išče se motor za Kappo...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

...ja po vseh kolobocijah in neštetih bolj ali manj pametnih ugibanj kaj je vzrok da lučka za olje sveti pod 1000 vtr/min....smo ugotovil, da bo najbolj zamenat celo mašino( po menjavi oljne pumpe in ojničnih ležajev in senzorja je zadeva še vedno tam kjer je bila....)...če kdo pozna
koga, ki prodaja motor za LANCIO Kappa, 2.0, 155KM, naj mi sporoči...
LP
75 3.0 V6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 477
Pridružen: Ne Maj 07, 2006 7:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Goričica

a je to 2.0 20v motor.ce je vem za enga.pis na ZS lp
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ce lahko vprasam, ste zmerili pritisk olja s kakim manometrom, ali ste samo menjali senzor in ostalo?
Mozno da je gred toliko obrabljena da tudi novi lezaji ne pomagajo :?:
Tako malo naglas razmisljam :D
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

alan q4+33 napisal/-a: Mozno da je gred toliko obrabljena da tudi novi lezaji ne pomagajo :?:
Tako malo naglas razmisljam :D
Mozno, samo to se na gredi vidi. Pravtako se lezaje kupi "na mero", tak da ne vem kdo je sel kar na blef menjavat vse...
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

ja....takole je potekala ta zadeva: po menjavi olja( selenia 20K) in filtra, sem se normalno peljal ene par dni( služba pa nazaj, pa mal po mestu..)potem sem šel pa v Gorico in sem pač vozil nekoliko hitreje kot ponavadi, amapk nikol do konca( večji del poti med 160-210km/h- kar niti ni pretirano)...nazaj grede sem se pač moral ustavit na črpalki in tam se je začelo- pod 1000 vrt./min se je prižgala lučka za olje. Počasi sem se potem odpeljal do doma in takoj naslednji dan na VEITA v Domžale da pove kaj je. Tam so zmerli tlak in rekli da je pumpa za olje fuč( prenizek tlak) in rekli da mi zrihtajo zadevo za 700€...sem reku hvala lepa in šel k svojmu mehankarju- ta je zamenjal pumpo( dobil sem rabljeno za 100€) in ojnične ležaje( ker naj bi bili mal načeti; ležaji glavne gredi pa naj bi bili ok), ter olji filter in spet novo olje...zadeva je zgledala ok...ampak samo dokler se mi avto ni segrel( dokler olje ne doseže določene temperature-po cca 45min vožnje!)- potem je lučka za olje spet občasno zabrlela...
Napaka je bila da mehankar ni zmeru tlaka potem ko je menjal pumpo( pa tud prej bi ga moral ker bog ve kaj so pri VEITU res zmerli)...tko da sem pol šel k enmu tretmu( tam v Kosezah k je kao ful specialist za Alfe), da mi on zmer tlak olja...majstr prnese manometer, mal se je lovil da je najdu senzor ampak ok...pol pa prav da je tok skrit notr ta senzor, da pač z manometrom ne more zraven in da bomo kr senzor zamenal, pol pa bo....ok zamena senzor...zadeva zgleda nekoliko bolš...sam še zmeri lučka za ole zasvet, ampak samo ko padejo obrati pod štand gas-ta je pri meni nekje okol 700obr/min...če pade nekje na 500obr/min pol zasvet...
No to je to...dolga zgodba, brez epiloga, vozim se še..sicer zelo umirjeno...in čakam da kj zaropota;)..če ima kdo pameten nasvet, se priporočam...drgač pa so avto gledal vsi možni stručkoti in kvazi stručkoti...pa noben ni nč novga povedu...kot da ne razumejo dobr kako motor deluje...ja prov hecni so...
lep pozdrav!
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

svetoval bi ti obisk pri TONIju iz Iga.. ce me spomin ne vara je enmu glih popravlu neki podobnega. samo ne na alfi. tko da lahko ga poklices in se zmenis za pregled avta.

LP
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lučka zasveti, ko obrati padejo pod prosti tek?!?!
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ce pade na 500rpm je cist logicno da se prizge lucka ker takrat je ze skor napol ugasnjen motor :D poisci razlog zakaj ti obrati padejo pod obrati za prosti tek. ( motorcek prostega teka )...
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

ja...prav ste prebrali in tudi vam se to dogaja, samo da tega verjetno ne opazite...obrati padejo na cca 500-600obr/min,( kar je pri meni cca. 100-150 obr. pod prostim tekom), v primeru naglega zaviranja, ponesreči speljevanja v kaki drugi prestavi, kot v prvi...in podobnih situacijah ko se pač motor obremeni na tak način...V primeru da je vse ok, pumpa daje dovolj tlaka tudi pri takih obratih; pri meni pa lučka pač zasveti kar pomeni da nekaj ni vredu...Sam sem prišel do tega da je verjetno kakšn ležaj na glavni gredi nekoliko načet, čeprav ni slišat...verjetno se bo situacija slabšala in bo kmalu tudi kj zaropotalo...
Ko smo že pri tem problemu....imam varjanto za rabljen motor, ki je sicer v Lanci LYBRI( 2.0, 20V)...kar se same gradnje tiče je verjento motor identičen..problem je pa v tem, da je bil predelan na plin in je na žalost lastnika( mojga kolega) zagorel...zgorel je pač vse kar je plastike v haubi...stopljen je tudi sprednji odbijač...blok motorja pa pomoje ni preveč trpel..Zanima me naslednje:

- je motor iz Lybre sploh možno vgradit v Kappo brez predelav nosilcev ipd?
- je varjanta da se glava iz mojga motorja namesti na blok iz Lybre?
- kakšno temperaturo prenesejo odlitki, gredi in ostali deli motorja?
-je mogoče tudi menjalnik "kompatibilen z mojim( če bo že vse podrto, bi lahko še menjalnik iz Lybre dal v kappo)
Hvala za odgovore in lep pozdrav!;)
Uporabniški avatar
Tečko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe Jul 28, 2006 8:14 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Kaj pa če bi za začetek samo pumpo vzel?
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

oljna pumpa je bila menjana, prav tako pa tudi ojnični ležaji in pa senzor tlaka olja. Glavna gred je bila po oceni mehanika v dobrem stanju, zato smo pač mislili da bo problem rešen...pa ni bil...edino kar ostane je da se razdre mašina in premeri gred...problem so seveda stroški pri takem posegu, ki verjento niso majhni. Ima kdo mogoče idejo kok bi stal tak poseg( se pravi brušenje gredi in novi ležaji)?
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

nekaj je bilo že napisanega, se mi zdi da je bistri dal pri zegi za generalno tam okol 2500 eurov, poglej malo po temi galerija.

lp
Odgovori
  • Informacija