///M3 vs GTA

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Byrkus napisal/-a:Tudi BMW-jev 318i je 2.0... 8) ;)
Damn, pa res #-o , jest sem pa mislu da tazadne dve cifre pomenta velikost motorja, a ni blo ponavad tko?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

opankar napisal/-a:
Byrkus napisal/-a:Tudi BMW-jev 318i je 2.0... 8) ;)
Damn, pa res #-o , jest sem pa mislu da tazadne dve cifre pomenta velikost motorja, a ni blo ponavad tko?
Jah bilo je, ampaks ej ves, nemci znajo zagnojiti vso stvar #-o
Slika
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Teo :mrgreen: :mrgreen:

1:
Po kakšni teoriji bi vanos moral s hitrostjo gibanja ventilov prilagajati njihov odmik? Če ga uravnava pri 9000rpm še ne pomeni, da ga mora 9000 krat v minuti spremenit ampak ga spremeni tako kot je za 9000 obratov optimalno in tam ostane če ne pride do sprememb pogojev.

2:
Se strinjam, da je neka omejitev za mehanske vzmeti. Ti si jo postavil pri okoli 12000 obratov. A ni to že ogromen potencial za navijanje? (50% več obratov?) Imajo pa recimo nekateri motocikli rdečo mejo tudi par tisoč obratov nad 12000 in to prav tako z navadnimi vzmetmi. Kako imate to pri vaši formuli rešeno? Tam si omenjal 19000 obratov.


Primerjav pa jaz teh dveh avtomobilov ne bi neposredno (156 in serija 3), ker ne sodita v isti rang. Že cena osnovnega modela je več kot miljon večja. Kot sam trdim bi serijo 3 uvrstil kak rang ali vsaj pol ranga višje. Res pa priznam, da alfisti to morda drugače vidite.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Vanos bi enostavno deloval samo, če bi nastavil gib ventila pri 7000o potem pa ga ne bi več spreminjal. Mislim, da tako deluje že sedaj, nisem pa prepričan, sigurno pa bi se z posegom v elektroniko to dalo spremeniti. Glede vzmeti pa dobro preberi še enkrat moj post, noter se pojavi beseda "standardne" vzmeti. Z menjavo z takšnimi, ki imajo manjše regulacijske čase, lahko odpraviš opisano težavo. Toliko o motociklih.


Za BMW pa mi prosim malo bolje povej kje je tisti en rang razlike, ki ga vidiš med 156JTS in 318i. Izpusti zadnji pogon, ki pri motornih močeh do 180HP še za normalnega uporabnika ni tako pomemben. namreč takšen avto je precej časa stal poleg 156 na našem dvorišču in sem naredil kar nekaj kilometrov z njim, pa me zanima, če si ti opazil iste stvari kot jaz?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

V čem vidim razliko:

Kot 1. je to kvaliteta izdelave ki je pri BMW-ju top. Nikjert nič škripanja, vrata se zapirajo s čisto drugačnim zvokom, materiali in barvne kombinacije so bolj prijetni in kvalitetni.
Potem je tu udobje. Alfini bencinski motorji so precej glasni. Notranjost je slabo izolirana in meni preglasna. Slišiš tuljenje motorja, luknje v cesti in sam trušč od gum. Bmw je v vsem tem bolj uglajen. (Mercedes pa je recimo tu razred zase)
Potem recimo BMW deluje navznoter bolj prostorno in svetlo. Tudi zadaj je, vsaj kolikor se jaz spomnim več prostora. (Mogoče pa imela gospodična v alfi le bolj dolge noge :) )
Alfi v prid pa štejem malo bolj poskočen motor. Čeprav se nisem vozil z 318 ampak 320 je bil alfin 1.8TS nekako bolj prepričjiv. Po opremi pri alfi za enak denar zagotovo več dobiš.

