Na Avtotrade-u na Vrhniki sem za zamenjavo olja, filtra za olje, filtra za zrak in filtra goriva dal okrog 120 €. V kratkem nameravam zamenjat še jermen, vendar se še nisem konkretno pozanimal o cenah.
Aja, jaz imam 2.4 jtd, 100 kW.
Najbrz se bo kdo jezil ker pises z velikimi crkami.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Zastonj tudi jaz ne mislim.Me pa zanima približna cena takšnega servisa za Kappo,ker razpon 100-200 evrov med najcenejšim in najdražjim težko prenesem,recimo za enako opravljeno delo.Po vsej verjetnosti nima noben toliko denarja ali pa mu ga je škoda,da nebi izbral narcenejšo varijanto. (za velike črke so me pa že kregali..se opravičujem)
Za kappo nekako moraš računati na malce višjo ceno vzdrževanja. Sicer je malo zavajujoča cena pri nakupu (za tako luksuzen avto je cena skorajda smešno nizka; moja kappa je recimo letnik 01, vsa oprema razen električnih sedežev in gretja sedežev, ob nakupu je imela 108000 km pa sem zanjo dal dobrih 5500 €), vendar servisi niso tako dragi, da ne bi mogel "preživet". Je pa res, da te malo zakolje pri registraciji...
Hja registracija je res malce višja,pa recimo enkrat letno jo preživimo.Glede Kappe moram pa priznati,da je resnično luksuzen in udoben avto.Tudi mene čudijo smešno nizke cene,ker sem pred kratkim postal lastnik Lancie Kappe,sem pa seveda radoveden tudi o vzdrževanju le tega avtomobila.Mogoče kdo ve kje so cene najnižje za nakup rezervnih delov za ta avto ali pa karkoli v zvezi s tem-vsak namig ali nasvet pride prav.
Veliki servis te bo prišel okol 800 evrov. Meni je mehanik zrihtal vse original dele za 650 eur(napenjalce, jermene, rolce, filtre, olje), za delo pa sem odštel 150 evrov, za 166 2.4 jtd, 103 kw. če boš kupil ponaredke, boš prišparal kar nekaj denarja,sam jz sem se raj za original odloču, ker zarad 200 eur ne bom nč bl bogat, bom pa bl zaupal avtu.
glede rezervnih delov je pa tko, da je pri kappi dostikrat cena originalnega dela zelo blizu ceni kopije, včasih pa je original celo cenejši. Vsekakor je pomoje bolš da se kupuje original dele...Glede servisa pa...hja...dobr je poznat nekoga ki se spozna vsaj na kakšn avto( ker na Kappo se namreč noben!)...potem je vse lažje...Italjanski avti so pa itak kot ženske...če se ne ukvarjaš z njimi non stop, ti kmalu obrnejo hrbet;)...