bass napisal/-a:Ja, 3200 bumerangi znajo bit res prvi. To opcijo se je dalo naročiti tudi na novejših coupejih in spiderjih, sicer ni bilo poceni...je bilo pa fukiš.
In še vedno je
Drugače pa Gorkič; 430 konjev ima zato, da ima boljši navor v spodnjih obratih, kar je pri limuzinah primarnega pomena, najvišji pa znaša kar 490 Nm, kar je celo več kot v Alfi 8C.
Se mi pa zdi ta lestvica kar logična. QP 430 km, Granturismo 440 km in Alfa 8C 450 km. Torej skozi športnost dotičnih avtov narašča tudi športen značaj motorja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Gorkichev napisal/-a:ahhhhh....brezveze navor.itak ga je že v osnovni različiti veliko. z navorom se hvali ponavadi mercedes (6.3l + 2 turbini )
lahko bi komot dali 450 km al pa več. bi se usaj lahko primerjal z AMGji, M5....
Se mi je zdelo da je tebi najbolj pomembno kako stvar zgleda na papirju, z navorom se ne hvali, z navorom se pospešuje, pa saj a nisi ti nek strojnik? To bi pa že lahko vedel ...
Res ima vedno nekaj za pripomnit pri avtih, ki jih najverjetneje nikoli ne bo imel. Dihi, človek božji, ne more bit vse na 18kah pa v podnu pa 16.000konjev.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Gorkichev napisal/-a:ahhhhh....brezveze navor.itak ga je že v osnovni različiti veliko.z navorom se hvali ponavadi mercedes (6.3l + 2 turbini )
lahko bi komot dali 450 km al pa več. bi se usaj lahko primerjal z AMGji, M5....
Se mi je zdelo da je tebi najbolj pomembno kako stvar zgleda na papirju, z navorom se ne hvali, z navorom se pospešuje, pa saj a nisi ti nek strojnik? To bi pa že lahko vedel ...
ralika v navoru je 40. če še pomisliš da bo zaradi malo večjega motorja kašno kilo težji...........
še malo teorije ....
MASERATI QUATTROPORTE
Maximum power 400.5 PS @ 7000 rpm
Specific output 93.1 bhp/litre
Maximum torque 451.0 Nm
Specific torque 106.27 Nm/litre
MASERATI QUATTROPORTE S
Maximum power 430 ps
Specific output 91,5 bhp/litre
Maximum torque 491.0 Nm
Specific torque 104,5 Nm/litre
Gorkichev napisal/-a:
ralika v navoru je 40. če še pomisliš da bo zaradi malo večjega motorja kašno kilo težji...........
No to je pa že ugibanje. Sicer pa, če računaš, da je gibna prostornina v bistvu prazen prostor, bo ta v primeru, da gre za enako zasnovo motorja, lahko le lažji, saj bo imel za razliko od osnovnega pol litra manj kovine ali tekočin.
Gorkichev napisal/-a:ahhhhh....brezveze navor.itak ga je že v osnovni različiti veliko. z navorom se hvali ponavadi mercedes (6.3l + 2 turbini )
lahko bi komot dali 450 km al pa več. bi se usaj lahko primerjal z AMGji, M5....
Kot prvo M5 ni konkurenca. Kot drugo pa na progi QP nese S-klaso AMG za šalo. Ni vedno vse v konjih. In prav je tako, da se Maserati poščije na nemške konjske tekme (ki so itak že poplnoma brezvezne). Na enem testu je QP bil na stezi celo hitrejši kot M5.
Sicer pa teh 20 konjev gor ali dol. V limuzino najvišjega razreda pomojem itak ne sodi motor primeren za superšportnike, tako da je že prav da ima 430 konjev.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.