In na koncu je tu sam ugled avtomobila. Pa ne mislim pretekle uspehe ampak izklučno bmw kot statusni simbol (in ne samo pri nas!), ki avtomatsko že sam po sebi vzbuja zavist. Temu primerna je tudi cena skor cel milijonček večja.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:V čem vidim razliko:

Kot 1. je to kvaliteta izdelave ki je pri BMW-ju top. Nikjert nič škripanja, vrata se zapirajo s čisto drugačnim zvokom, materiali in barvne kombinacije so bolj prijetni in kvalitetni.
Potem je tu udobje. Alfini bencinski motorji so precej glasni. Notranjost je slabo izolirana in meni preglasna. Slišiš tuljenje motorja, luknje v cesti in sam trušč od gum. Bmw je v vsem tem bolj uglajen. (Mercedes pa je recimo tu razred zase)
Potem recimo BMW deluje navznoter bolj prostorno in svetlo. Tudi zadaj je, vsaj kolikor se jaz spomnim več prostora. (Mogoče pa imela gospodična v alfi le bolj dolge noge :) )
Alfi v prid pa štejem malo bolj poskočen motor. Čeprav se nisem vozil z 318 ampak 320 je bil alfin 1.8TS nekako bolj prepričjiv. Po opremi pri alfi za enak denar zagotovo več dobiš.

In na koncu je tu sam ugled avtomobila. Pa ne mislim pretekle uspehe ampak izklučno bmw kot statusni simbol (in ne samo pri nas!), ki avtomatsko že sam po sebi vzbuja zavist. Temu primerna je tudi cena skor cel milijonček večja.
Alfa je glasnejša, a vsaj meni malo bolj udobna. Motor je 2.0 od BMW ravno toliko hiter kot 1.8 od alfe, a je alfin boljši za vozit in daje vozniku boljši občutek, pri vožnji v mestni gneči zmaga BMW. Lega je pri obeh dobra, a zopet daje alfa boljši občutek in zato voznik vozi malo hitreje, ker je bolj siguren. Prostoren je BMW eno malenkost bolj in izdelan je kvalitetneje, oblikovno pa je hladnejši. Na spolzki cesti je alfa hitrejša in mnogo lažje obvladljiva, tudi mojstri drsenja z zadkom so z alfami malenkost hitrejši. Menjalnik ima BMW malenkost bolši, z izjemo zadnje prestave, ki se včasih malo zatika(serija 3, vsi modeli, ki smo jih imeli doma). Ugled ima BMW trenutno boljši, prav tako bolje drži ceno in je dražji.


Ta del teksta sem napisal po nareku moje mame, ki sem jo vprašal za mnenje o BMWjih, da ne boš vedno razočaran nad mojo neobjektivnostjo. Vozila jih je mnogo več kot vsi tukaj na forumu in ne zgodi se, da si ob predstavitvi noveag modela te znamke, ne bi vzela tega testnega za teden ali dva. V nakup je še niso prepričali. Sam sem do BMWjev bolj kritičen in razen minija noben ni prepričal. OK, prepričal me je 530d, novi. Vseeno pa ne bi menjal svoje alfe za BMWja, pa čeprav bi ga lahko dobil z izrednim popustom. Kot zanimivost pa ti lahko povem, da smo pri nas doma imeli vse od leta 1968 do 1995 BMWje, vse od 2002 do 520i, sedaj pa bomo pač imeli naslednjih 30 let alfe. Nam pač ustrezajo pa čeprav morda kdo ne vidi razumske note v tem.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:V čem vidim razliko:

Kot 1. je to kvaliteta izdelave ki je pri BMW-ju top. Nikjert nič škripanja, vrata se zapirajo s čisto drugačnim zvokom, materiali in barvne kombinacije so bolj prijetni in kvalitetni.
Potem je tu udobje. Alfini bencinski motorji so precej glasni. Notranjost je slabo izolirana in meni preglasna. Slišiš tuljenje motorja, luknje v cesti in sam trušč od gum.
to kar si napisu je zame bedarija.
a k grem jz kupt avto gledam barvne kombinacije pa kako se zapirajo vrata in če je plastika na armaturi dobra na otip???
:lol: :lol:
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Alfa dovro konkurura BMW-ju in 156 se je na AutoBildovem testu malenkost boljše odrezala.

