Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Kolikor sem videl po slikah ima/je imel skoda lover tester za tastare alfe, na tiste "kasete".

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 63#p405463" onclick="window.open(this.href);return false;
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Prestaro! :)

Pri meni gre za novejši motor, fly by wire.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Damijan napisal/-a:Prišle so še gumice za zavorne cilindre in pa klešče za Seger obročke, da lahko razdrem zadnje zavorne cilindre.
Slika
Damijan kje si nabavil te podaljšane klešče za seger obročke? Jih iščem že nekaj časa in razen enih na ebay nisem uspel najti ničesar.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pregledal kataloge z orodjem, našel. POtem pa še pri nas poiskal, kdo prodaja orodja tega prodajalca.
Kupil sem pri Stahlgruberju v LJ, od proizvajalca Klann werkzeug!

Drugače jih imajo pa tudi pri Produkt d.o.o.
Pa še kar malo sem klicaril naokrog in spraševal.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Damijan napisal/-a:Leto je naokrog in kot izgleda, 1x letno pritiče avtu kleparija/štriharija! ...
Letos pa, izgleda, vse BP! Smo z dopusta in tudi že nekaj časa po dopustu vse kot je bilo! :D
Smo se otresli slabe karme, ki vleče sranje nase??? Upam! [-o<

Se mi je pa na vsej vožnji prižgala lučka za bencin po 900km! Pri 2,4 bencinski kravi, 129kW! Ne vidim smisla po dieslu!
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Kako si lahko tako okoljsko neosveščen v današnjem času ? Zažgi ta stara potratna jajca in takoj po nov avto. Vse kar je več kot kot 1000ccm ima več 2 cilindra in ni po normi euro6 vodi v propad planeta ... :lol:

p.s. Upam da ti kappa služi še 10 let...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Čist neosveščen glede ekologije! Bom ene 3 cilindre odklopu... :D Za to mi moj qurac kaže 6, se pravi, dol mi visi! Papir prenese vse!

THNX za lepe želje! :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Nah ....

Tole je čist BV ..... lancia ki dela in dela .... pa še šparovna .....

Nekega turbača bo treba ubost :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Dela, če normalno skrbiš. Za normalno delovanje pa ni serviserja, ki kaj zna. Zato se sam poglabljam, kar pa (mi) ni težko. ŠParovna pa kakor kdaj, pozimi zna tudi preko 9 pogoltat...

Nisem turbo navdušenec. Imam raje litražo... :D Žal pa €€€ ne dopušča. In dokler dela, skrbiš za delovnega konja!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

skyblue napisal/-a:Kako si lahko tako okoljsko neosveščen v današnjem času ? Zažgi ta stara potratna jajca in takoj po nov avto. Vse kar je več kot kot 1000ccm ima več 2 cilindra in ni po normi euro6 vodi v propad planeta ... :lol:
Glede na trenutno stanje Euro norm se kaže, da imam čistejši avto od nemške Euro5 norme... :lol:

Slika
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

:D :lol:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Evo, drgač nč novga, sam saga o raznih muhah se je nadaljevala! Začelo se je pa takoj po tistem, ko je bil avto barvan!
(slike so slabe, ker so skoraj vse s telefona! Pozabil al pa vzel žižitalc s prazno baterijo!)

Kompresor klime je delal vsakič manj, tema na pedalu za gas že večkrat, ventilator na hladilniku motorja delal samo 1. stopnja, ko bi morala delati 2. stopnja, s testerjem se komunikacijsko ni dalo več dostopat do ECU-ja, V.I.S sistem ni več vklapljalo, itd! Sledilo je študiranje 3200 strani A4 servisne dokumentacije!
ECU crknil, treba ga je popravit! Na eni strani je cela A4 stran opozoril! In med njimi je tudi, če gre avto v ličarsko peč, ECU obvezno demontirati! To se jim tudi na uradnem servisu ne sanja!
Sem se malo pozanimal, kdo ima dobre reference in pa cene popravila! Na koncu sem se odločil za nakup novega! Nov ECU, deviško nov, nerabljen, sem našel pri enemu Angležu za 250 funtov! Roba prispe v parih dneh, potem pa s5 težave z znalci, ki imajo tester. Ni ravno tako lahko usposobiti zadevo, da dela. Tudi servisna navodila malo narobe govorijo! Na koncu je bilo pa v pol ure vse rešeno! So na uradnem servisu zmrznili in kontaktirali v IT! Zadeva neprimerno boljša po menjavi ECU-ja! Še svetla stran, nov ECU je imel tudi posodobljeno verzijo programa! Menjava izvedena v začetku julija!

