Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Včeraj sem avto preobul v zimsko obutev in naredil še mali servis na 310+k km. Olje Shell HX7 10W-40, oljni in zračni filter. Predhodni Motul Synergie 10W-40 se je odlično obnesel!

Me pa hebe ročna zavora na zadnjem L kolesu. Tehnično je vse BP, vendar meni se zdi prevelika razlika, koliko prime!
Sem razdrl klešče, odvil zavorni bat, ga razdrl in očistil nasedne konuse. Preizkušeno na roke, je ogromna razlika. KO bat sestaviš na suho, pošteno prime in tudi pozna se, ko bat uviješ v cilinder. Na hitro preizkušeno, na cesti, pa se mi zdi, da D stran še vedno bolje prime kot L stran. Mogoče je zanič mehanizem za ročno zavoro v cilindru! Malo bom še spremljal in če bo potrebno zamenjam še mehanizem za ročno v cilindru.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kanta dela! Zadnje zavore še nisem popravil, je pa zanič mehanizem!

Je pa včeraj prispel Božiček z malo zamude!
Nakupil sem material za veliki servis!
Slika

nekaj je bilo pa že doma!
Slika

prihranek je bil kar ogromen!
Glede na originalne dele 512€ (original se ne dobi edino notranjih volanskih končnikov in jih ni vštetih v ceni)!
Glede na polno ceno materiala 636€!
Glede na najugodnejšega SLO ponudnika je pa enako, s tem da ni zraven notranjih volanskih končnikov, senzorja za vžig in tesnila pokrova ventilov! Brez tega sem prihranil 135€!

Veliki servis sledi ob naslednjem rednem servisu na 320k km!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

=D>
Pa bo spet mir pri bajt nekaj časa....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Samo vedno več deva si kupuješ ... :mrgreen:
Dobro zrihtej, ko boš menjal vse tole. :wink:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sem malo v naprej kupil vse to, ker ni bilo za izpustit zaradi ugodnosti!

Menjava sama pa sploh ne zahteva veliko časa! Delov je veliko, za vsakega pa samo en vijak. "Simpl ku pasulj!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zopet novo veselje! :ylsuper:
Šla je še sklopka, po 110k km, odkar je bila zamenjana! In s5, kot že pri prejšnji Kappi, se je to zgodilo ženi!

Sem brskal po računih od predhodnega vzdrževanja. Avto je bil vseskozi servisiran na FLAR servisu! In po izpisku na računu ugotovim, da je bila vgrajena nova sklopka, ki sploh ni primerna za moj avto! :?: :-k
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Torej jim jo lahko pelješ in naj zamenjajo s tako, ki je primerna za tvoja avto? je na računu kje razvidno v kater avto so to dajali?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Je pa od menjave sklopke minilo že toliko let, da si račun lahko zataknem, vtaknem ali karkoli, kamorkoli! Sam nosim strošek menjave.
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Damijan, mogoče so pa samo računali napačno, po možnosti dražjo hehe. Boš videl ko boš menjal. :-D
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

#-o
MaStr napisal/-a: =D>
Pa bo spet mir pri bajt nekaj časa....
A sem prehitro napisal...?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja glej, zdaj vsaj na podlagi mojega avta lahko predvidevate, kako bo stanje kočije, če boste kupovali rabljen FLAR voz in bo v oglasu, da je redno servisiran na pooblaščencu!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

To, da v kakšni slabi stvari najdeš tudi dobro stvar, je lepa lastnost... =D> :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Včeraj končani dnevi jebanja z avtom, ja, bili so prav zajebani in delo je potekalo po obrokih! Ko sem lahko delal!
Namen je bil zamenjati sklopko, narediti kompletni veliki servis in kompletna menjava prednjih zavor.
Začetki segajo v davni dan, 5. Februar. Začelo se je BP, ker najprej je sledila demontaža tistega, kar sem že prej saniral, ko sem popravljal razbitino.
Najprej demontaža menjalnika, mala malca za 6 vijakov! Ta malca pa se je zavlekla skoraj za cel vikend dela! Teh 6 vijakov je nekaj M14 in nekaj M16, najmehkejši trdote 10.8, kar verjetno veste, kaj to pomeni za kako ročno obdelavo…
Vijaki vsi praktično uničeni, pretegnjeni in se jih ni dalo odviti. O lokaciji in dostopnosti vijakov pa ne bi ravno! Možnosti za rešitev težave sta bili 2, na vsak vijak privariti natični ključ, kar pomeni 6 nastavkov vrženih stran, katerih niti nimam toliko! Ali pa ročne obdelava vijakov, da se lahko natakne in odvije vijake. Seveda, rešitev zame je bilo piljenje vijakov…
Končno menjalnik stran, potisni ležaj je že drgnil po potisni plošči zaradi obrabljenosti. Odstranim vztrajnik, zadaj se vse cedi od olja. Seveda, pušča semering na motorju, čep gredi in karter je bilo treba ponovno zatesniti. Na menjalniku pa tudi vsi semeringi puščajo. Dost vsega in za sprostitev najprej operem blok motorja, za vztrajnikom. Potem pa še menjava cevi za motorjem, ki pelje od termostata do priklopa na glavi, na strani jermenov. To cev so znanstveno nadomestili, ker je verjetno že počila. Priklop na strani jermenov zahteva živce, demontažo vsaj alternatorja. Demontaža servo črpalke pa ne pomaga nič pri dostopanju!
Končno zamenjana cev, semering in čep za vztrajnikom ter na novo zatesnjen karter. Beri, da sem karter zamenjal, ker je bilo hitreje kot čiščenje obstoječega. Montaža vztrajnika in nove sklopke.
Lotim se še menjalnika, čiščenje in menjava vseh tesnil. Sestavim in potem postavitev menjalnika na mesto je šala mala!
Za sprostitev se »znesem« nad prednjimi zavorami! Vse očistim in operem, da bo nared za pretesnitev.
Sledi demontaža vsega na strani jermenov, za menjavo le teh. Seveda so predhodno poskrbeli, da je bil žur! Vse plastike polomljene, zarustani vijaki, navoji posneti, itd. To vse nekako rešim, cele plastike demontiram z motorja na »lagerju« in menjava jermenov uspešno izvedena!
Dost vsega, sestavim prednje zavorne cilindre in zamenjam notranje volanske končnike plus manšete. Sem videl, da so že nekaj krampali po volanski letvi, ker so bili končniki čisto stolčeni! Specialnost pa taka!
Za konec pa še montaža prednjih zavor in vse periferije, kar je bilo demontirano!
Spotoma zamenjam še mehanizem za ročno zavoro v zadnjem L cilindru, kjer je ročna slabše prijela! Sedaj prime kot nova!
Vse se je dobro izšlo, avto dela in vse funkcionira!

Težava se je pa pokazala, ko sem se že vesel odpeljal! Ni bilo 5. Prestave, oziroma se jo je občasno dalo naciljati. Prej vse BP!
Včeraj preverim še to in vse dobro nastavljeno! Samo gib v D za 5. Prestavo malo premajhen. Odvijem pletenice na menjalniku in jih na vijakih pomaknem narazen, kolikor je šlo. Izgleda je tista malenkost malo bolj napela pletenice in sedaj funkcionira kot mora!

Je pa žalost, da se take bedarije dogajajo na pooblaščenem servisu, računi so pa izstavljeni za 1000+€, samo za menjavo sklopke pred 10+ leti!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če ima kdo še kako idejo za moj "problemček", kar na plano z njim!

Torej, Kappa še vedno izgublja na moči, takrat tudi črno pokadi. Verjetno prebogata mešanica? In ko se z ogretim avtom ustavim, ugasnem in čez čas vžgem, avto vžge BP, teče BP, ko pa speljem, trokira in nima moči. Malo časa, potem pa spelje normalno.

Zaradi težav že ECU zamenjan z novim, deviško novim.
Zamenjan potenciometer gasa. (kar tako, ker je bil ravno nov na zalogi)
Zamenjana elektronska loputa za gas. Stara je nekaj mlela kot mlin za kavo.
Ob velikem servisu menjan senzo za vžig na odmični gredi. (ni bilo razlike)
Zamenjana bencinska črpalka. Stara dobesedno skurjeni vsi kontakti, pojma nimam zakaj. Zdaj motor mirneje teče.
Štrikal po relejih za pumpo in vžig, brez sprememb.

Mi pa indikator motorne temperature (takle je, upizdi z miško!) kaže po svoje, višjo vrednost, kot jo pokaže tester. Ventilator se vklopi, 1. stopnja, ko "kaže" 110 stopinj, ali pa se celo prižge rdeča lučka. ČEprav je v resnici samo 90+ stopinj. Poleg tega, da kaže "prosto po Prešernu" pa tudi vklop katerega od močnejših porabnikov vpliva na prikazovanje. (Klima, gretje zad. stekla, ogledal, vklop samo ventilacije)

Termič je nov, omenjeni senzor pa tudi večkrat zamenjan, vedno drugi proizvajalec (preventino).

Ideje na plano... :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Ima samo tale senzor za temp. ali ma enega za števec pa enega za računalnik?

Si okrog vžigalne tuljave že kaj pogledal? Sm imel podoben primer, sicer na italjanu...avto trokiral, izgubil na moči, takrat je pokadil, vonjal se je bencin, dostikrat se je zgodilo da je bilo po ponovnem zagonu ok. Problem v tuljavi. Samo ideja...

MAF, Lambda sta ok? Mogoče regulator pritiska bencina?
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija