Pomoč pri nakpu Kappa

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

Pozdravljeni fantje!

Potrebujem po,oč, kupujem Lancio Kappo 2.0 20V (155PS). Prosim svetujte mi na kaj naj bom pozoren pri ogledu in pa za kake nasvete in izkušnje prosim, po možnosti čim prej :D


LP
Dejan
vincenzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: Po Avg 29, 2005 5:47 pm

:)...welcome to the club!:)...imam ravno tako kappo....načeloma ti avtomobili niso imeli kakšnih posebnih hib...Problemi so večinoma zaradi ne preveč vestnih prejšnjih lastnikov...ki niso redno menjali olja, dajali notri napačno olje, priganjali mašino do onemoglosti in podobne reči...Pozoren bodi na vse kar je plastičnega in gumjastega pod pokrovom motorja( cevke, razni ventilčki za prezračevanje hladilnega sistema, konektorji ipd.) Meni bi 2x skor zakuhal avto zarad enga prekletega plastičnega vijaka( ventila) ki je kar na lepem odletu in je voda stekla ven. Problem sem imel tudi s konektorjem ki gre v motorček ventilatorja- ta se s časom rad nekoliko zrahlja in potem je kontakt slab- elektromotorček slabo dela in se pregreva- strošek menjave elektromotorja ventilatorja seveda ni velik, če pravočasno pogruntaš v čemu je problem...
Če bi rad še kj več zvedu se oglas na privat...Drgač pa bodi pripravljen tudi na kakšne extra stroške ala menjava komplet mašine(650€ v italiji), kot sem to storil sam pred parimi tedni;)
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

Fantje zdravo!

Avto je doma, jaz pa vesel in debel :lol:
Ne resno, avto je bomba, vozi se odlično, skratka brez besed. Me pa zanimata dve stvari:

- jezik je nemški, in ker bolj slabo razumem nemško bi si želel spremeniti. Seveda sem zraven dobil poleg kompletne servisne dokumentacije in vseh raćunov tudi vsa navodila. Vendar tam piše da pritiskaš gumb service in daš kontakt s kontaktnim ključem. Zdej jaz uporabljam ta ključ ki ima tudi diodo in mi to ne prime. Je potrebno uporabiti drug ključ ali kaj?

- opažam da sedaj ko je zunaj mrzlo, motor ne doseže 90 stopinj. Vedno se giba med 50 in 70 stopinj. Edino med počasno mestno vožnjo je prilezel blizu 90 stopinj. Je to normalno pri teh temperaturah, ali je kaj narobe, če ja kaj bi bilo?

Drugče je bil avto odpeljan na Lancia servis Petrovčič MB pred nakupom, kjer je bil pregledan in priklopljen na računalnik in ni pokazalo prav nobenih napak. Deluje pa zaenkrat vse BP!

LP
Dejan
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Drži pritisnjen gumb Service ko daš kontakt. Nato samo izberi jezik z gumbom Service.

Glede temperature pa je tako. Tipalo za temperaturo je hitroodzivno in bo kazalec precej nihal. Pri npr. vW je počasiodzivno tipalo in kazalec ostane prilepljen na 90st.C. Temperatura 50-70st.C je sicer prenizka, vendar če se dvigne do 90 st.C bo vse v redu. Če je tester pokazal vse OK potem se ne sekiraj.

Meni je na 2.0 20V kazalec kazal enake vrednosti. Tudi po menjavi pretočnega termostata je bilo enako. In sem prevozil veliko km z njim.

Sedaj na 2.4 20V pa je kazalec na 90 st.C in ko pride do 105 (ponavadi pri cijazenju po mestu), ga ventilator nažene nazaj na 90.

Po moje - tankaj pa vozi.

