokvarljiv avtomobil, je do nedavnim, pa vse od leta 1983, prikrival in zavračal dejstva o mnogih tovarniških napakah. Krivili so uporabnike, seveda.

LP, zdeja pa poste na tole, da čez kak dan ali dva preberem, kaj ste napisali.
LP, mikelis
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

=D> lepo si napisal
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

zgolj nepomembna opazka:zakaj nihce vec nc ne napise na to temo?

najboljs so povedal angleski novinarji pri CAR-u;

ce avtocesti recete autobahn, je za vas BMW. ce ji recete AUTOSTRADA je za vas 156 gta.

mislim, da pri tovrstnih avtih denar ni tisti odlocilni faktor.to so avtomobili za duso, delani,da dosezejo isti cilj-biti balzam za dusco,ego...

nacinov, kako tem potrebam zadostiti je uffff....velik;maseratiji, MB, lambo, honda, alfa, fiat, suzuki, kia, landrover, saab....

vsaka od teh firm ma svoj predlog:na kupcu je, da se odloci.ker smo tukaj pretezno alfisti, je alfa zakon.itak. in nam gre v nos, da ima m3 boljsi motor. ampak VANOS ni cuore sportivo. tudi TS ni cuore sportivo. niti transaxle, JTD, JTS, designo di pininfarina,bertone(...) ampak nekaj vec. kaj to je, ne vem. jaz mislim, da je GTA boljsi avto od M3.

moja mama pa pravi, da je seat ibiza boljsi avto od obeh...

torej: men se zdijo tehnicne specifikacije v tej debati (ne povsem) nepomembne. vazno je tisto-nekaj. skupek vseh elektronskih kratic, fizikalnih enot in subjektivne izkusnje. nekaj je pisanje,debatiranje in modrovanje o avtomobilih. nekaj povsem drugega pa obcutek, nasmesek, manicno rezanje, ko motor tuli z 7000 obrati in te lima v zic, sovoznica pa ze mizi in zatrjuje, da se ne vsede vec s tabo v avto. :mrgreen:

pa naj,srecnez,sedis v GTAjki ali M3ki. ali pa v yugotu GVX.(ampak yugo bi pa pr 7000 obratih res razpadu. :mrgreen: )


howgh.
sapere aude
Odgovori
  • Informacija