Fantje, prste stran!!! Oz. jaz sem prvi na vrsti
Sicer, pa kaj boste to kupovali, grda stara kanta, ki rjavi prekomerno, vsak mesec se kaj pokvari. Če jo ganjaš karoserija dobesedno poka po šivih - čisto res, vzdrževanje je drago na nivoju superšportnika, žre od 15 litrov navzgor...In MITT prostora ni prav nič notri, še v starem Miniju se boš lažje vozil.
Jaz vem vsaj za 4 v SLO - Tomšič (aka Febo) ima črno EVO2 (navadna izdaja)...potem je imel še belo 8V ki je šla nekam na primorsko. EVO2 pa je prodajal od 2M, pa vse do 4M - po moje da je vmes naredil eno fajn generalko in se odločil da ga ne bo prodal - tako in tako vsi pravijo da je ta avto stalno pri Kranjcu (Lancia servis) - kar verjamem - dvakrat sem bil tam in jo enkrat videl na dvigalu
nadalje vem še za dve 16V - poznam oba lastnika in ju vztrajno "prepričujem"...naj prodata svojo staro kanto
O Martini 6 sem tudi slišal, vendar vprašanje koliko se res vozi - s tem se seveda dela škoda avtu - ker če jo pustiš stati se bo še bolj starala.
Walter, od kje tebi delte na avtonetu??? Prav nobene ni bilo vsaj že pol leta, razen kakšen "fake" oglas vsake toliko časa.
Iz tujine pripeljat, mogoče - pravijo da bo po 1. maju lahko uvoziti karkoli samo da ustreza "izpušnim" predpisom iz l.94. Torej imaš tri verzije z katalizatorjem:
1. EVO2...delali celo do leta 95 (Final Edition - cela serija je šla na Japonsko, edina znižana že tovarniško + še nekaj bonbončkov)...Torej navadna EVO2 - cene od 10K EUR navzgor. Pri najcenejših je najbrž potrebno dodat še enkrat toliko, da se jo spravi v red.
2. EVO verzija z 8V motorjem. DA, tudi take so delali - predvsem za švicarski trg - tam ni bilo 16v ker nobena ni šla skozi stroge predpise. Torej, EVO karoserija in vse kar spada zraven z 8V motorjem - ponekod (v Nemčiji) temu pravijo EVO3, kar pa ni nikoli bila uradna oznaka.
3. Navadna 8V, s katalizatorjem - moč 130KW, pade pri nas v ugodni registracijski razred. Jih je v Nemčiji precej.
Moje mnenje, da katalizator (naj bo 8V ali pa 16V) temu motorju prav nič ne paše.