LP
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Dejan18 napisal/-a: - jezik je nemški, in ker bolj slabo razumem nemško bi si želel spremeniti. Seveda sem zraven dobil poleg kompletne servisne dokumentacije in vseh raćunov tudi vsa navodila. Vendar tam piše da pritiskaš gumb service in daš kontakt s kontaktnim ključem. Zdej jaz uporabljam ta ključ ki ima tudi diodo in mi to ne prime. Je potrebno uporabiti drug ključ ali kaj?
Če me spomin ne vara je potrebno gumb Service držati nekaj časa, bom pa preveril in ti sporočim, ko bom vedel sigurno.
Dejan18 napisal/-a:- opažam da sedaj ko je zunaj mrzlo, motor ne doseže 90 stopinj. Vedno se giba med 50 in 70 stopinj. Edino med počasno mestno vožnjo je prilezel blizu 90 stopinj. Je to normalno pri teh temperaturah, ali je kaj narobe, če ja kaj bi bilo?
Obvezno menjaj termostat, tudi sam sem imel takšno težavo in dolgo časa menil, da je vse lepo in prav, po menjavi se temperatura povzpne nekje do 85 in se pod 80 nikoli ne spusti. Vsekakor bo tudi takoj opaziti, da se motor hitreje ogreje.

Če imaš še kakšno težavo pa kar vprašaj.
Emperor of The Dark Realm
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

Hvala za odgovor, samo a tester ne pokaže okvare npr. termostata? Koliko me pride menjava termostata na pooblaščenem servisu? To zelo škoduje motorju?

Kar se tiče menjave jezika pa mi to nikakor ni uspelo?
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Pritisni tipko Service in jo drži.
Daj kontakt (tipko Service se vedno držiš)
Še kar drži tipko Service.
Ko se pojavi napis Italiano, Deutsch, ali kateri drugi, spusti tipko Service.
S pritiskanjem tipke Service spremeni jezik.
Nato s tipko Clima/Date potrdi izbiro

Tester ne pokaze napake termostata, ker je pretočni termostat popolnoma mehanski del. Termostat stane cca 100€ z menjavo vred, tako, da kupi kar original in naj ti ga menjajo.
Pri meni to sicer ni pomagalo, temperaturo je kazalec še vedno kazal v enakem področju. Je pa tester vedno kazal višjo temperaturo od kazalca, tako da se nisem sekiral. Pa toplo je tudi kar hitro pihalo, tudi ko je bilo zunaj zelo mrzlo. Tudi kazalec za napetost je kazal kakšen volt premalo, pa tudi ni bilo nič narobe.

LP
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

No to sem tudi sam opazil, da mi kazalec za napetost kaže cca 12 voltov, ampak torej se ni kaj dosti za sekirat. No ko mi je avto stal na mrazu je začelo toplo pihati po cca 5-6 km vožnje. Torej menjava termostata?

Aja pa še nekaj. Vozniško ogledalo se ne zloži ko pritisnem tipko, sovoznikovo pa normalno. V voznikovem nenormalno škrta in poka in kar ne neha. Verjetno kaki zobeki ali kaj. Kak strošek je to?
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Glede termostata preveri na servisu na testerju ( najdi preverjen servis, kjer ne boš le še ena stranka za denar pobrat ) Testerja mi še nikoli niso zaračunali. Pač omeni težavo in prosi naj preverijo ali je prikaz točen, ali kazalec laže. Če kaže tester več kot kazalec se ne sekiraj in vozi dalje. Lahko se zgodi, da bo tudi po menjavi kazalec kazal enako.

Predlagam, da najdeš rabljeno ogledalo brez stekla. Skoraj sigurno je počen ali pobran zobnik. razmontiraj, preveri kaj je pa se javi.

Z neta snemi ePer preveri kako razdreti, pa tudi cene so pripisane - za orientacijo. So pa nekaj višje od cen pri nas.


Nekaj zanimivih linkov :

Najuporabnejša stran za Kappo:

http://lanciakappa.extra.hu/letoltesek/letoltesek.html

Najkvalitetnejši forum :

Nemščina:

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/index.php?f=59

Angleščina

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/index.php?f=2

ePer Online :

http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY= ... E=S&RMODE=


Pa veliko udobnih kilometrov ti želim !

LP
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

Hvala še enkrat za nasvete, bom šel pa naj potestirajo. Kar se pa tiče podiranja ogledal pa ne bom sam nič delal ker imam dve levi roki za to.

Kako pa zmerijo temperaturo potem da ugotovijo ali laže števec?

Drugače pa sem avto nabavil včeraj in sem res dobesedno šokiran, še kar ne morem verjeti da ga imam (prej sem imel Pando 45 PS).

Kak nasvet ali komentar?
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Tester pokaže trenutno temperaturo, pa primerjaj s tisto, ki jo takrat pokaže kazalec števca.

