Ja to bo to, prizadena me omemba GT-Ra. Zdaj se ma pa dobil
In zdaj naj bojo vsi Ferrariji track avti, da bojo pravi Ferrariji?
Ferrarija lahko res vozi vsak pozerček, ki hoče, da ga vidijo v Ferrariju. Nekdo ki pa hoče od Ferraija kaj več in tudi zna zadevo obvladat, pa sem prepričan, da mu avto kot kje F430 nudi več kot dovolj. Zato pa ima manettino, da zadovolji pozerčke in hard-core ljubitelje. 99% ljudi na forumu če ne še več, ne bi znalo izkoristit več kot 50% konjev od F430ke (razen pri drag-racu seveda).
Kar se pa tiče GT-Ra. Moti me, da ga vedno primerjaš oz. mečeš pod nos Ferrarijem, kot da je nevem kaj, in kako bi Ferrari mogel narditi isto. Če Ferrari kdaj nardi avto kot je tale Nissan, je zame to isto kot če nardijo SUVa. Pri meni izgubijo ves rešpekt. Tako, da prosim nehaj smešit ime kot je Ferrari, ko ga primerjaš s Nissanom. Ker večina ljudi tu gor se zaveda, da se Alfe ne primerja s VWji, zakaj bi se potem Ferrarija z Nissanom?
Še vedno izmed vseh superšprtnikov s serijski proizvodnji Ferrari ponuja najbolj pristen športen avtomobil, vsi ostali so že preveč luksuzni. Lambo odkar je pod Audijem, je postal preveč nemški, vedno bolj se jih lahko uporablja kot vskodnevni avto. Porsche pa je sploh tak, da se z njim pelješ na morje kot z navadnim družinskim avtom - skoraj. Ferrari je nekaj čisto drugega. Daje tisto nadobčutenje v svoji ligi, ki ga daje Alfa v svoji. Torej Brero lahko vozi pozerček, ker se počuti v njejn še bolj fensi, lahko pa jo vozi zapriseženi Alfist, ki v njen maksimalno uživa.
Ko smo pa že pri Alfi in zakaj jo kdo vozi. Jaz je že ne bi vozil zato, ker dobim pri njej enake konje in performanse zaradi tretjine manjše cene rabljenih in tudi novih od ABMa. Vozil bi jo samo zato ker je Alfa, kupil pa takšno, ki je v mojih denarih zmožnostih. To da GT-R za svoj denar ponuja veliko me en velik drek briga, saj v razredu superšportnikov cena ne igra nobene pomembne vloge. In če bi imel denar za GT-Ra, ga ne bi kupil pa če nevem kaj. Raje rabljenega Ferrarija ali Maseratija. Verjamem, da bi ss v teh dveh počutil stokrat boljše, kot pa v nekem japoncu, brez duše, ki je prepreden s sto računalniki, ki jih nekateri kličite tehnoloko čudo. Verjetno določene svetovno priznane znamke superšportnih avtomobilov, nočejo uničiti besede športen avtomobil s tem, ko ga prepredejo s sodobno računalniško tehnologijo.