Zadnje novice

Punto jtd red&black str. 5

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...

OdgovorNapisal/-a Enthusiast » Po Jun 28, 2010 10:04 pm

Srečno in varno! Dobrodošel med vozniki. :mrgreen:

Za prvi avto čisto primerno, lep punto. =D>
Enthusiast
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 663
Pridružen: So Apr 26, 2008 8:25 pm
Kraj: Radmirje

OdgovorNapisal/-a RRovan » Po Jun 28, 2010 10:10 pm

technoboy napisal/-a:Lahko da si me sem bil že parkrat v šoli z avtam bom poblendov če se kdaj srečava


Ti si zdaj koncal z iskro, al kako? :)
RRovan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 370
Pridružen: Pe Avg 07, 2009 12:36 am
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a technoboy » Po Jun 28, 2010 10:11 pm

Ne, mam še eno leto zdaj sem 3. letnik zaključil
technoboy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1136
Pridružen: Če Maj 01, 2008 10:51 pm
Kraj: gorenjska

OdgovorNapisal/-a RRovan » Po Jun 28, 2010 10:24 pm

Kul, pol se pa se drug let vidmo. :P
RRovan
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 370
Pridružen: Pe Avg 07, 2009 12:36 am
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a Mirc » Če Avg 12, 2010 6:36 am

@Technoboy: za prvi avto odlična izbira. Problemi: če ima avto, tako kot praviš okoli 117k kilometrov je sedaj najbolj zajeban trenutek v življenjski dobi tega avta: lahko ti prebije "dihtngo" na glavi in so pol veliki problemi... Prav tako konstantno preverjaj olje. Moj punto (210.000 kilometrov) mi ga vsaj 5 ali 6 litrov požre v obdobju med dvema servisoma. Pazi na ventilator pri kilerju, meni je nekaj šlo v pm in je blo treba zamenjat. Če misliš dati gor 15col gume, nizkoprofilne, velja opozoriti na zelo občutljivo podvozje, vsaka, res vsaka jamica se bo čutila. Drugače pa, razen karambola ki sem ga imel, res vredu avto za prvega. Poceni vzdrževanje, motor itak švoh, ampak je pa trpežen da kar res ni. Glede na mojo težko nogo, poraba majhna ob dolgih relacijah, pri vožnji od ivančne gorice do vinice sem imel porabo tudi 5l na 100km, drugače pa je tam okoli 6,5-7l.
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a dzuko » Če Avg 12, 2010 9:23 am

Tazga puntota (1.2 8v) imam tudi jaz in sicer ima trenutno 192k km (kupljen z 8k km)... :)

Jaz bi na tvojem mestu zamenjal termostat (jaz sem ga zamenjal pri 80k km in 160k km), ne pride drago (mislim da je bil nazadnje 17 eur), ampak baje ko gre ti spusti dihtnga na glavi in pol je treba brusit in ne vem kaj vse (lahko da je to bolj rekla kazala, ampak jaz upoštevam :mrgreen: ).

Pa kar je Mirc opisal glede vetrnice se je tudi meni zgodilo (oz. se dogaja). Vetrnica je na motorček pritrjena z eno kovinsko palčko in ker prihaja do kar ornk sile ko se vetrnica začne vrtet, se tist nastavek na motorčku deformira in je zmeri več lufta, dokler tiste palčke ne odfuka ven in se vetrnica neha vrtet (lahko slišiš potem kot ruženje, ker vetrnica stoji gor na vrtečem motorčku, ni pa oprijema da bi se zavrtela). Rezultat je segrevanje avta (oz. zakuhanje če nisi pozoren). Jaz to rešim tako, da pač razstavim, najdem žebelj primerne debeline, ga pobrusim na želeno dolžino in "fiksiram" nazaj, za ene 10k km zdrži, potem spet pade ven. Je ceneje kot če kupiš novo vetrnico (ceno sem pozabil, ni mejhna), vse rabljene ki sem jih pa videl so bile pa isto bolj na koncu.

Pa jaz imam gume gor 195/45/15 (dovoljene tovarniško) in je bolj tko tko, avto zgleda kot traktor (nespuščen), vsaka kolesnica te potegne notr, pa v dežju je k****c, ker brez abs imam filing kot da pluje, ne da se vozi. Glede lukenj in neravne ceste se ne čuti oziroma je v primerjavi s spuščeno 156sw kot vodna postelja proti betonu, tako da udobje te ne rabi tolk skrbet...

Pa vsake toliko časa vklopi zadnji brisalec, ker če ga bi odprl, bi videl čist rjavo pa zamazano notranjost in mu lepo podaljšaš življenjsko dobo s tem, jaz tega nisem vedel, ampak sem ga čist razstavil in spucal in sedaj spet dela, samo malo bolj ropota...

Kar se servisov tiče je bilo menjano poleg rednih servisov (filtra in olje, svečke, termostat, jermen, ploščice, diska 1x, itd) še labda sonda (pri 175k km), zadnji lonec (pri 120k km), kabli za vžig (180k km), cel servo volan (serijska napaka, ampak meni ni šel elektro motorček ampak en senzor na gredi al kaj, najslabši možen primer, potem pa na gred ni pasal noben motorček in sem moral cel volan zamenjat #-o - 300 eur z vezami za rabljenega leto pa pol nazaj). Ravno sedaj pa je na servisu in se menja ena zajla za ročno, sprednji ležaj pri kolesu in ene gume na motorju, ker je mašina začela mastit, čeprav olja ne zgublja.