Preverite rezultate slovenskega pokala SNP (N-2000), kjer sta zadnjih par let kraljevala racingboy in njegov moštveni kolega(V njunih rokah so z izjemo enega vsi naslovi v GHD in CHD zadnjih 3 let). Zakaj ta pokal? Ker gre za razmeroma malo predelane avtomobile in ne kot pri ETC, ki praktično nima veze več s serijskim avtomobilom.
BMW očitno nima tako dobre lege in še precej težji je, tako, da vsaj kar se tiče 2.0 motorja nudi Alfa več užitkov.

BMW in Alfa sta oba dobra avtomobila, res se pri malenkostih okoli izdelava bolj izkaže BMW, kakor tudi pri praznenju računa pri nakupu.
Kolikor denarja, toliko muzike.
Alfo manj preplačaš in dobiš precej več avta za manj denarja, drugo je pa stvar okusa, kako bi bilo, če bi bilo vsem všeč isti avtomobili...

Glede barvnih kombinacij, se pa nekak nebi strinjal z DaSilvo.
Ve se kje je doma moda in kje so mojstri designa. Mogoče kdaj še preveč časa posvetijo šminki kot pa kvaliteti izdelave. Bolj moderne in estetske rešitve najdeš pri Alfi, BMW pa se je vsaj do zadnjih modelov držal bolj klasičnih rešitev.

Glede izdelave pa ima verjetno prav.
Najboljša tehnika je doma v Italiji, kakovost izdelave se na srečo izboljšuje... Kako se pa v Nemčiji dela smo pa bili priča, ko se je raje ukinilo DTM, ko je preveč suvereno kraljevala po njihovo neugledna kripa.
Sicer se pa v F1 vidi, kaj naredi italjanska tehnika, sestavljena sestavljena z nemško natančnostjo in nadzorom.
Tehnika je vedno bila doma na Apeninskem polotoku, tudi s šlamparijo so si pa zapravili del ugleda, ki ga bodo nedvomno dobili nazaj, nenazadnje gredo tudi oni v korak s časom, kar pa nebi govoril za nekatere nemške znamke, ki so po kvaliteti daleč od ugleda, ki ga imajo, in očitno gradijo le še na preteklih zaslugah...
Sicer pa številke prodanih AR156 v Nemčiji govorijo svoje. :wink:

Sicer pa, če na Alfi kaj crkne je najverjetneje kaj v zvezi z elektroniko, na tej pa piše BOSCH. :lol:

P.S.
Alfin motor se mora slišat!
Enim je to všeč, drugim pač ne...

P.S.2
Očitno smo zašli s teme in če se vrnem nanjo, bom kjub temu, da sem zaprisežen alfist priznal, da je M3 boljši od GTA.
Čeprav če bi zbral denar za GTA, bi tud še tist dodatek, do M3, pa bi vseeno raje vozil alfo, mogoče zato, ker sem teslo ali pa enostavno, ker sanjam o tem.
Kakor koli obrnete je motor v GTA v osnovi nespremenjen že več kot 10 let, zato tudi pripravljajo nove V6 (žal v navezi z GM)...
GTA je na zečetku svojih poti, M3 pa se z evolucijo razvija in postaja iz generacije v generacijo boljši. Alfi je uspel izjemen prvi korak, če bo ujela in mogoče prehitela M3 pa bo potreben čas, znanja je verjetno dovolj, čeprav z GM motorji dvomim.
Zadnjič spremenil zombi, dne Če Apr 15, 2004 9:25 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Ti ne vem kje vsi našel v BMWju udobje....Mislm, ko se usedeš na vozniški zic ma tok placa not k v Fičotu....Kolega ne vsak način hoče BMWja tko, da sva šla skupi gledat. Prva stvar k se usedu not je reku. "u to je pa zame, k je blazno utesnjen"......
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Uh lepo ste se razpisali.

