ni mi jasn, kam voda zginja-na 2 tedna treba 3 litre dolit-pecka ne pusca, pumpa je zgleda v redu, ker ko deluje, deluje(normalno voda krozi in se segreje in vklopi ventilator)
menjan termostikalo, menjan termostat,
problem je ker je avto 2krat zakuhal na 140 stopinj al pa s emal vec-zdj pa me zanima, al je mozno da je dihtnga sla, al pa da je glava pocla?
itak bom delal glavni servis, pa me zanima, kaj mislte glede dihtunge?
da ne bi zastonj glave dol dajal, ampak pomojem da je dihtunga, oziroma glava pocena
drgac nc ne kadi belo iz auspuha, edin zjutrej mal potrokira
sm pa slisal, da naj bi rade dihtnge sle pri teh motorjih
Če ni luže pod avtom, potem gre stvar skozi ali v motor, razen če je med vožnjo ne zmeče iz ekspanzijske.
Ali mogoče prihajajo kaki mehurčki v ekspanzijsko posodo in ali se kaj vohajo izpušni plini iz ekspanzijske posode med delovanjem?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
dons snel glavo dol, ni nikjer vidt porv ocitno, da bi spihal dihtungo-na drugem cilindru se mlanekost vidi, da bi lahko voda prislaa med bat, ampak...
no zdj me zanima, ce ma ta avto variator faze?1.6 16v
ker na sesalni odmicni je v jermenici ena zadeva, ki ima konektor na 3 pine?
Če je avto zakuhal,vrjetno meša olje in vodo.Je pa res da bi potem morala bit na pokrovčku majoneza.Če meša z oljem gre ta voda skozi izpuh.Mogoče kaj kadi belo?
Meni je podobno nardilo na, že davno, bivši škodi. Voda je zginjala nezneno kam, olje čisto, vse normalno, samo zjutraj je težje vžgala, pol pa nič. Na koncu je bila diagnoza slabo tesnilo. Voda je puščala v 4.cilinder zato je tudi težko vžigala, ko je vodo ščistlo iz cilindra pa je laufala kot da ni nič.
evo ucerej sm snl glavo in vse pritekline zraven(so zakompliciral jebemtis), danes nesel brusit glavo potem je sledila menjava vseh teflonov, ciscenje ostankov tesnil, potem pa skupaj-se kar zavlece vse skupaj, ker je tko cudno izvedeno-
no na 3jem cilindru je bilo vidt, da je puscala voda, ampak ravno toliko da se opazi, to smo porihtali, glavo komplet obnovil, preventivno smo menjali se vodno pumpo, tako da mislim da bo zdaj mir-
ni mi jasno kam je sla vsa voda, ampak.....okoli pecke ne pusca, avto se sicer rosi, ampak ko vklopis gretje se odrosi, tako kot treba
ponavadi ce pecka pusca, ko das ventiacijo, se zacne rosit
je pa tko-brez primernega orodja(orodje za zaklenit odmicne, glavno gred, za sponar) se kar namucis oziroma jebe*, da nastimas tako kot treba-niso dal cahnov na odmicne, na glavni gredi sicer je ampak-ne pove kaj dosti
z orodjem bi slo to v 15 minutah, tako pa se zavlece kar precej
koncal sem z delom pred dobre pol ure, avto vzgal v prvo, malo trokiral, dokler se niso stepslni nafilali z oljem, zdj pa tece kot urca
pelal se se nismo, ampak se pozna razlika na odzivnosti(sicer v prostem teku, razlika pa je)verjetno je prej zgubljal kompresijo na 3 cilindru ampak-avto je ze prej dobro potegnil, jutri sporocim, kako gre sedaj
ja ventile sem itak vn pobral, ko sem menjal teflone, in je blo vse zdravo vidt, glava komplet obnovljena
zdj pa spet problem:avto spet kuha, kazalc gre gor, notr pa ne piha toplo-sem poslatal cevi iz pecke, ena topla druga ne, cevi na kilerju so bile ornk napihnene(trde) ampak obe sta bili topli
zdj pa men zmankal idej- sem pol spet prezracil tam pri ceveh za notranjo pec, in je temperatura normalno dol padla, tudi not je zacel gret tako kot treba-ampak po 20 minutah spet temperatura gor,....
zdj al jst to ne znam prezracit, al kaj je zdj to za ena pizdarija-
nekje pride zrak notr, in zgleda voda ne kroz, ampak od kje ta zrak?
za prezracit ma na kilerju in na cevi ki gre do pecke- ampka ko smo avto sestavl, ga uzgal, nalil antifriz, se je lepo normalno segreu in tako leufal vse do danes
je pa res da sm ga rpezracu samo na kilerju
zdj d bi bla glava pocena.....vidt ni blo nikjer, ampak ce bi bla, bi verjetno ze po parih dneh zacel tako zajebavat
kaj pa s pokrovom na kilerju?
ce ne bi spustil pritiska ven? kaj se zgodi?je mozno da se tok pare naredi, da vode ne potegne?
ker od zacetka ko sem gledal ta pokrov, je biu narobe sestavljen(ventil narobe obrnjen, ampak to sem porihtal
zdj mi pa res ne pade vec na pamet, kaj bi loh bilo
aja pa avto ne kadi beloa je mozno da bi bila glava pocena tako, da bi kompreisjo v hladilni sistem nabijalo?ampak potem bi verjetnot udi vodo zrlo in belo kadilo?