Par novih slikc, tut s streho gor. Streha se zlozi v 14 s.
- Dimenzije: 4560 x 1900 x ? mm ; mednosna razdalja: 2700 mm
- prtljaznik: 360 l(260 l z zlozeno streho)
- mesana poraba: 13.2 l/100 km
- CO2 emisije: 310 g/km
Vem da ni z ideologijo ferrarijevo povezan, ampak Ferrarijev nasledn v8 model rabi 4x4 verzijo, saj casi so novi, tehnologija prav tako in ta pogon je bolsi za performanse (uzitkov je pac manj). Je pa tko, da ferrari je vedno zagovarjal prevec dolgo stare tehnologije (vol poriva v hrib prkolco in ne obratno ipd bedarije). Novi GT-R je nakazal v katero smer treba it, RWD enostavno ni vec konkurencen.
Vsi vemo da je GT-R tezka krava proti ostalim superspotnikom, ampak vse to je irelevento, saj vse te konje najbolje spravi na cesto, pa ce hocmo priznat ali ne. Vem, da je GT-R dosti hypa, ampak kar se tiče spraviti cim vec direkt na cesto brez vecjih izgub je pa 1.
Zakaj ga pa je kupil? Za samo poziranje... Come on. Ferrari je vedno bil dirkaško usmerjen in ne samo kot pozerski avtomobil, ampak vedno je bil prevec nazadnjaški, vedno so prepozn sprejemal novodobne spremembe. NSX prihaja, ce se ne bodo zbudil bodo spet kokr v 80ih. Naslednik 430 mora bit top of the class in kle ni izgovora s tem, zakaj ga kupi nekdo, ker s spanjem bo ta image su pa pa, pa bodo tam k Alfa.
Dejch napisal/-a:Zakaj ga pa je kupil? Za samo poziranje... Come on. Ferrari je vedno bil dirkaško usmerjen in ne samo kot pozerski avtomobil, ampak vedno je bil prevec nazadnjaški, vedno so prepozn sprejemal novodobne spremembe. NSX prihaja, ce se ne bodo zbudil bodo spet kokr v 80ih. Naslednik 430 mora bit top of the class in kle ni izgovora s tem, zakaj ga kupi nekdo, ker s spanjem bo ta image su pa pa, pa bodo tam k Alfa.
Če si jaz kupim Ferrarija, me baš boli falus če obstaja neka Hodna NSX ali pa nek Nissan GT-R Sicer pa Ferrari je daleč od tega da bi spal. Če ima nek GT-R, 4x4 pogon in na kupe elektronike, to ne pomeni, da bi Ferrari mogel narediti isto, da s tem dokaže da je 1 s hitrejši na Nurburgringu. Enostavno jih pri Ferrariju ne zanimajo razni Nissani, lepo prosim, ali pa Honde.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Mislm, da je tako razmisljanje zastarelo in paše v leto 60. Nissan niti Honda niso to kar so bili vcasih, ugled jim raste in je dalec od tega, da jim cez 15 let nebi ratal dobit še boljši image. Ne vem, ampak glih zarad takega razmisljanja so američani tam kot so in tudi evropejci delajo vedno vec napak s tem podcenjevanjem. In ni 1sec ampak jih je krepko vec. GT-R ima 7:29, 430 7:55. Upam da pri Ferrariju ne zehajo in ne razmisljajo na tak nacin, ker jih bo krepko teplo, konkurenca pa ne spi.
Žal ampak res žal se strinjam z Lizardom... Kupec Ferarrija je ponavadi vse prej kot streetracer Prav tako, dobiš že cel kup boljših avtov kot je npr. Ferarri (se strinjam s tabo dejch), ampak to itak kupuje folk da lahk pove da ga ma
It doesn't matter what you drive, but how you drive it
dejch pa ti mogoče veš koliko stanejo Nissani in Honde ter koliko Ferrariji? Se mogoče zavedaš da Nissan nima niti teoretičnih možnosti, da pride z imiđom do pete Ferrariju? Ferrrari je tako veliko ime med superšportniki, da se je brezveze trudit.
Razen če Ferrari začne delat avte ala Honda in Nissan, potem bojo konkurenca. Zdaj pa če obstaja nek GT-R in testirajo Hondo NSX, mislim da se Ferrari dobesedne poserje na to, ker se enostavno lahko. Pravtako se poserjejo na njihov čas iz Ringa.
GT-R mora imeti neke atribute s katerimi privabijo kupce in opozorijo nase. Ferrariju tega ni treba. Če bi zdaj Ferrari začel razvijat avto ala GT-R bi jih začel spoštovati 100-krat manj. Ne rabi Ferrari kaj takega, niti slučajno.
Skratka Ferrariju ni konkurenca Nissan GT-R. Nissan sicer zelo povdarja kako je ta avto konurenčen Ferrariju, ampak temu pač ni tako oz. Nissan fan bo rekel, da je GT-R konkurecna 430ki, voznik ali ljubitelj Ferrarija, pa se bo le nasmejal in obrnil stran.
Občutek v Ferrariju je nekaj povsem drugega. Cena je nekaj povsem drugega. Imidz je nekaj povsem drugega. Nissan je za "siromake" v tem primeru in tako naprej...
Pepsi zakaj pa se ŽAL moraš strinjati?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
No mislm, da je tale GT-R dalec od nekega street racerja. Vem jz dobr kaj je Ferrari, jih obozujem, sam da pa gledam tako zastarelo na zadevo se mi pa zdi enostavno fanaticno. Tako kakor so Ferrari, Porsche ali celo Lamborghini z leti dobivali na image-u, katerga na zacetku niti pod razno niso imel, recmo temu tako kakor je Alfa nekdaj bila nadmocna proti Ferrari avtomobilom, je zaspala ji ni bilo treba delat na vseh podrocjih kar dela konkurenca in kle mamo sedanjost. Zadeve se ne spreminjajo hitr, opazamo tudi pri Alfah kolk dolg casa se jih drzi sloves nekvalitetne izdelave in tako tudi Ferrari more narest nadmocno zverino in . Samo poglej kje je bil prvi GT-R leta 88 in koliko ljudi izven japonske si ga je zelelo in poglej danasnji GT-R. Tako zakrnelo razmisljanje prpele firm do izgube primata. Cela debata ne sloni na tem KAKO je SEDAJ, ampak KAKO BO, ce bo GT-R in NSX tako tehnološko dovršna, za majnse denarje vec kot konkurencna izbira. Vemo tudi vsi kako so vcasih TVji kot Sony bli eh, sej je dobr, ampak lastniki se poserjejo na to. Zdej imajo vsi bogati in revni doma japonsko tehnologijo. Kokr čte, sam jz cisto nic ne verjamm v te, NI jim treba debate.