Teo, to kaj je tvoja mama opisala je nekaj takega kaj sem jaz mislil izraziti.

Coure, ja točno tak. In še parim stvarem posvečam pozornost. Priznam pa, da mi je bmw zaenkrat predrag. Bom malo varčeval za serijo 1. Kako pa ti avto kupuješ? Po principu raje eno staro škatlo kjer vse škripa in tuli namesto usnja in kroma. Vse v prid 0.x sekunde boljšim pospeškom in malenkostne prednosti v legi?

Zombi:
Kje je ta Autobildov test? Autobild je recimo znan da spotolče še tako dobro Alfo! Celo Seat Leon Top Sport je v testu premagal 156GTA.

KDAJ SO UKINLI DTM? NIKOLI! Alfa je pokal DTM-a zmagala le leta 93 in NIKOLI več. DOKAZ

S tem sem mislil število barvnih kombinacij ki jih imam na izbiro. O lepoti se res ne splača kregat, ker je subjektivna.

Najboljša tehnika doma v Italiji? Da se ne bom smejal no. Zadnjih 25 let se ne spomnim pomembne inovacije, ki bi jo uvedli Italijani.
Če misliš na Ferrari, potem v isti sapi poglej proračun zadnjih 7 let pa boš videl zakaj zmagujejo. Kje pa so bili pred Šumaherjem. Poleg tega je Šumaher Nemec, Jean Todt Francoz, Ross Brawn Anglež. Res pa da je šef motorjev Italjan.

Po tej logiki je torej najnovejši mercedes S600 slabši avto od clia V6, ker gre počasneje v ovinke in ni dirkalno naravnan?
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Walter de' Silva napisal/-a:Uh lepo ste se razpisali.

Po tej logiki je torej najnovejši mercedes S600 slabši avto od clia V6, ker gre počasneje v ovinke in ni dirkalno naravnan?
tole je pa bolj mobisux logika, tega upam da še ni na našem forumu
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:


Coure, ja točno tak. In še parim stvarem posvečam pozornost. Priznam pa, da mi je bmw zaenkrat predrag. Bom malo varčeval za serijo 1. Kako pa ti avto kupuješ? Po principu raje eno staro škatlo kjer vse škripa in tuli namesto usnja in kroma.
tega ne razumem čist.
kaj si hotu povedat z usnjem in kromom??
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:
Najboljša tehnika doma v Italiji? Da se ne bom smejal no. Zadnjih 25 let se ne spomnim pomembne inovacije, ki bi jo uvedli Italijani.
Če misliš na Ferrari, potem v isti sapi poglej proračun zadnjih 7 let pa boš videl zakaj zmagujejo. Kje pa so bili pred Šumaherjem. Poleg tega je Šumaher Nemec, Jean Todt Francoz, Ross Brawn Anglež. Res pa da je šef motorjev Italjan.

Po tej logiki je torej najnovejši mercedes S600 slabši avto od clia V6, ker gre počasneje v ovinke in ni dirkalno naravnan?

Samo tko inovacije - Fiatov konceren je iznajdel neposreden vbrizg predstavljen je bil v Cromi (~'88 ), iznajdel je tudi Common Rail vbrizg goriva (~'97), ki ga trenutno uporablja večina sodobnih dizlov, delajo pa tudi ene redkih bencinskih motorjev (JTS, ~'03) z direktnim vbrizgavanjem, ki delujejo tudi na naš usran "95" bencin, na katerega NE dela PSAjev motor (HPi), VAGov FSI ne dela optimalno (večja poraba goriva, ker ni pravih oktanov), Mitsubishi pa je nehal s proizvodnjo njegovega GDI v osebnih avtih, ker nimajo $$$ za nadaljni razvoj.

