Ekola, zdaj med 14 dnevnim dopustom, je moja Kappa doživela tudi majhen servisni poseg na podvozju in kompletnem zavornem sistemu.
Postopoma sem nakupil potrebni material.
Prednji in zadnji zavorni koluti in ploščice
žice ročne zavore
vijaki za odzračevanje zavor
gumice za obnovo prednjih zavornih klešč
in gumice za obnovo zadnjih zavornih klešč.
Še pred vsem tem sem pa nabavil prednje zavorne klešče od starejše Kappe 3,0; za 26mm prednje zavorne kolute
in pa oriđiđi 15" lita platišča. Seveda so bila rahlo zvita, ker je bil avto karamboliran.
Predhodno sem naredil mali protikorozijski upgrade na zavornih kolutih
ter sčistil in obnovil prednje zavorne klešče
In zabava se je začela!
Prvo sem dal obnoviti prednji roki in naprosil sem tudi nove ustrezne matice!
Roki zmontirani
in še z zgornje strani.
Sledila je montaža zavornih kolutov in zavornih klešč!
Zadevšna spredaj je bila tako končana in je funkcionirala.
Sedaj je sledil še podoben pospek zadaj, zaradi katerrega sem se sploh spustil v ta servis. Zadaj levo je med zaviranjem močno
treslo. Mene pa je pretreslo, ko sem zadevo razdrl. Ni bil problem v zavornih kolutih, ampak v totalno blokirani notranji zavorni
ploščici na zadnjem levem kolesu. Sem jo iz sedla moral izbiti z macolo.
Potem je sledilo presenečenje med čiščeenjem, saj se je zaradi nepremičnosti ploščice sedlo močno deformiralo, zavorna klešča
pa je počila po širini.
Sledil je lov za drugimi zavornimi kleščami. Seveda sem jih dobil in to ne lite, kovinske, ampak ALU.
Kompletno obnovljene zadnje zavorne klešče.
Seveda sem si tudi izdelal enostavno orodje, za vstavljanje batkov v zadnje zavorne klešče. Odlično služi namenu
Medtem so prispela tudi že poravnana platišča, ki pa žal še čakajo
na peskanje in prašno barvanje.
Pa nove gume tudi že čakajo na pobarvana platišča!!!
Še sestavljeno zadaj, zavorne klešče in nove pletenice ročne zavore.
Po 500km pa je sledilo eno manjše negativno presenečenje. Počila je prednja gumijasta zavorna cev na desni strani. V vožnji nikakršnih
težav, na srečo, vendar sem včeraj moral razdirati in zamenjati z novimi cevmi. Zdaj je OK!
Pa še nova bunka prestavne ročice...
Zaenkrat je to to.
To be continued...