Bencinska črpalka - fiat 750

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
bush81
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 62
Pridružen: Pe Feb 09, 2007 10:58 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Nevem, če sem vprašanje napisal na pravo mesto.
Gre za bencinsko črpalko za fiata 750 oziroma zastavo 750 (fičota). Prej sem imel vgrajeno črpalko "Minimorisa", ki je delovala pravilno, vendar se je pokvarila. Zamenjal sem jo za podobno, novejšo, ki pa očitno ustvarja prevelik tlak. Zaradi prevelikega tlaka, šprica odvečen bencin iz karburatorja, posledično pride do "zalitja" motorja. Torej v karburatorju je preveč bencina.
Kaj naredit? Rešitev bi bila ta, da bi speljal povratno cev iz karburatorja v rezervoar. Vendar je problem kje peljati to povratno cev.
Razmišljal sem, da bi na električni priklop črpalke dodal ustrezen upornik in tako zmanjšal napetost in posledično tlak črpalke.
Bi bila možna taka rešitev?
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

pa kaj je od fičeka original pumpa tako draga ali se ne dobi...
Paše od Yugo 45 morda ? tega so avtoodpadi polni
Uroš
bush81
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 62
Pridružen: Pe Feb 09, 2007 10:58 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Original črpalka od fičota je mehanska in ne električna!
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hja črpalke za vbrizg proizvajajo precej višji tlak kot membranska.
Če hočeš imet tako črpalko, potem si moraš omislit še regulacijski ventil in iz njega povratek speljat nazaj v tank.
Sicer so obstajale tudi električne membranske črpalke - ponavadi za kakšno vebasto v kombijih). Taka ne da prav viskokega tlaka, vprašanje je le če dovaja zadostno količino goriva.

V končni fazi - kaj je pa narobe z navadno mehansko membransko črpalko oz. zakaj rabi električno?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Točno to vprašanje se tudi meni poraja. Mehansko pumpo gor, mislim da je res celo ista kot na Yugotu 45, pa bo.
birdy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1110
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:31 pm

enako prasanje se tud meni poraja, drugace pa z uporckom nebi smel resit problema...

resitev je ze podana:
regulator tlaka in povratna cevka
Uporabniški avatar
r2
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 613
Pridružen: Po Nov 10, 2003 11:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Lahko narediš tudi by-pass pumpe.

Na tlačno in sesalno stran das t kos, povežeš s cevjo, vmes pa daš ventil in s tem nastaviš ustrezen tlak.
birdy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1110
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:31 pm

saj to je nekak prilagojena varjanta povratne cevke...(v malo manjsi obliki ;) )
bush81
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 62
Pridružen: Pe Feb 09, 2007 10:58 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Hvala za odgovore.
Želim imeti električno črpalko,ker je pri originalni mehanski stvar delovala z napakami.
Naredil bom bypass, kjer bom dal tanjšo cevko oziroma ventil. Mislim, da bo delovalo. Hvala za zamisli.
LP
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Kako imamo narejeno na go-kartu:

Iz tanka gre cevka v fulter in potem na elektrocno pumpo. Potem pa je cev iz pumpe speljana do fergazera in sicer tako da se najprej vzpenja potem pa spusca (najvisja tocka na cevi je visje kot fergazeri). Na tej najvisji tocki potem vstavis T clen katerega tretji krak je obrnjen navzgor, potem pa iz tega kraka napeljes cev nazaj v tank. Tako bodo rezervarcki v fergazerih vedno polni benzina. Ko se fergazer napolni pa tako plovec zapre dovod in odvecni bencin gre namesto v njih preko tistega T clena nazaj v tank.
Odgovori
  • Informacija