Ima pa ta konceren ziher še kup inovacij v zadnjih 25 letih. Največja napaka je, ker to potem širijo naprej za đabe - torej NE patentirajo in prodajajo (s čimer bi ziher lahko krili precejšni del stroškov nadaljnega razvoja), ampak dajo na voljo vsem ostalim, da so up-to-date s sodobno tehnologijo (primer - Common Rail, ki je res velik korak za dizle).

Ferrari F1 - ja, od kje pa dobi $$$? Tudi to je en velik del, ki precej zažira v koncernski $$$. Itak pa je Toyota v tem letu konkretno povečala svoj fond, pa še vedno ni rezultatov.

No ja, jest se ne bom kregal, ker drugače imaš cool poste, samo z inovacijami si pa pihnil.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Uh koliko kreganja, za stvari o katerigh nimamo pojma. Z naslovno temo sem prosil za konstruktivno pisanje, ne pa za vcasih zelo podle izjave. Mislim, da je v nasi ljubi Sloveniji zelo malo poklicanih (izbranih), da lahko dajo objektivne in kvalitetne kritike avtomobilov. Na zalost je med njimi melo ali nic novinarjev, saj lahko vcasih v "strokovnih revijah" zasledis velike neumnosti. Da se še sam ne oddaljim od teme FIAT....
Sam osebno menim, da je FIAT v fazi (po Sokratu) samoočiščevanja in spoznavanju svojih napak, ki so jih pripeljale do 6 milijard $ izgube. Spoznali so, da je kakovost izdelave svetinja preživetja in to je bistveno. Prizadevajo si, da bi bili njihovi avtomobili kvalitetni, zato so naprimer pri alfi ustanovili oddelek s 150 inženirji, ki od prve packe na listu in do zadnjega avtomobila iz serije skrbijo za kvaliteto. Glede norčevanja iz Ferrarija: menim da je to del Koncerna (FIAT S.P.A.) po katerem se lahko vsi zgledujejo, zato se mi zdijo vsake (negativne) kritike ogledalo avtorja le-teh. Glede SKUPNEGA VODA: Fiat je ze v poznih 80-h pri Cromi uvedel direktni vbrizg goriva, ki ga je izdeloval Magneti Marelli (MM). Pri snovanju novih dieslov so prišli na idejo common raila, ki jo zaradi kompleksnosti niso upali (hoteli) sami (oz MM) realizirati, zato so se povezali z BOSCH-em, ki je takrat uspešno izdeloval BOSCH pumpce, ampak je bil zalogaj tudi zanj prevelik. Tako sta si FIAT in BOSCH poiskala tretjega partnerja ki je bil MB. Skupaj so realizirali verjetno najvecji projekt po izzumu dieselskega motorja. Ne trdim, da je vse napisano 100% res, je pa v temu vsekakor veliko resnice. Preživetje Fiata je bilo res vprašljivo še pred enim letom, ampak sam osebno menim, da so se iz hudih časov deloma že izvlekli, saj je operativna izguba (ali kako se temu že reče - nisem ekonomist, ampak strojnik) v drugem trimesečju zmanjšala na 25 miljončkov $, kar je bistveno manj z lanskimi milijardami. Če bodo delali take avtomobile, kot je Nova Panda in Panda Suv, Idea, Lanca Y tudi v segmentu C in D ob ustrezni kvaliteti, potem se nimajo nicesar bati. Ne pozabimo tudi na ALFO, ki namenoma podaljšuje življenje alfi 156 in 166, saj namerava v nekaj letih (dobrih 2) narediti povsem novo serijo avtomobilov v vseh razredih s katerimi bodo naskocili ameriški trg, potem se bo njihova prodaja iz evropskih 200.000 avtov letno realno povečala na vsaj 400.000 se pravi podvojila, kot se je to zgodilo z maseratijem, potem pa bodo linije FIAT AUTA zopet blizu 100% zasedenosti. Dovolj za danes. Če se kdo z menoj ne strinja, naj mu povem, da pri meni štejejo samo argumenti, zato naj me, če že tako hoče, zatre samo z njimi. LP vsem, ki se strinjajo z mano in tudi testim, ki se ne.
Celotna zgodba okoli direktne vbrizga z enega drugega foruma.

