Nevem, če sem vprašanje napisal na pravo mesto.
Gre za bencinsko črpalko za fiata 750 oziroma zastavo 750 (fičota). Prej sem imel vgrajeno črpalko "Minimorisa", ki je delovala pravilno, vendar se je pokvarila. Zamenjal sem jo za podobno, novejšo, ki pa očitno ustvarja prevelik tlak. Zaradi prevelikega tlaka, šprica odvečen bencin iz karburatorja, posledično pride do "zalitja" motorja. Torej v karburatorju je preveč bencina.
Kaj naredit? Rešitev bi bila ta, da bi speljal povratno cev iz karburatorja v rezervoar. Vendar je problem kje peljati to povratno cev.
Razmišljal sem, da bi na električni priklop črpalke dodal ustrezen upornik in tako zmanjšal napetost in posledično tlak črpalke.
Bi bila možna taka rešitev?
Hja črpalke za vbrizg proizvajajo precej višji tlak kot membranska.
Če hočeš imet tako črpalko, potem si moraš omislit še regulacijski ventil in iz njega povratek speljat nazaj v tank.
Sicer so obstajale tudi električne membranske črpalke - ponavadi za kakšno vebasto v kombijih). Taka ne da prav viskokega tlaka, vprašanje je le če dovaja zadostno količino goriva.
V končni fazi - kaj je pa narobe z navadno mehansko membransko črpalko oz. zakaj rabi električno?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Hvala za odgovore.
Želim imeti električno črpalko,ker je pri originalni mehanski stvar delovala z napakami.
Naredil bom bypass, kjer bom dal tanjšo cevko oziroma ventil. Mislim, da bo delovalo. Hvala za zamisli.
LP
Iz tanka gre cevka v fulter in potem na elektrocno pumpo. Potem pa je cev iz pumpe speljana do fergazera in sicer tako da se najprej vzpenja potem pa spusca (najvisja tocka na cevi je visje kot fergazeri). Na tej najvisji tocki potem vstavis T clen katerega tretji krak je obrnjen navzgor, potem pa iz tega kraka napeljes cev nazaj v tank. Tako bodo rezervarcki v fergazerih vedno polni benzina. Ko se fergazer napolni pa tako plovec zapre dovod in odvecni bencin gre namesto v njih preko tistega T clena nazaj v tank.