Če si prej vozil Pando 45 ti predlagam in svetujem naslednje :

- kupil si velik avto
- kupil si močan avto
- kupil si hiter avto

To imej v mislih, ko se boš vozil. Vsaj kakšna 2, morda 3 mesece.

Pa tudi na Petrolu se boš tega spomnil, v primerjavi s Pando, seveda.

LP
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

No ja sem zelo počasen voznik, in vozim po omejitvah tako da za to se ni za bati. Porabo pričakujem cca 10l, bolj mestna vožnja.

Torej jezik mi je uspelo spremenit, samo kaj ko mi zdaj na klimi vse temerazture kaže v Farenheitih. Se da to spremeniti, kako?

Aha in še nekaj. LAstnik in tudi na servisu so me opozorili, da se na zaslonu pogosto lahko izpiše Motor einlage(za tale einlage nisem ziher) defekt, kao neka elektronska napaka in mi je serviser na pooblaščenem rekel da je to res in da naj ne delam panike, da bi se v primeru kake okvare prižgala lučka. Je temu za verjet?
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Res velikokrat napiše Engine Control System Failure oz. Motorsteuerung Defekt, odvisno od nastavljenega jezika. O tem je veliko napisanega v forumih, ki sem jih linkal.
To je enako kot bi ti pri drugih posvetila lučka za motorno elektroniko.
Lahko ima tisoč vzrokov, od pokvarjene lambde, so slabega stika na bog ve katerem konektorju, ali pa samo neka muha. Meni je svetila na prejšnji Kappi in vzrok je bil počen izpušni kolektor ... če je v ozadju dejanska napaka, boš itak opazil, da nejak ni v reddu in takrat tester zadevo odkrije. Če napake tester ne javi je zadeva pač iz vrste tistih muhastih, ki ti nekaj dni žrejo živce, potem pa pozabiš in čez čas sama izgine. Torej - ne sekiraj se glede napisa dokler avto deluje kot mora.

Če ti kaže temperaturo v st. F boš moral preklopiti v kateri koli drug jezik. Saj boš pogruntal, kaj pomenijo napisi. Žal pač imaš verzijo, ki ima v angleščini st. F. Ni pomoči, razen, da menjaš Infocenter. Sicer bi rabljenega dobil za cca 60€, vendar so redki dobri. Ponavadi ne delujejo vsi pixli na LCD zaslonu.

Pri predvsem mestni vožnji 10L ne bo dovolj. Meni je v povprečju pila 2.0 20V 107 kW - cca 10L,
2.4 20V 129 kW - 9,5L.
Voznja je bila : 20% mesto (do 10 km), 30% krajše relacije (10-50 km) in 50% daljše relacije (50-400km, večina AC)
Vozim prej hitro kot počasi in večinoma izkoriščam konjenico.

Realno pričakuj tam 12-13L predvsem mestne vožnje, 9-10 relacije in 10-11 povprečja.

LP
Dejan18
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Okt 16, 2007 11:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

Hvala zares za vse informacije. Saj nemško znam kar o.k samo ne tako dobro kot angleško, ampak ok.

Jutri grem na Avtoplus Koper da mi izmerijo temoeraturo pa da vidimo kaj je. Glede porabe pa vam povem ko bom prvi tank izpraznil.

Če mi kaj crkne se da tudi preko vas dobiti kake dobre kose, oz. imate kontakte oda drugih, ki to uredijo?
Igor01
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Apr 09, 2006 7:57 pm

Če kaj crkne imaš blizu Italijo in odpade (saj si napisal, da greš v Koper na servis, ne). To je še najceneje. Originali so pri Lanciji velikokrat cenejši od ponaredkov ! Če nimaš dobrega servisa blizu si omisli dobrega (malo povprašaj po okolici) mehanika s servisa, na katerega ciljaš in ki je doma blizu tebe in se dogovori o popravilih pri njem doma. Originale bo lahko prinesel s servisda, delovna ura pa bo bistveno cenejša, dela lahko preko vikenda, popoldne ... ko ti pač najbolj odgovarja.

Pa ne po enem tanku določat porabe. Po 10 tankih je že realno, za prvo silo po 3-5.

LP
Odgovori
  • Informacija