Revijo pa uapm, da bom našel na podstrehi in skeniral članek.
Nisem 100% prepričan, da je ravno AvtoBild je pa vsekakor nemška revija, kupil sem, ko sem bil v Nemčiji.

DTM se je preoblikoval v ITC
Ab der Mitte der Saison wurde die Stimmung durch immer lauter werdende Gerüchte um einen Opel oder Alfa Ausstieg stetig schlechter. Mercedes pochte auf den abgeschlossenen schriftlichen Vertrag für 1997, doch Opel wollte die Kosten (>100 Mio DM) nicht mehr weiter tragen, da sie keine der Summe entsprechende Werbewirkung feststellen konnten. Die Alfas sollten 1997 immerhin noch mit dem JAS-Team eingesetzt werden, um die ITC zu retten. Nun stehen ca. 4000 Mechaniker, Ingenieure, Fahrer, usw. und Millionen Fans auf der Straße.

Prevajat se mi ne da, lahko ša boš razbral, kako je Mercedes, uničil serijo, ker ni bil več sposoben sledi tempu alfe in to leto prevladujočem Oplu (največ zamg je to leto dosegel Alessandro Nannini z Alfo 7, ni pa bilo dovolj za naslov, zaradi prerivanj in izletov...). Opel pa prištevajo k Nemcem takrat, ko je potrebno, drugič pa spet ne in je bolj GM-ov...
Eno so naslovi pri posameznikih, drugo pa pri znamkah ina moštvih.
Po tem letu pa DTM/ITC-ja ni do leta 2000 (kar lahko preveriš na svojem linku).
Leglo spora pa je bil še Alfin štirikolesni pogon...
Bojda se pa Alfa pripravlja, da bi stopila zopet v DTM, tako kot je leta 93 osvojila naslov v svoji prvi sezoni.

Letos v ETC po prvi Driki Vodi Farfus (alfa 156), pri znamkah BMW (2 alfi sta se zrinili), med moštvi pa Autodelta (Alfa 156)

(DTM 2500ccm, ETC 2000ccm)

Pa se bom še jaz dotaknil F1.
Pa poglejmo nemška moštva.
Ti šment saj ga sploh ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sta samo dva proizvajalca motorjev, pa še to za enaega nebi mogel 100% trdit o germanskem poreklu.
Mercedes ne premore niti svojega motorja, gre namreč za ilmorjeve motorje. tovarna ilmor domuje v Angliji in je sedaj po večjem nakupu delnic že pod 100% lastništvom mercedesa v začetku pa ni bila.

Proti BMW-ju nimam nič, celo prepričan sem, da bi bili najresnejši kandidati za naslov, če bi bili sposobni (ali se lotili) narediti polek motorja še cel avto, tako pa Angleži vse zajebejo s svojim preveč klasičnim pristopom, kjer so skeptični do vseh inovacij, dokler ni skoraj že prepozno. Mogoče bo BMW kdaj prvak samo z McLarnom sigurno ne. Enostavno ni več čas, kjer se da zmagovat samo s klasičnimi kompromisi in skoraj nič tveganja.
Zadnjič spremenil zombi, dne Če Apr 15, 2004 9:24 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Walter de' Silva napisal/-a:Zadnjih 25 let se ne spomnim pomembne inovacije, ki bi jo uvedli Italijani.
Izjava leta. Jaz pa se ne spomnim nobenega človeka ki je v zadnjih 25 letih dobil Nobelovo nagrado. Mar to po isti logiki pomeni da je ni nihce dobil??


Sicer pa so neumna prerekanja kdo je imel več inovacij. Tisti ki je prej začel na nekem področju ima pač več izkušenj. Tudi denar in politika dosti prispevata k razvoju. Glede same pameti pa je neumno mislit da je nek narod bolj "pameten" ali inovativen....
Mah, brez veze.
Odgovori
  • Informacija