Damn, pa res , jest sem pa mislu da tazadne dve cifre pomenta velikost motorja, a ni blo ponavad tko?Byrkus napisal/-a:Tudi BMW-jev 318i je 2.0...
Damn, pa res , jest sem pa mislu da tazadne dve cifre pomenta velikost motorja, a ni blo ponavad tko?Byrkus napisal/-a:Tudi BMW-jev 318i je 2.0...
Jah bilo je, ampaks ej ves, nemci znajo zagnojiti vso stvaropankar napisal/-a:Damn, pa res , jest sem pa mislu da tazadne dve cifre pomenta velikost motorja, a ni blo ponavad tko?Byrkus napisal/-a:Tudi BMW-jev 318i je 2.0...
Alfa je glasnejša, a vsaj meni malo bolj udobna. Motor je 2.0 od BMW ravno toliko hiter kot 1.8 od alfe, a je alfin boljši za vozit in daje vozniku boljši občutek, pri vožnji v mestni gneči zmaga BMW. Lega je pri obeh dobra, a zopet daje alfa boljši občutek in zato voznik vozi malo hitreje, ker je bolj siguren. Prostoren je BMW eno malenkost bolj in izdelan je kvalitetneje, oblikovno pa je hladnejši. Na spolzki cesti je alfa hitrejša in mnogo lažje obvladljiva, tudi mojstri drsenja z zadkom so z alfami malenkost hitrejši. Menjalnik ima BMW malenkost bolši, z izjemo zadnje prestave, ki se včasih malo zatika(serija 3, vsi modeli, ki smo jih imeli doma). Ugled ima BMW trenutno boljši, prav tako bolje drži ceno in je dražji.Walter de' Silva napisal/-a:V čem vidim razliko:
Kot 1. je to kvaliteta izdelave ki je pri BMW-ju top. Nikjert nič škripanja, vrata se zapirajo s čisto drugačnim zvokom, materiali in barvne kombinacije so bolj prijetni in kvalitetni.
Potem je tu udobje. Alfini bencinski motorji so precej glasni. Notranjost je slabo izolirana in meni preglasna. Slišiš tuljenje motorja, luknje v cesti in sam trušč od gum. Bmw je v vsem tem bolj uglajen. (Mercedes pa je recimo tu razred zase)
Potem recimo BMW deluje navznoter bolj prostorno in svetlo. Tudi zadaj je, vsaj kolikor se jaz spomnim več prostora. (Mogoče pa imela gospodična v alfi le bolj dolge noge )
Alfi v prid pa štejem malo bolj poskočen motor. Čeprav se nisem vozil z 318 ampak 320 je bil alfin 1.8TS nekako bolj prepričjiv. Po opremi pri alfi za enak denar zagotovo več dobiš.
In na koncu je tu sam ugled avtomobila. Pa ne mislim pretekle uspehe ampak izklučno bmw kot statusni simbol (in ne samo pri nas!), ki avtomatsko že sam po sebi vzbuja zavist. Temu primerna je tudi cena skor cel milijonček večja.
to kar si napisu je zame bedarija.Walter de' Silva napisal/-a:V čem vidim razliko:
Kot 1. je to kvaliteta izdelave ki je pri BMW-ju top. Nikjert nič škripanja, vrata se zapirajo s čisto drugačnim zvokom, materiali in barvne kombinacije so bolj prijetni in kvalitetni.
Potem je tu udobje. Alfini bencinski motorji so precej glasni. Notranjost je slabo izolirana in meni preglasna. Slišiš tuljenje motorja, luknje v cesti in sam trušč od gum.
tole je pa bolj mobisux logika, tega upam da še ni na našem forumuWalter de' Silva napisal/-a:Uh lepo ste se razpisali.
Po tej logiki je torej najnovejši mercedes S600 slabši avto od clia V6, ker gre počasneje v ovinke in ni dirkalno naravnan?
tega ne razumem čist.Walter de' Silva napisal/-a:
Coure, ja točno tak. In še parim stvarem posvečam pozornost. Priznam pa, da mi je bmw zaenkrat predrag. Bom malo varčeval za serijo 1. Kako pa ti avto kupuješ? Po principu raje eno staro škatlo kjer vse škripa in tuli namesto usnja in kroma.
Walter de' Silva napisal/-a:
Najboljša tehnika doma v Italiji? Da se ne bom smejal no. Zadnjih 25 let se ne spomnim pomembne inovacije, ki bi jo uvedli Italijani.
Če misliš na Ferrari, potem v isti sapi poglej proračun zadnjih 7 let pa boš videl zakaj zmagujejo. Kje pa so bili pred Šumaherjem. Poleg tega je Šumaher Nemec, Jean Todt Francoz, Ross Brawn Anglež. Res pa da je šef motorjev Italjan.
Po tej logiki je torej najnovejši mercedes S600 slabši avto od clia V6, ker gre počasneje v ovinke in ni dirkalno naravnan?
Celotna zgodba okoli direktne vbrizga z enega drugega foruma.Uh koliko kreganja, za stvari o katerigh nimamo pojma. Z naslovno temo sem prosil za konstruktivno pisanje, ne pa za vcasih zelo podle izjave. Mislim, da je v nasi ljubi Sloveniji zelo malo poklicanih (izbranih), da lahko dajo objektivne in kvalitetne kritike avtomobilov. Na zalost je med njimi melo ali nic novinarjev, saj lahko vcasih v "strokovnih revijah" zasledis velike neumnosti. Da se še sam ne oddaljim od teme FIAT....
Sam osebno menim, da je FIAT v fazi (po Sokratu) samoočiščevanja in spoznavanju svojih napak, ki so jih pripeljale do 6 milijard $ izgube. Spoznali so, da je kakovost izdelave svetinja preživetja in to je bistveno. Prizadevajo si, da bi bili njihovi avtomobili kvalitetni, zato so naprimer pri alfi ustanovili oddelek s 150 inženirji, ki od prve packe na listu in do zadnjega avtomobila iz serije skrbijo za kvaliteto. Glede norčevanja iz Ferrarija: menim da je to del Koncerna (FIAT S.P.A.) po katerem se lahko vsi zgledujejo, zato se mi zdijo vsake (negativne) kritike ogledalo avtorja le-teh. Glede SKUPNEGA VODA: Fiat je ze v poznih 80-h pri Cromi uvedel direktni vbrizg goriva, ki ga je izdeloval Magneti Marelli (MM). Pri snovanju novih dieslov so prišli na idejo common raila, ki jo zaradi kompleksnosti niso upali (hoteli) sami (oz MM) realizirati, zato so se povezali z BOSCH-em, ki je takrat uspešno izdeloval BOSCH pumpce, ampak je bil zalogaj tudi zanj prevelik. Tako sta si FIAT in BOSCH poiskala tretjega partnerja ki je bil MB. Skupaj so realizirali verjetno najvecji projekt po izzumu dieselskega motorja. Ne trdim, da je vse napisano 100% res, je pa v temu vsekakor veliko resnice. Preživetje Fiata je bilo res vprašljivo še pred enim letom, ampak sam osebno menim, da so se iz hudih časov deloma že izvlekli, saj je operativna izguba (ali kako se temu že reče - nisem ekonomist, ampak strojnik) v drugem trimesečju zmanjšala na 25 miljončkov $, kar je bistveno manj z lanskimi milijardami. Če bodo delali take avtomobile, kot je Nova Panda in Panda Suv, Idea, Lanca Y tudi v segmentu C in D ob ustrezni kvaliteti, potem se nimajo nicesar bati. Ne pozabimo tudi na ALFO, ki namenoma podaljšuje življenje alfi 156 in 166, saj namerava v nekaj letih (dobrih 2) narediti povsem novo serijo avtomobilov v vseh razredih s katerimi bodo naskocili ameriški trg, potem se bo njihova prodaja iz evropskih 200.000 avtov letno realno povečala na vsaj 400.000 se pravi podvojila, kot se je to zgodilo z maseratijem, potem pa bodo linije FIAT AUTA zopet blizu 100% zasedenosti. Dovolj za danes. Če se kdo z menoj ne strinja, naj mu povem, da pri meni štejejo samo argumenti, zato naj me, če že tako hoče, zatre samo z njimi. LP vsem, ki se strinjajo z mano in tudi testim, ki se ne.
Ab der Mitte der Saison wurde die Stimmung durch immer lauter werdende Gerüchte um einen Opel oder Alfa Ausstieg stetig schlechter. Mercedes pochte auf den abgeschlossenen schriftlichen Vertrag für 1997, doch Opel wollte die Kosten (>100 Mio DM) nicht mehr weiter tragen, da sie keine der Summe entsprechende Werbewirkung feststellen konnten. Die Alfas sollten 1997 immerhin noch mit dem JAS-Team eingesetzt werden, um die ITC zu retten. Nun stehen ca. 4000 Mechaniker, Ingenieure, Fahrer, usw. und Millionen Fans auf der Straße.
Izjava leta. Jaz pa se ne spomnim nobenega človeka ki je v zadnjih 25 letih dobil Nobelovo nagrado. Mar to po isti logiki pomeni da je ni nihce dobil??Walter de' Silva napisal/-a:Zadnjih 25 let se ne spomnim pomembne inovacije, ki bi jo uvedli Italijani.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov