Lancia Delta HF Integrale Evo

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

kok je bla cena 7al 8k zdele na avto netu
tym
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Okt 19, 2009 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: izola

ta delta ni bla nikoli na avto netu in cena je bla višja kot 8k eur
Zadnjič spremenil tym, dne Če Mar 04, 2010 3:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Drgač je pa kr zjebana videt, pero je že v letih. Kr lepo jo še naprej neguj :lol:
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

lepotica!!

delta 0-200, ne vem ali je fake?....

http://www.youtube.com/watch?v=jQ-P5Mkorp0&NR=1
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Avto prav hitro prodaj komu, ki ne bo delal takih zadev z avtom.

Res lepo prosim.

Slika
Uporabniški avatar
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

ROBERTH napisal/-a:Avto prav hitro prodaj komu, ki ne bo delal takih zadev z avtom.

Res lepo prosim.

Slika
kaj pa je tu narobe??
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če bo še vse gumice in antlifterje zamenjal pravzaprav ne preveč ... :roll:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

El Barto napisal/-a:Če bo še vse gumice in antlifterje zamenjal pravzaprav ne preveč ... :roll:
No pri tistem, ki najprej barva zavorne čeljusti v "sportsko" barvo,...

No, očistiti je potrebno batke, zamenjati protiprašne gumice, očistit ali menjati vijake za odzračevanje.

Če sem slučajno falil se opravičujem.

Prej bi bilo za postorit kaj drugega (pri avtu, ki je dlje stal).

Kot sem rekel, se mi je dvignil pritisk (lahko da na podlagi napačnih domnev) in če stvar ni tako, kot zgleda se opravičujem (in obratno)
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Pa kaj se sekirate, rdeče so, zavirajo sedaj bolje in njemu tako paša :lol: .
Uporabniški avatar
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

in kaj misliš da ni kej drugega menjano al kaj??...mal se prej pozanimaj preden kaj blebetaš... :doubt:
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

minimi napisal/-a:Pa kaj se sekirate, rdeče so, zavirajo sedaj bolje in njemu tako paša :lol: .
ni to fora!
poanta zgornjih postov je , da je fant z barvanjem "zaj ebal" čeljusti!
Uničil je protiprašne gumice, ki bodo razpokale (zaradi barve- razrečila) , batki bodo zarjeveli..... #-o
Prebarval je vse vijake za odzračevanje....

Vglavnem ni bil problem glede barvanja, ampak kako je pobarval, brez da bi določene dele zaščitil...verjetno jih tudi pri sestavljanju ne bo očistis svinarije, niti nebo namazal......
Uporabniški avatar
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

pustimo se presenetit...bomo vidli pri končnem izdelku:)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Fantje, kaj ne razberete stvari iz slike. Kot prvo, če se barvajo zavorne čeljuste, se barvajo le te in ne kar vse skupaj. Gumice. bate, vijake in razna vodila NE pobarvano. Barva je ponavadi na NITRO osnovi in ta razjeda gumo.
Ponavadi če se že gremo obanvljanja zavor, kompletno razdremo čeljusti, odstranimo vse gumice in jih zamenjamo z novimi.

Sicer pa vsak dela kakor mu paše, tu probamo samo podati mnenje kako se dela prav in pri čem se dela škoda, oziroma ni dobro če je tako narejeno, nič drugega :wink:

PS
Lahko si pogledate v Elbartovi temi, kako se zadevi streže in tudi Damijan je lepo prikazal postopek pri obnovi svoje Kappe.

Klik
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

fora na tem forumu je ta, da se nekdo najde in ti na grdi način pove, da to nisi glih dobro naredu... nevljudnost prevladuje nimaš kaj...

Drugače pa ja, lahko bi malo zaščitil gumice, niplne,...
.
.
.
in lepo jo rihtaj :wink: ker si to tudi zasluži ()::
20VT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: To Dec 06, 2005 1:13 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

Mene osebno odvrne komunikacija na forumih ker nekateri odreagirajo resnično :firedevil: se da določene stvari povedati drugače, ker s tem samo odvrneš osebo od nadaljnje komunikacije.

Integralka je defenitivno avto za poznavalce, in ne bi smela priti v roke nekoga ki vozila ne obvlada, pa ne mislim samo vožnjo. Kot prvo imajo idiotsko ceno glede na kvaliteto, stroški te pa v primeru da nimaš zagotovljenega primernega finančnega prihodka dokončno zatolčejo. Glede na dejstvo da je EVO varianta že pravi biser tako po redkosti kot ceni je norost vozilo obnoviti samo v meri, mal barve pa nove bremze, kakšna roka pa večje feltne pol pa gremo tišat. Avto zasluži spoštovanje, ta pa glede na to da je toliko časa stala in glede na izgled le-tega do danes ravno ni doživela.

Skoda res da se tega projekta ni lotil skoda lover...

...pustmo pa cajtu cajt mogoče nas lastnik še preseneti, ti pa defenitivno priporočam da malo pobrskaš po netu glede nasvetov pri restravriranju
Zaklenjeno
  • Informacija