Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

@simm: huda huda! :)
164-ke zame pa nikjer nobene. Po službeni dolžnosti sledim vse živo, vendar nikakršne ponudbe! :(
p.s.: kaj se BMW forum seli sem? he he :D

@Inti & @TribesMan: žično krtačo v roke, 40 brusni papir in pa eno kvadratno grobo pilo pa gasa po hudiču! Drgnjenje do svetleče kovine, potem pa prebarvano s srebrno 600 stopinjsko barvo. Pa še obnovljena vodila, zamenjane vse gumice in to je to.
Če pa ima kdo možnost peskanja v stilu Airbrush-inga, pa le po njem! Sem takrat iskal to na hitro, pa nič našel. Tako sem tole drgnil dobra 2 dneva.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

superca =D> keep on goin :D
Slika
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Lepo napredujejo projekti.
uros86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Jul 26, 2006 2:36 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

=D> Super
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Da povem, tole mojo "razbitino"
Slika

vžgem ~1x na mesec. IN zadeva kresne, kot da stoji komaj pol ure. In ni pomembno, če je zunaj toplo ali pa hladno. Vedno kresne BP in motorče prede in prede... :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pozdravljeni!

Dolgo nisem nič pisal, ker ni bilo časa. :)

Že nekaj časa ni več pri hiši Y-ke. Dedra je pa tudi dobila "izlet" iz ovinka in sem se odločil, da je ne popravljam.
Zato je bila prodana v Škofjo loko. Je bila vozna in je vse delovalo, le nisem videl več računice v popravilu po dveh "buškah" v kratkem času.

Moja Kappa pa je bila tudi že pred časom čisto rehabilitirana in že veselo požira ovinke.

Pred zimo sem dal pobarvati jeklena platišča za zimske pnevmatike
http://www.mojalbum.com/lancia-foto_144 ... 568194.jpg

vendar je bilo treba popraviti del, ki naleže na pesto. Je neenakomeren nanos barve in bi platišče opletalo in treslo.
Obrušena barva na naležnem delu in obrušene vse luknje.
http://www.mojalbum.com/lancia-foto_144 ... 568195.jpg http://www.mojalbum.com/lancia-foto_144 ... 568196.jpg

In naknadno pobarvan obrušeni del.
http://www.mojalbum.com/lancia-foto_144 ... 568197.jpg

In potem sem na platišča nataknil še zimske pnevmatike, katere sem kupil od B.I.S.H.O.P.-a! Hvala B.I.S.H.O.P.! :)
http://www.mojalbum.com/lancia-foto_144 ... 568198.jpg

Zaenkrat je to to. Za kaj več mi pa primanjkuje časa.

LP!
Zadnjič spremenil Damijan, dne To Jul 03, 2012 3:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
B.I.S.H.O.P.
Alfist
Alfist
Prispevkov: 404
Pridružen: Pe Dec 28, 2007 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Vozilo: Fiat 500L 1.6 mjt 120KM Cross
Kraj: Vodice

Še tukaj ni za kej!
=D>
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zadnjič spremenil Damijan, dne To Jul 03, 2012 3:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sobota je bil krasen dan za raznorazna opravila in popravila/sanacije. :)

Jutro brez oblačka, sonce že navsezgodaj na obzorju, je napovedovalo uspešen dan.
Po jutranjem protokolu sem se lotil moje Kappe. Že skoraj eno leto menjam zadnji kolesni ležaj, ki neumorno tiktaka in vleče živce.

Pa sem začel!
Avto dvignil, podložil, snel kolo in odvil kolesni ležaj. Vse BP.
http://s6.mojalbum.com/lancia-foto_1449 ... 673536.jpg

Potem je bilo potrebno zadevo sneti. Tudi to je še šlo BP.
http://s6.mojalbum.com/lancia-foto_1449 ... 673537.jpg

Potrebno je bilo očistiti sedeže na osi in tudi samo os. Preventivno.
http://s6.mojalbum.com/lancia-foto_1449 ... 673538.jpg

Potem pa še zamenjava ležaja, sicer z rabljenim vendar uporabnim in voila.
http://s6.mojalbum.com/lancia-foto_1449 ... 673539.jpg


Vse je šlo BP, vožnja brez tiktakanja pa je NEPOZABNA! :D
Seveda sem poleg te menjave še malo pospravljal okrog hiše, skidal še nekaj snega z dvorišča in malo pospravil avtomobile okrog hiše.
Da je bilo vreme res krasno, pa pogled na LJ in približan pogled
http://s6.mojalbum.com/vse-ostalo-foto_ ... 673540.jpg http://s6.mojalbum.com/vse-ostalo-foto_ ... 673541.jpg

Bil pa je tudi krasen pogled na Karavanke, predvsem na Triglav.
http://s6.mojalbum.com/vse-ostalo-foto_ ... 673542.jpg http://s6.mojalbum.com/vse-ostalo-foto_ ... 673543.jpg

Dan sem pa zaključil z nočno smuko na Starem vrhu. Bilo je boooooombastično!

Zaenkrat je to to. Kdaj se pa bo kaj nadaljevalo, pa nihče ne ve... :D :D :D

LP!
Zadnjič spremenil Damijan, dne To Jul 03, 2012 3:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Tokrat sem saniral delovanje motorja in predvsem problem pri hladnem motorju. Trokiranje in zalivanje z bencinom. Menjal z izposojanjem skoraj vse možno, vendar brez uspeha. In končno mi posije, kako je s samim napajanjem na avtu. In, problem je bil v celotni masi avtomobila. En teden je bil avto v pogonu z improvizacijo, kar je potrdilo simptome. Slaba stran je, da je v originalu priklop mase na samo dveh točkah. Zato sem še enkrat potegnil maso na karoserijo direktno iz akkuja in potem še na drugo točko. Enkrat pa direktno na motor iz akkuja in enkrat iz karoserije. Avto dela BP in tudi instrumenti na armaturi kažejo sedaj čisto drugače. Uporabil kabel preseka 16mm2.

Slike niso vredne pol vstavipoželji, ker sem pozabil fotoaparat in slikal s telefonom.

Improvizacija
Slika

Iz akkuja na karoserijo..
Slika

.. in na motor 2x
Slika Slika

Imam pa tudi že sveže prašno pobarvana platišča
Slika Slika

Gume pa čakajo že od lanskega leta
Slika

Zdaj pa jaz samo še čakam, da bom imel malo časa (v resnici beri €€€ :D :D :D), da vse tole zmontiram in namontiram na kočijo.

Pa še to, zaradi nove napeljave mase po avtu, so začeli normalno delovati tudi brisalci. Prej je bil problem z intervalnim delovanjem, ker je delovala samo 4. stopnja, prve 3 pa ne. 1. in 2. hitrost sta tudi nekako dosti normalno delovali.
Sem bil prepričan, da je bil problem ali z elektroniko ali s samim motorjem brisalcev.

LP!
Zadnjič spremenil Damijan, dne Ne Apr 11, 2010 5:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Helllouuuuuuuu.... :)

Danes je bil zopet malo dan za brkljanje. Točneje, odkar imam tole Kappo je dobila, končno, letne "copatke". Na to je čakala skoraj eno leto. c c c, lastnik pa tak! :hmm:

V glavnem, gume namontirane na sveže, dokaj, pobarvana platišča in "kurbiš", beri kromanimi, ventili.
Slika Slika Slika

Drugi, daljši vijaki za lita platišča,
Slika

"rahlo" dodelani varnostni vijaki,
Slika

novi pokrovi vijakov
Slika

in vse skupaj na avtu. (ja vem, umazan je :( )
Slika Slika


Potem sem še enkrat malo popravil in zagotovil še boljši stik za negativni pol avtomobila. Na karoseriji,
Slika

na sesalnem kolektorju,
Slika

in na glavi za vžigalne tuljave.
Slika

Danes sem pa lahko dosegel še priključek na nosilcu menjalnika, ko je bil avto brez koles.
Slika

To je bilo to danes. Če ne bi pihal ta butasti veter, bi storil še kaj več.


Še mali detajl... :D :D :D
Slika Slika
Zadnjič spremenil Damijan, dne Ne Apr 11, 2010 5:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Ja, pa so res miniaturne te tvoje slike. :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne vem, zakaj na temu forumu ne dela povečava... :-k
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Hebenti, začela mi je popuščati hidravlika sklopke. ](*,)

Sem že včeraj naročil potrebno, sekundarni hidravlični valj, in so obljubili za ju3. Spotoma zamenjam še olje v menjalniku.

Na začetku se je pretekli teden zataknil pedal sklopke. Ga je bilo potrebno izvleči z roko. Potem se je zgodilo še 2x in na prehodu na ročico vzvoda sklopke, je že rahlo orošeno z oljem.

Pikčrz sledijo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ekola, zadeva, glede sklopke, porihtana na moji Kappi. Sem mislil, da bom uspešnejši tudi pri menjavi olja v menjalniku, pa se mi še zaradi ene padalske zadeve ni izđlo.
Pa po vrsti.

Najprej je bil šoping sintetičnega olja za menjalnik in sekundarnega hidravličnega cilindra za sklopko.
Slika Slika

Ko pa razpakiraš cilinder iz embalaže, je pa notri proizvod drugega proizvajalca. Globalizacija, ja!
Slika

Sledilo je odpiranje pokrova motorja, kjer si lahko videl cilinder...
Slika Slika

... če verjameš! :(
Potrebno je odstraniti cevi za dovod zraka v motor od AirBox-a do lopute plina, senzorje na tej poti, akumulator, nosilec akumulatorja. Natlačeno je ja! In potem, končno, vidiš cilinder v vseh svojih solzah obupa.
Slika Slika Slika

Težav z iztekanjem zavornega olja ni, saj je priklopna cev tako dolga, da se jo da z izhodom dvigniti nad nivo v rezervoarju olja. Tako ne more iztekati. Cilinder je pa potrebno odviti z nosilcem vred, ker na mestu ni mogoče odstraniti varovalke, Segerjevega obročka, ki omejuje cilinder pred aksialnim pomikom. Tako nosilec vpnem v primež, odstranim Segerjev obroček, ki se je zaradi starosti in rje skoraj zlil z ostalimi deli, in odviham tudi jeziček, ki cilinder rotacijsko omejuje.
Novi cilinder vgradim v nosilec v obratni vrstni smeri, kot sem razstavljal. Obrisal sem tudi solzice olja na menjalniku.
Slika Slika Slika Slika

Hidravlični sistem sem tudi uspešno prezračil in s tem tudi zamenjal olje v sistemu. Potem pa še vse odmontirano namontiral nazaj. Opreacija je bila zelo uspešna in sedaj sklopka lepo deluje naprej. :) :) :)


Za naprej sem si pa tudi izdelal še orodje, ki bo prišlo prav pri naslednjem posegu...
Slika

To orodje je namenjeno vtiskavanju gumijastih puš, silent blokov, na zadnji premi. (demo uporabe)
Slika Slika


Zaenkrat je to to. Nadaljevanje pa sledi, ko bo čas... :D
Odgovori
  • Informacija