lučka za olje gori

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

...in sicer samo ko se mašina vrti na več kot cca. 1000 obratov...Kaj to pomeni?na sumu imam tlačni ventil...ima mogoče kdo kakšno drugo razlago?...kakšni so ponavadi vzroki da se take težave pojavijo?...res da sem ga takrat kar dobro tišal op AC( 180-200)...sam olje je čisto frišno zamenjano tko da...ne bi smelo bit problem....
koliko pa pride drugače nova oljna pumpa in tlačni ventil, oz. na kok kilometrov se priporoča menjava?
urse
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 228
Pridružen: Sr Nov 15, 2006 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kras

lahko ti pumpa ne daje dovolj velikega pritiska se ni za je... stem da ne kej zariba ,ma ta avto merilc tlaka? kolko pritiska ti kaže?
sam gas in dowge luči
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

drugače pa gre za Lancio Kappo, 2.0, 20V, 155KM...Po števcu prevoženih 150tkm...števca za tlak olja nima...olja je dovolj...tako da je sigurno vprašanje oljnega tlaka ki ga pri nizkih obratih ni dovolj...jutri se odpeljem na servis da vidm kaj bodo "mojstri" rekli;)
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

..hmm...ja pravijo pri Veitu da je treba kr pumpo zamenjat...in sicer bo koštal celih 700€!!!mislm...če to ni mal pretirana cena za pumpo....no ne vem...kaj pravite?...kaj pa varjanta, da se da rabljeno pumpo not?je to ful rizično oz. ali se da na rabljeni pumpi videt če je ok, ali če ni?...Ima kdo izkušnje s tem? poleg tega pa še vedno nisem čist prepričan da je res pumpa kriva za to...ima kdo kakšno idejo, kaj bi se še dalo preverit?en mehankar je celo reku da je možnost da je filter olja kriv; olje je bilo namreč menjano prejšnji teden(cca 200-250km preden je lučka zasvetila).
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

A pa mar ni bil z oljem zamenjan tud filter?
Sicer obstaja možnost, da je filter napačen in preveč ovira pretok.

Da se pa to "enostavno" preverit - tam k pride stikalo za tlak olja na motor, se namesto stikala privije bakreno cevko in nanjo manometer ter opazuje. :wink:

Potem pa takoj točno veš pri čem si. :wink:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

ja..daš gor manometer in vidiš da ti u pi...:)...očitno da črpalka od sebe premal tlaka...torej je po mnenju serviserja fuč...samo pomoje ni samo od same črpalke odvisno pod kakšnim tlakom prihaja olje v motor...al se motim?...Filter za olje je bil seveda tudi zamenjan, ampak namesto z originalnim- s FIAAM, al ka je že tista firma...koliko je življenska doba črpalke za olje?in kaj vpliva na njeno življensko dobo?čudno se mi zdi da pri 150tkm zahinavi, glede na to da je bilo olje menjano na vsakih 10tkm in vedno samo selenia.
kako se obnesejo rabljene pumpe za olje? se splača tvegat?se da videt če je ok, al ne?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Za rabljene pumpe pa morš Alana povprašat. :wink:

Zaenkrat imamo doma v uporabi filtre Bosch, Fiamm in Mann, pa z nobenim ni problema. :)
Bosch na Belli - lučka ugasne še preden motor sam steče (še med verglanjem - čeprav precej kratkim).
Mann sedaj in Fiamm prej na 75-ki vse OK.

Kaj če bi samo filter zamnejal, pa še enkrat probal (tistih nekaj € boš že preživel). :?:
EPer sicer kaže ceno pumpe cca 400€, vendar je še kar nekaj priteklin zraven, preden sploh do pumpe prideš. :?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Glede na to, da se ti težave pojavljajo PO menjavi olja in filtra, bi bila kontrola česarkoli drugega neumnost. Da je pa pumpa kar naenkrat izdahnila se mi pa ne zdi realno!

Dam glas za drug filter, lahko bi pa bil tudi senzor za pritisk olja.

Ziveli!
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Filter bo kriv. Pa hitro zamenjaj preden motor ne zariba.

Enak »problem« se je pojavljal tudi pri 4 valjnikih, ko so dajali neprave filtre v motorje.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

oljnio filtr. premalo pretoka olja!!! cimprej menjat!
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Kateri oljni filtri so dobri ( pa ne mislim original )?
Torej filtri katere znamke in kar je najbol pomembno kje ga kupit?

LP
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za katerokoli AR so poleg originala enako kvalitetni tudi filtri proizvajalca SAVARA (zagotavljajo enak pretok)! Samo zdaj ne obstajajo več pod imenom SAVARA. Je treba povprašat v štacuni, kjer lahko pogledajo v katalog.
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Sicer se nisem slišal da bi bili kateri izrecno slabi (ali pac), maš fiamm, mahle, champion,...
Po moje si naletel na defekten izdelek,..., se zgodi #-o

Če pa slučajno ni filter ... bi jaz osebno pregledal senzoro oljnega tlaka (tudi to lahko crkne, izkustveno :D )
Odgovori
  • Informacija