Slika
Slika
Slika



Po menjavi ECU-ja in bistveni izboljšavi, še vedno občasno pomanjkanje moči med vožnjo. Velikokrat so, pri ustavljanju, motorni vrtljaji padli pod minimum, a se je zadeva pobrala. Precejkrat je pa avto tudi (še) crknil. Nov potenciometer sem kupil, slučajno, že kaki 2 leti nazaj, zelo ugodno, za nekaj 10€! Ob menjave me je odvračala nedostopnost! Ampak, pretekli konec tedna sem se moral vdati v to usodo! Razdiranje pod volanom, en vijak od pedalne konzole skoraj pri števcih. Dostopen na otip, ali pa sneti armaturo…
V motornem prostoru pa demontaža sesalnega dela, odstranitev akumulatorja in vseh nosilcev, odstranitev ABS sistema in zavornih cevi, dela napeljave, itd.
Vse to, ker je treba malo odmakniti servo boben, da se pedala lahko skupaj s konzolo dobi ven! Težava pa je, da gredo preko 1/3 servo bobna tudi cevi od servo volana, katere pa so skoraj nepremične! Ni viška v dolžini, da se jih da odmakniti. ŽILOREZNICA!!!
Menjava potenciometra v minutki, sestavljeno nazaj v dveh minutkah! Ker nimam testerja, sem se lotil nastavljanja pozicij lopute z voltmetrom. Za vsako spremembo to pomeni, demontažo pedal in montažo! Se mi je pa usralo, da je bilo odstopanje od začetne, minimum pozicije, 0,02V! Toleranca je pa +/-0,1V!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Spotoma sem odpravil še eno težavo!
Lansko pomlad sem menjaval oba cilindra za sklopko. In že v prvih dneh po menjavi težave. Veliko praznega hoda pedala. Zadevo je bilo treba velikokrat prezračevati, nabiral se je zrak v sistemu. Pred poletjem pa na tepihu opazim kapljico olja! Seveda, če vleče zrak, pušča dovodna cev za olje, od posodice do pedala! Se pripravim, da zamenjam tistih nekaj cm gumijaste cevi! Ko se lotim zadeve pa vidim, da na »novem« cilindru pušča povsod, kjer je mogoče in pa del, ki se priklopi na pedala, je gumijasti zglob čisto razpadel! In to prej kot v mesecu dni! Če bi se lotil takoj, bi lahko zadevo vsaj reklamiral. Tako pa, moji stroški… Ne priporočam dele proizvajalca FTE!
Zdaj sem pa kupil cilinder proizvajalca Lpr. Ne vem zakaj sem oba istočasno prijel v roko in šel potem zadevi tehtat! Ugotovim ,da je prejšnji več kot 2x težji od zdajšnjega! Enak cilinder, za enako funkcijo…

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Včeraj sem se lotil pa še menjave elektronske lopute!
Folk res nima občutka pri prodaji rabljene šare! Je model hotu za rabljeno loputo od Stilo-ta Abarth-a skor 2x več, kot hoče Anglež za čisto novo! Pol se je najdu en poštenjak in mi od Stilo-ta Abarth-a prodal loputo za nekaj 10€.
Zadevo sem očistil in namontiral! Že prvi zvok je bil obetajoč, ker ni bilo nič pokanja v loputi…
Zaenkrat je vse tako kot mora bit in upam, da tako tudi ostane!

Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Res pohvalno za ves trud, ki ga vlagaš. =D>
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Jap, je kar priden ta poba...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kaj pa hočem!
Sem se primoran učiti vse, kar naj bi pooblaščeni serviserji že znali!

Aja, pardon, oni samo mastno kasirajo! ](*,)
Odgovori
  • Informacija