Update:
Zamenjan še motorček prostega teka in senzor položaja dušilne lopute (cca 200€ + 3x pot v LJ).
Našlo se je tudi nekoliko razmajan senzor za ECU za temperaturo hladilne vode.
Aja pa še lep dogodek pri Avtomotiv Radu (Avtohiša Odar Lesce), kjer sem nabavil senzor:
- kličem v torek, če bi se dalo pri njih dalo dobit senzor oz. naročit
odgovor je, da nimajo na zalogi vendar lahko naročijo, pa cena bo sigurno nižja, kot pa v LJ
- v sredo se oglasim pri njih z listom iz knjige rezervnih delov s sštevilko rezervnega dela
odgovor se glasi, bomo naročili, cena je pa okoli 20€
- v petek dobim klic, da je senzor prispel, vendar je žal cena nekoliko višja: nekaj več kot 23€ (no ja, bo že si mislim)
- v ponedeljek se oglasim pri njih in najprej povprašam če dajo kaj popusta na gotovino (praktično v vseh trgovinah z avtodeli ga dobim od 5 - 20%)
odgovor je, da na rezervne dele ni popusta (OK pa dajte tiste 3% raje banki si mislim in si pripravim kartico)
tip naredi račun in izjavi: Tole bo nekaj več kot 27€
no v tem trenutku je bilo pa dovolj: tipu najprej zastavim vprašanje, če je stvar vsak dan dražja in me začudeno gleda.
Predstavim mu komplet proceduro njihovega nategovanja, nakar se izgovarja na šefa, a ker je imel še nekaj strank, je končna cena 23,20€ na kartico.
Ko je končno prišel vikend in se je našel čas še za menjavo snzorja, nas je čakalo presenečenje: senzor ni pravi.
Sicer priključek za kable je enak, ampak navoj je bil skoraj še enkrat debelejši in ker je bil vikend ni bilo možno nič narediti, razen počakat na ponedeljek.
V ponedeljek se zapeljem do njih in jim povem, da so mi dobavili napačen senzor (naročil sem ga po kataloški številki iz Daewoo kataloga rezervnih delov).
Najprej veliko začudenja, kako saj so prave številke na računu.
K sreči živimo v dobi interneta in se da izbrskat vse mogoče stvari, tudi sliko senzorja, zraven originalne škatlice z enako cifro, kot sem naročil.
Pokažem mu sliko in še senzor iz Nubire, nakar no malem momlanju in brskanju po papirjih, pride prodajalec do zaklučka: napaka se je zgodila v LJ (no ja vsak izgovor je dober, pa tudi če ga pes na repu prinese).
No še nekaj telefonskih klicov prodajalca in baje bo senzor v torek pri njih -pokličem naj jih ob 10h.
Kličem v torek ob 10.30 - senzorja ni, mogoče jutri.
Kličem v sredo ob 12h - senzor je.
V četrtek (prej nisem imel časa) zamenjam napačen senzor za njihov slab ponaredek, čeprav obljubljajo, da prodajajo samo originale (sicer ne vem čigave ), ampak vsaj paše v glavo Nubire.
Zaključek: nekeko imam občutek, da so se baraboni iz Daemobila LJ priselili tudi na gorenjsko.
No pa še najnovejša ugotovitev, na priporočilo iz Kia foruma, naj odklopim senzor za hitrost na menjalniku:
Motor je res prvič v času našega lastništva zaviral, ko si spustil gas.
Kmalu zatem je sledil trenutek streznitve:
- najprej se je prižgala MIL lučka (check engine) - in občasno ugasnila in se ponovno prižgala - žmigovc
- pa ko si nekaj časa zaviral z motorjem in stisnil sklopko je pa crknil v polovici primerov - zanimivo je vozit avto, ko ne dela servo volan, sploh, ko je treba na hitro zavit in se ustavt
Sedaj je spet po starem, ker je postalo še bolj nevarno za vozit kot prej.
Ugotovitev - program ECU-ja je popolnoma
zavožen.
Pa še vprašanje: ali ima kdo kak vmesnik za komunikacijo z daewoojem - ALDL, ker moj ne dela oz. meče ene čudne rezultate.
PS
Če se pa na vse skupaj gleda iz dobre plati, potem ima pa Nubira še nekaj več v opremi kot moja Bella - tempomat ...