Stran 26 od 48

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: To Avg 09, 2016 8:46 am
Napisal/-a Damijan
Del sage končan! Vzrok banalen!

Torej, kolega mi je stalno ponavljal preveri mase, preveri mase na avtu. Sem vse preverjal in meril pa je bilo vredu, napaka ostala. Prejšnji vikend pa vseeno na priključke za mase potegnem nov kabel, 16mm2, strošek vsega 2,92€ in avto špila!
Ugotovim, da je glavni kabel za maso zanič. Kupim nov kabel 25mm2, priključke in pa klemo. Namontiram in zadeva še vedno špila kot mora! Vse špila, nič več nikakršnega utripanja, itd. Skratka, zadovoljen, da sem eliminiral ščurka... Slike sledijo...

Prevozil kar precej km-jev, čisto iz testnih vzrokov :D in ostal je samo še problem odvzema moči, power/fuel cut-off! Sem s5 čital in na pamet se učil servisno dokumentacijo pa je ostal samo še en del, katerega nisem še tikal! To je ventil povratnih hlapov goriva. Je lociran nekje v pizdi pod sesalnim kolektorjem!!!
Ampak, kje je tu problem? V ceni! Okrog 1000€, ja , celega jurja s popustom. Zadeva pa velikosti čepa za buteljko!
OEM 71716962
Bosch 0 280 142 340

http://www.rezervniavtodeli24.si/668416-bosch#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bestpartstore.co.uk/668416#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoersatzteile24.at/668416-bosch#" onclick="window.open(this.href);return false;

Slika

mal (pre)več za tale prdec tole!

Ima kdo kaj rabljenega na lagerju? Paše od avtov letnik 1999+:
Marea. Coupe, Kappa, Lybra, Stilo, vsi z bencinskimi motorji 2,0 R5 ali 2,4 R5!

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: To Avg 09, 2016 11:27 am
Napisal/-a Alan
odklop hudica, zacepi na sesalnem kolektorju, cev iz rezervoarja pa spel nekam pod blatnik :)

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: To Avg 09, 2016 11:58 am
Napisal/-a Damijan
Tak bo test :mrgreen:

Drugač sem pa imel iste težave na 155-ki pa je bilo narejeno po receptu... :lol:

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Ne Sep 04, 2016 7:44 pm
Napisal/-a peruccy
Si prepričan da stane jurja?? Prinas ga lahko naročiš - Bosch za 101€. Malo se pogajaj za ceno, kao stari avto itd., pa ga dobiš ceneje ;) Če ga pa nujno rabiš, pe še dodaj 25€, da pride v dveh dneh iz Nemčije...

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Ne Sep 04, 2016 8:09 pm
Napisal/-a WiTBoY
taki so na TS-jih, imaš tud konektor ti ?
Slika

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Ne Sep 04, 2016 10:27 pm
Napisal/-a Damijan
YO, tale na sliki je s končno cifro 300, jaz sem pa rabil 340. Zadevo sem dobil na odpadu z enake Kappe, kot je moja. Ja, je elektronski ventil. Pa drugačen konektor.

Vglavnem, avto poštiman, gre s5 kot mora, bil vmes na dopustu, do sedaj prevozil kakih 2k km, veliko AC in do sedaj brez napak!

Ko bo čas, napišem in priložim slike.

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Sr Sep 21, 2016 5:09 pm
Napisal/-a Damijan
Ekola, da dokončam, s slikami, tole sago.

Zamenjan elektromagnetni ventil povratnih hlapov, tlaki v rezervoarju in sistemu bencinske napeljave delujejo! Samo cena za ta ventil mi še vedno ni jasna! ](*,) Vmes sem malo klical Bosch in izpostavil problem. So mi ve+rnili informacijo, da je nova zadeva nekaj več kot 70€! 8)

Popravilo/zamenjava kabla je bila pa tudi prava poteza. Vse še vedno deluje kot prvič. Jeba je, da sem napako odkril, ko se mkabel fizično prijel v roke. Sedaj, enkrat :D , bom še + priklop saniral.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Sr Sep 21, 2016 5:26 pm
Napisal/-a Assholer
Glavno da si našel kje je težava, to je ponavadi najbolj mukotrpno delo

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Sr Sep 21, 2016 8:01 pm
Napisal/-a Damijan
Ja, ene 3 leta občasnega brkljanja... :mrgreen:

Je pa po menjavi elektromagnetnega ventila povratnih bencinskih hlapov, se pokazalo še, da je zanič tesnilo na bencinski črpalki. Zaradi zdaj višjih tlakov v celotnem sistemu, je malo bencina uhajalo mimo črpalke na plano in je obupno smrdelo v avtu!

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Sr Sep 21, 2016 9:53 pm
Napisal/-a minimi
Peta fotka top =D>

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Sr Sep 21, 2016 10:18 pm
Napisal/-a Damijan
Ni bilo v danem trenutku orodja pri roki, s katerim bi stisnil priključke na kabel. Malo improvizacije in zadeva je bila uspešna!

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 9:28 am
Napisal/-a Damijan
Ta konec tedna pa sem uspel še + priklop menjati! Zamenjal sem cel kabel, od zaganjača, kjer je srečanje s kablom iz alternatorja, do akumulatorja.
Zdaj pa kar nenkrat alternator polni 14,4V (konstantnih 14,38V :040.gif: )! Strošek materiala slabih 11€, kabel 25mm2, priključki in klema.

Sem pa potem snel izolacijo iz originalnega - in + kabla. Pogreb! Na vseh priključkih in še dolgo naprej po kablu vse samo oksid! Sem poizkusil slikati, kabel na čistem bakru, da bi se videla razlika pa fotkič ne zmore prikazati detajla... Upam, da se vsaj približno vidi, kaj želim povedati/pokazati. Oksidirano je bilo tudi v zalivku v svinčeni klemi!

Če imate kake podobne težave z nedelovanjem avta, menjajte kable. V Elektronabavi majhen strošek... :D

Slika
Slika

Minus kabel...
Slika

Plus kabel...
Slika

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 11:43 am
Napisal/-a Binji
A ti tam tudi kontakte na kabel zacvikajo, če jih prosiš? Tole sploh ne bi bila slaba ideja za zamenjavo na moji, ker ima ob mrzlih jutrih neke čudne popadke...

Re: Moj trenutni vozni park...

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 11:57 am
Napisal/-a Damijan
Ob vsakem minimalnem zanihanju napetosti je kup težav. Mi je kolega, dela na enem Boš servisu in imajo veliko takšnih "težav", stalno nabijal v glavo, preglej mase in napajanje. Ne moreš verjeti, praktično se nič ne vidi, po menjavi pa drugi svet.

Ne, v Elektronabavi sem samo material nakupil. Drugega ne delajo. Jaz sem improviziral s stiskanjem kontaktov in se je zadeva obnesla.

Pozabil sem napisati, pred menjavo + kabla je polnilo aku s 13,75V! Velik prirast samo po menjavi kabla! Meril sem pa na akuju kako uro skupaj.

Re:

Objavljeno: Po Okt 31, 2016 8:23 pm
Napisal/-a nedvedinho
Damijan napisal/-a:Končno rešil probelm "trokiranja" hladnega motorja pri Kappi. Crknilo je vseh 5 vžigalnih tuljav, ki sem jih moral zamenjati.

Za tuljave pa THNX to @vincenzo!

Zdaj sledi ugotavljanje, kaj ropota na zadnjih obesah. Vse je OK, kar se tiče McPhersona. Zdaj bom moral odmontirati zadnje amortizerje. Sumim na šalčke amortizerjev, v najboljšem oprimeru pa le zgornje gume.

Sledila bo tudi menjava vseh zavor. Sem nabavil prednje zavorne čeljusti za diske debeline 26mm. Zdaj 22mm. Še gumice in obnova čeljusti.

Še vedno pa iščem karter za mojo Kappo z motorjem 838A6.000
Potegnjeno iz nafatalina...Kam si jih dal obnovit?