Težave po hladnem zagonu

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Živjo !
Lancia Kappa, L.2000, motor 2.4 20V 129kW, je začela kašljati.

Upam, da so kriva hladna jutra, saj so se simptomi začeli pojavljati takoj, ko je jutranja temperatura padla pod cca. 5 st.C.

Torej, po zagonu se obrati prostega teka ustalijo na cca 1200 - to je OK in normalno speljem. Po 400 m vožnje pridem na križišče, kjer samo upočasnim in v drugi nadaljujem. Tukaj obrati že ob zaviranju padejo pod 800. Ker je motor še hladen ne potegne tekoče, pa tudi ko bolj dodam plin se avto ne odzove kot bi moral. Enostavno moram prestaviti v prvo in potem počasi potegne in lahko nadaljujem vožnjo. Takoj, ko se zagreje na vsaj pol delovne temperature oz. več postane ponovno poskočna zverina.

Kje iskati napako, preden grem na servis?

LP
Uporabniški avatar
Kemo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: So Dec 16, 2006 6:39 pm
Vozilo: 156 SW GTA
Kraj: Ljubljana

Sem imel podoben primer na 145-ki. Ko ne bo delal tako kot bi moral ga samo ugasni in takoj spet prižgi. Pri meni je nato delal normalno. Zgleda, da nek senzor poda napačno inf. računalniku in ko mu vzameš kontakt ga nekako "resetiraš". Tako so meni razložili, mogoče so buče samo nič te ne stane če probaš.
Uporabniški avatar
Unicorn
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 818
Pridružen: So Sep 11, 2004 1:10 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Dobrodošel v "klubu" jutranjocukajočih Italjanov!
(čeprav se meni dogaja podobno tudi ko avto stoji cel dan na soncu na parkirišču - ampak le v teh jesenskih dneh)

Menjano:
- LMM
- kabli svečk
- lambda sonda
- čiščen motorček prostega teka
- čiščen sistem vbrizga
- prej narejen velik servis (tudi svečke in variator)
- na novo naložen program (baje)
+ kakih 3× že priklopljen na tester (zadnjič stal na pooblaščenem servisu 3 dni)

Na servisu mi ne znajo več pomagat - in sem dogovorjen z neuradnim - našim soalfistom. Razočaran nad servisom? DA. Je pa tudi res, da prvič v vseh teh letih.

Sam sem tekom surfanja foruma alfa156.net našel še nekaj možnosti, ki bi morda lahko rezultirale v podobnem obnašanju moje dolgoletne sopotnice. Če poskusim na pamet:
- senzor temperature
- filter za gorivo
- katalizator
- naopaka na variatorju
... bom dopolnil če se spomnim, ko pridem domov, kjer imam celoten spisek.

Ugotovitve:
Če zjutraj pred startom pustim na kontaktu še cca. 5 sekund ko ugasnejo vse kontrolne lučke, avto ob startu v 90% primerov ne "zatrokira" in ima tekom hladne vožnje za spremembo več moči.
Če ga startam po normalni proceduri brez dodatnega čakanja, se avto največkrat lovi za obrati in dela na kakih 200 obratih in "crkne" Ko ga zatem ponovno startam, ne kašlja - vseeno pa nima prave moči.
Če ob takem zagonu ne "crkne" in si opomore, nabije obrate na cca. 3000 in joh tam drži - namesto norlanih jutranjih pod choke-om tam nekje okoli 1200. Nikoli ne čakam in ugotavljam kdaj jih bo spustil, ampak raje kar speljem. Po 100 metrih vožnje, ko v križišču stopim na sklopko so obrati v prostem teku zopet normalni.
Če avto zatrokira ob startu, ter ga med tem ugasnem in ponovno startam (kot omenjeno), je start normalen, a avto še vedno nima moči.

Kdaj se to dogaja?
Ob ne ravno najmrzlejših jutrih, ter kadar avto dlje časa stoji na soncu (dopoldne na parkirišču pred službo) - ampak oboje le jeseni.

Obnašanje avta:
Dokler ni ogret res vsaj do nekih 60-70°C (temperatura vode), se ne odziva na pedal plina tako kot bi se naj. Slišati je eno samo mukanje, potegne pa kot kak 1.4 Ves čas imam občutek kot da ga nekaj duši in vleče nazaj. Ne vem, če je to samo psiha, ampak mislim da je venomer huje. Je pa res, da tega ob nakupu pred tremi leti ni bilo.

Vsi deli so bili vedno menjani z originalnimi - in koliko je to € :cry:
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Hmm, meni so se enaki simptomi dogajali tudi že na 33ki 16V in pa počasi na GTVjki :) Do prvega semaforja imam cca. 1km, do tam pa ponavadi že vse deluje :)
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Po moje je temelj problema vlaga v zraku (kondenz). Jesen je jutranja vlaga dejansko največja (pozim je že suh mraz)
En problem, ki ga vidim je, da se vlaga kondenzira zračnem filtru in je ta zapacan, dokler ga vsesani zrak ne posuši (to razloži, da avto deluje normalno, ko se segreje oz. prepelje tolk in tolk km).

Druga varianta pa so kakšni slabi kontakti na senzoriki, ki rati štekajo če je vlaga okrog njih.

Živeli!
Uporabniški avatar
Unicorn
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 818
Pridružen: So Sep 11, 2004 1:10 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Pa še za ta zadnji post...

Filter preverjeno tudi ni zapacan - je še čisto ok - tudi pregledan na servisu pred cca. 200 kilometri

Takrat pregledani tudi vsi kontakti. Preveril sem jih tudi sam v petek, pa še naknadno vse preventivno nasprejal.

Tako - sedaj pa še obljubljeno (še možne napake ki se jih prej nisem spomnil, a sem jih našel na netu):
- črpalka za gorivo ne vzdržuje pritiska (mi ni ravno smiselno)
- rele črpalke stavka (baje da ne da prave napetosti čez takoj)
- regulator pritiska goriva
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Citat : "Dobrodošel v "klubu" jutranjocukajočih Italjanov!"

No ja, po štirih zimah je to bilo prvič. Pa ni bilo težav ob zagonu, ampak šele po nekaj sto prevoženih metrih. In potem tisti dan ne več.

Do danes dopoldne, ko je naenkrat delal le še po štirih valjih.

Po menjavi tuljave upam, da bo jutri zjutraj spet po starem. Animal - od jutranjega starta do večernega počitka.

LP
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Zaenkrat vse OK - torej je bila kriva tuljava.

Upam, da ne bom jutri spreminjal mnenja. :lol:

LP


18.10.07

Tudi danes vse OK, torej je napaka odpravljena ! =D>

LP
Odgovori
  • Informacija