V bližnji prihodnosti pa nameravam še šobe spucat, ker se mi zdi malo nemiren tek, aja potenciometer je bil menjan še v garanciji (izredno neprijetna zadeva, avto je nabil obrate sam od sebe al pa se med vožnjo kar ugasnil in glih tolk da nisem s ceste dol zapeljal), pa moram nekje dobiti elektroniko v volanu za brisalce, ker ne delajo tako kot pošlješ signal motorčku (dela samo ena stopnja, pa malo improvizacije rabiš za ugasnit) - nova pride 150 eur, kar je nesprejemljivo, primernega razbitega pa takrat ko sem nazadnje iskal nisem nobenega našel (strašijo me na servisu, da more biti točno tak, drugače ne bo delal potovalni računalnik pa to, samo glede tega se nisem preveč informiral še).

Imel sem kar nekaj stroškov z njim (in še bodo), ampak v primerjavi z avti višjega razreda (alfa 156 :doubt: ) je avto milina...
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 684
Pridružen: So Feb 27, 2010 10:59 pm

OdgovorNapisal/-a technoboy » Če Avg 12, 2010 11:13 am

Uf, hvala za te izčrpne nasvete. Dihtunga na glavi je že bila menjana, pravtako potenciometer. Zaenkrat sem z avtom zadovoljnen pravtako s porabo (6,5-7.5l). Olje preverjam, popil pa ga je okrog pol litra med servisnima intervaloma. Opažam pa, da ko ga s 1. prestavo pohodim nad 4000 prav hitro škrtne in je treba prestavit res počasi in z občutkom.
technoboy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1136
Pridružen: Če Maj 01, 2008 10:51 pm
Kraj: gorenjska

OdgovorNapisal/-a dzuko » Če Avg 12, 2010 11:19 am

Ne predstavljam si kaj škrtne, a menjalnik? Zrihtaj, pa upam da ti bo avto dolgo časa lepo služil.

Ps..meni olja nič ne popije, menjam na 20k, ampak čez 4k obratov ga niti ne tiščim, ker je s 60KM to malo smešno.. :D
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 684
Pridružen: So Feb 27, 2010 10:59 pm

OdgovorNapisal/-a technoboy » Če Avg 12, 2010 11:30 am

Menjalnik ja
technoboy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1136
Pridružen: Če Maj 01, 2008 10:51 pm
Kraj: gorenjska

OdgovorNapisal/-a fiatista » Če Avg 12, 2010 12:07 pm

sinhron druge prestave :wink:
Trentatre 1.3S
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1384
Pridružen: To Nov 06, 2007 12:11 am
Kraj: Sorško polje

OdgovorNapisal/-a Mirc » Pe Avg 13, 2010 6:34 am

Ma koga farbam? S tem avtom sem imel še pa še problemov. Pozabu omenit to, da mi je jermen preskoču (ni blo tok škode, če bi kak drug avto biu bi lahk ceu motor zjebalo), sovoznikova šipa se ne odpre do konca, ventilacija: v celi armaturi škripa včasih kot da bi črički bili not. Sklopka: ob zelo visokih temperaturah in ob gužvi, kjer je treba veliko speljevat in šaltat se mi sklopka kar nekak zaskoči in moram pol pod njo z nogo it pa jo ven porint...

Odkar imam avto me jebe vzvratna prestava. Včasih se sploh ne zaskoči na svoje mesto (mislim da se prestavi, hočem speljat vzvratno in začne škripat). Potrebno je malo pogasirat in potem se prešalta. Avspuh: sedaj po 4 letih bom mogu drugič lonec menjat. Cevi do konektorja(ali kolektorja, ne vem kak se reče) sem že mogu menjat. Sem še kej pozabu?

aja, nek senzor pri volanu je tut šu, in avto sploh ni hotu vžgat, sam na kable.

Prednji brisalci... Brisalec na voznikovi strani se je dol snemau. Nek čuden mehanizem je, da so te letvice ki so pritrjene na motorček ki brisalce poganja tako da se ena na easy sname. Nov motorček in vse kar spada skup je 100 evrov ali več, pomagale pa so domače kombinirke in sem malo zakrivu da ne more več snemat se in je že leto pa pol dobro.

Motorček za dodajanje vitrexa... treba ga je blo zamenjat ker je nehalo delat.

Poleg motornega olja mi žre tudi olje za zavore.

Kar se pa pleha tiče... Ob blatnikih rjavi, vsaj kvadratni decimeter je že dol je šlo.
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Pe Avg 13, 2010 12:28 pm

rabiš zaden lonec? se mi zdi da more bit še en ne rabljen doma...
Drgač pa sej pri velik avtomobilih ne gre kuj v rikverc... probi prej v drugo dat pa pol v rikverc.

Če se ti sklopka zatika je najbrž fuč cilinder sklopke ( sam nism siguren če ima 1.2 sploh hidravlično :D )

Olja za zavore nič ne žere ampak pušča če ga veliko zmankuje...
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3860
Pridružen: Če Feb 25, 2010 6:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Foggy » Pe Avg 13, 2010 1:13 pm

Zavornega olja ti zmankuje zato, ker ti pušča cilinder sklopke in posledično ti zaradi tega tudi vsake toliko sklopka ostane na podnu.

Lp
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 9332
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Mirc » Pe Avg 13, 2010 4:42 pm

Aha, hvala! bom omenu problem pri mehaniku. Itak bo kmalu servis.
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a aleš rozman » Pe Avg 13, 2010 5:05 pm

technoboy, mism da smo se že srečal enkrat na poti u polansko dolino na veselico u polane a je možno?? sam nism zihr glede registrske:) a je bla kšna alfa rdeča pred tabo??

drugač se pa merekej avtomobila, je kr fajn uzdržliva mašina:)
lp aleš
aleš rozman
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Feb 08, 2010 1:51 pm
Kraj: Radovljica- Gorenjska

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostali ITALIJANSKI avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost