Evo, drgač nč novga, sam saga o raznih muhah se je nadaljevala! Začelo se je pa takoj po tistem, ko je bil avto barvan!
(slike so slabe, ker so skoraj vse s telefona! Pozabil al pa vzel žižitalc s prazno baterijo!)
Kompresor klime je delal vsakič manj, tema na pedalu za gas že večkrat, ventilator na hladilniku motorja delal samo 1. stopnja, ko bi morala delati 2. stopnja, s testerjem se komunikacijsko ni dalo več dostopat do ECU-ja, V.I.S sistem ni več vklapljalo, itd! Sledilo je študiranje 3200 strani A4 servisne dokumentacije!
ECU crknil, treba ga je popravit! Na eni strani je cela A4 stran opozoril! In med njimi je tudi, če gre avto v ličarsko peč, ECU obvezno demontirati! To se jim tudi na uradnem servisu ne sanja!
Sem se malo pozanimal, kdo ima dobre reference in pa cene popravila! Na koncu sem se odločil za nakup novega! Nov ECU, deviško nov, nerabljen, sem našel pri enemu Angležu za 250 funtov! Roba prispe v parih dneh, potem pa s5 težave z znalci, ki imajo tester. Ni ravno tako lahko usposobiti zadevo, da dela. Tudi servisna navodila malo narobe govorijo! Na koncu je bilo pa v pol ure vse rešeno! So na uradnem servisu zmrznili in kontaktirali v IT! Zadeva neprimerno boljša po menjavi ECU-ja! Še svetla stran, nov ECU je imel tudi posodobljeno verzijo programa! Menjava izvedena v začetku julija!
Po menjavi ECU-ja in bistveni izboljšavi, še vedno občasno pomanjkanje moči med vožnjo. Velikokrat so, pri ustavljanju, motorni vrtljaji padli pod minimum, a se je zadeva pobrala. Precejkrat je pa avto tudi (še) crknil. Nov potenciometer sem kupil, slučajno, že kaki 2 leti nazaj, zelo ugodno, za nekaj 10€! Ob menjave me je odvračala nedostopnost! Ampak, pretekli konec tedna sem se moral vdati v to usodo! Razdiranje pod volanom, en vijak od pedalne konzole skoraj pri števcih. Dostopen na otip, ali pa sneti armaturo…
V motornem prostoru pa demontaža sesalnega dela, odstranitev akumulatorja in vseh nosilcev, odstranitev ABS sistema in zavornih cevi, dela napeljave, itd.
Vse to, ker je treba malo odmakniti servo boben, da se pedala lahko skupaj s konzolo dobi ven! Težava pa je, da gredo preko 1/3 servo bobna tudi cevi od servo volana, katere pa so skoraj nepremične! Ni viška v dolžini, da se jih da odmakniti. ŽILOREZNICA!!!
Menjava potenciometra v minutki, sestavljeno nazaj v dveh minutkah! Ker nimam testerja, sem se lotil nastavljanja pozicij lopute z voltmetrom. Za vsako spremembo to pomeni, demontažo pedal in montažo! Se mi je pa usralo, da je bilo odstopanje od začetne, minimum pozicije, 0,02V! Toleranca je pa +/-0,1V!
Spotoma sem odpravil še eno težavo!
Lansko pomlad sem menjaval oba cilindra za sklopko. In že v prvih dneh po menjavi težave. Veliko praznega hoda pedala. Zadevo je bilo treba velikokrat prezračevati, nabiral se je zrak v sistemu. Pred poletjem pa na tepihu opazim kapljico olja! Seveda, če vleče zrak, pušča dovodna cev za olje, od posodice do pedala! Se pripravim, da zamenjam tistih nekaj cm gumijaste cevi! Ko se lotim zadeve pa vidim, da na »novem« cilindru pušča povsod, kjer je mogoče in pa del, ki se priklopi na pedala, je gumijasti zglob čisto razpadel! In to prej kot v mesecu dni! Če bi se lotil takoj, bi lahko zadevo vsaj reklamiral. Tako pa, moji stroški… Ne priporočam dele proizvajalca FTE!
Zdaj sem pa kupil cilinder proizvajalca Lpr. Ne vem zakaj sem oba istočasno prijel v roko in šel potem zadevi tehtat! Ugotovim ,da je prejšnji več kot 2x težji od zdajšnjega! Enak cilinder, za enako funkcijo…
Včeraj sem se lotil pa še menjave elektronske lopute!
Folk res nima občutka pri prodaji rabljene šare! Je model hotu za rabljeno loputo od Stilo-ta Abarth-a skor 2x več, kot hoče Anglež za čisto novo! Pol se je najdu en poštenjak in mi od Stilo-ta Abarth-a prodal loputo za nekaj 10€.
Zadevo sem očistil in namontiral! Že prvi zvok je bil obetajoč, ker ni bilo nič pokanja v loputi…
Zaenkrat je vse tako kot mora bit in upam, da tako tudi ostane!